Nee, is ook niet. Dinsdag de volgendequote:Op donderdag 7 november 2024 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat is niet fijn dan nee..
Dan maar verder zoeken, is ook geen haast bij lijkt mij..
Laatste keer dat ik keek wel jaquote:
Zou gek zijn, als je ineens in een dier was veranderdquote:
Uhuhmquote:Op donderdag 7 november 2024 21:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou gek zijn, als je ineens in een dier was veranderd
Eigenlijk zijn we wel dierenquote:Op donderdag 7 november 2024 21:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou gek zijn, als je ineens in een dier was veranderd
Apen?quote:Op donderdag 7 november 2024 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we wel dieren
Dol fijn!quote:
GG!quote:
Mijn kleinzoon gaat jou kant op met die witte helmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Dotteke op 08-11-2024 12:03:04 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn kleinzoon gaat jou kant op met die witte helm![]()
Niet quoten haal de foto zo weer wegNiet gezien maar leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet gezien maar leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Dotteke op 08-11-2024 12:54:22 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]AhwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Dotteke op 08-11-2024 12:53:21 ]"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Heb even je bericht aangepast je had de foto toch gequotequote:
Sorryquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb even je bericht aangepast je had de foto toch gequote
quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |