Dotjequote:
ToTquote:
Mailyquote:
Voor mijn doen redelijk, alleen te kort.quote:
quote:
Morguhquote:
SHquote:
Lovelyquote:
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
quote:
Ja, iedereen slaapt nogquote:
Lovelyquote:
Ja hoor, vanmiddag weer een bezichtigingquote:
ToT!quote:
Ook goedquote:Op donderdag 7 november 2024 10:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, vanmiddag weer een bezichtiging
En daar?
[..]
ToT!
Thanks!quote:Op donderdag 7 november 2024 10:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ook goed
Spannend wel, succes vanmiddag
Stelletje slaapkoppenquote:Op donderdag 7 november 2024 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, iedereen slaapt nog
Hoop het wel!quote:Op donderdag 7 november 2024 14:47 schreef Lovely het volgende:
Die zijn nu inmiddels wel wakker toch
Hoe was de bezichtiging?quote:
Leuk huis maar de locatie lag aan een drukke weg. Rustig in de tuin zitten was er niet bij helaas. Dus zoeken we verderquote:
Oh dat is niet fijn dan nee..quote:Op donderdag 7 november 2024 18:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Leuk huis maar de locatie lag aan een drukke weg. Rustig in de tuin zitten was er niet bij helaas. Dus zoeken we verder
Nee, is ook niet. Dinsdag de volgendequote:Op donderdag 7 november 2024 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat is niet fijn dan nee..
Dan maar verder zoeken, is ook geen haast bij lijkt mij..
Laatste keer dat ik keek wel jaquote:
Zou gek zijn, als je ineens in een dier was veranderdquote:
Uhuhmquote:Op donderdag 7 november 2024 21:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou gek zijn, als je ineens in een dier was veranderd
Eigenlijk zijn we wel dierenquote:Op donderdag 7 november 2024 21:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou gek zijn, als je ineens in een dier was veranderd
Apen?quote:Op donderdag 7 november 2024 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we wel dieren
Dol fijn!quote:
GG!quote:
Mijn kleinzoon gaat jou kant op met die witte helmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Dotteke op 08-11-2024 12:03:04 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn kleinzoon gaat jou kant op met die witte helm![]()
Niet quoten haal de foto zo weer wegNiet gezien maar leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet gezien maar leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Dotteke op 08-11-2024 12:54:22 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]AhwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Dotteke op 08-11-2024 12:53:21 ]"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Heb even je bericht aangepast je had de foto toch gequotequote:
Sorryquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb even je bericht aangepast je had de foto toch gequote
quote:
quote:
quote:
quote:
Hey ToTquote:
En heb je een klus weekend of ga je leuke dingen doen?quote:
Ik ga zo op zolder beginnen aan een nieuwe slaapkamer voor Mini-ToT.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En heb je een klus weekend of ga je leuke dingen doen?
o ja dat vertelde je al, leuk. Heb je al een idee hoe en wat je gaat doen?quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga zo op zolder beginnen aan een nieuwe slaapkamer voor Mini-ToT.
Eerst nog ff de boel simpel houden: alle spullen op de vliering (boven de zolder) en in de inbouwkast zetten, dan goed schoonmaken, wat matrassen neerzetten en daar een leuk bedje van maken, de ramen blinderen en verder wat speelgoed enzo neerzetten.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
o ja dat vertelde je al, leuk. Heb je al een idee hoe en wat je gaat doen?
Groot gelijk, voor je er een hoop tijd en geld aan ga besteden.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerst nog ff de boel simpel houden: alle spullen op de vliering (boven de zolder) en in de inbouwkast zetten, dan goed schoonmaken, wat matrassen neerzetten en daar een leuk bedje van maken, de ramen blinderen en verder wat speelgoed enzo neerzetten.
Mocht het bevallen, dan kan ik alles een heel stuk leuker en beter aankleden voor hem.
Morguh Stigquote:
Klopt, en ik ben behoorlijk opgebrand momenteel.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk, voor je er een hoop tijd en geld aan ga besteden.
SNap ik, ga eens wat leuks voor je zelf doen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, en ik ben behoorlijk opgebrand momenteel.
Wel een goeie ja!quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SNap ik, ga eens wat leuks voor je zelf doen.
Je hebt al een paar keer een uitnodiging van LYLT gekregen. Ga iets leuks doen samen
Even er uit even wat anders doen
quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerst nog ff de boel simpel houden: alle spullen op de vliering (boven de zolder) en in de inbouwkast zetten, dan goed schoonmaken, wat matrassen neerzetten en daar een leuk bedje van maken, de ramen blinderen en verder wat speelgoed enzo neerzetten.
Mocht het bevallen, dan kan ik alles een heel stuk leuker en beter aankleden voor hem.
En dit! @loveyoulongtimequote:Op zaterdag 9 november 2024 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SNap ik, ga eens wat leuks voor je zelf doen.
Je hebt al een paar keer een uitnodiging van LYLT gekregen. Ga iets leuks doen samen
Even er uit even wat anders doen
Sallyquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:34 schreef Sally het volgende:
Succes @:Tot met de zolder
En... Een goedenavond allen.
quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:34 schreef Sally het volgende:
Succes @:Tot met de zolder
En... Een goedenavond allen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |