Ga ik doen. Weinig tijd om te goonen want ik heb een hill climb en ik wil een ronde op het circuit van Brazilië opnemen.quote:
@capuchon_jongen wtf doe jij!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:11 schreef Fok-it het volgende:
Zat eventjes mijn notes door te lezen
Capuchon is toch wel een heel bijzondere jongen
pak hem!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:11 schreef Fok-it het volgende:
Zat eventjes mijn notes door te lezen
Capuchon is toch wel een heel bijzondere jongen
Sigaartje en een glaasje portquote:
zie de tt nu pasquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moest aan je denken door de TT.
Wie is dit knappe juffiequote:
Met de hoeveelheid semecki die ze eet, denk een Russische.quote:
Ziet eruit als een barbaraquote:
Jij ziet eruit als een Cornelis Adrianusquote:
Nouja zegquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij ziet eruit als een Cornelis Adrianus
Jij als Bertus Vleeshaakquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij ziet eruit als een Cornelis Adrianus
fokkie met z'n neus op de massaimmigratie gedruktquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:32 schreef Fok-it het volgende:
Over bijzondere jongens gesproken. Ik zat net noodgedwongen in een Flixbus![]()
![]()
Ik zal mijn mening maar voor me houden wat voor volk daar naast je zit
Oh ook genoeg white trailer trash hoor, en Indiase wildlingen die nog nooit van oortjes hebben gehoordquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
fokkie met z'n neus op de massaimmigratie gedrukt
Ik vind het altijd wel chill, samen met een gast uit Libanon onze bagage verdedigd op Gare Du Nord, Bruxelles.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:32 schreef Fok-it het volgende:
![]()
Maar natuurlijk staan sommige mensen daar niet voor open en kijken ze enkel naar de negatieve.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
fokkie met z'n neus op de massaimmigratie gedrukt
Waar zit je nu?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:32 schreef Fok-it het volgende:
![]()
Mortaxx?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb wel eens een buitenlander gezien
kaneelstokje?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik urineer op jou want jij bent te min voor mijquote:
quote:
What the actual fuckquote:
Doe nou niet, daar krijgt hij een stijfje van.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik urineer op jou want jij bent te min voor mij
Ouleh, ben je hond of zo?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee, moet wel een beetje geile vrouw zijn, anders hoeft het van mij echt niet. Bah.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe nou niet, daar krijgt hij een stijfje van.
Gadverdammequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Jaaaaaa welkom bij de clubquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:52 schreef Solotovski het volgende:
Ik heb dus net mijn eerste sportschoolbezoek gehad.
Ik ga vaker
De leg press is al m'n favoquote:
Fissabonquote:
Ik ging met een collega mee die vaker gaat en beviel welquote:
Veel plezier. Begrijp dat er veel vis op het menu staat daar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fissabon
Had treintje gemoeten maar die waren staken, en ik sliep gister in middle of nowhere want vanaf Malaga duurt te lang. En nog niet veel gegeten dus ben redelijk gesloopt. Maar bijna aangekomen
Sinds wanneer ben jij een geil wijf?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Bro is rustig wereldreizigingquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fissabon
Had treintje gemoeten maar die waren staken, en ik sliep gister in middle of nowhere want vanaf Malaga duurt te lang. En nog niet veel gegeten dus ben redelijk gesloopt. Maar bijna aangekomen
Precies, jij mag altijd op mij plassen en ik drink het graag.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:59 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij een geil wijf?
Dagen zoals deze niet zo rustig vrind. Straks maar even simpel pizzeriatje opzoekenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bro is rustig wereldreiziging
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dagen zoals deze niet zo rustig vrind. Straks maar even simpel pizzeriatje opzoeken
GOATED verbastering van Lissabon @ChevyCapricequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fissabon
Wat gebruik jij moeilijke woorden, verbastering.... Was ik ook maar zo slim als jou en fok-it god.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:05 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
GOATED verbastering van Lissabon @:ChevyCaprice
Lekker man, fijn dat het je is bevallen .quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:52 schreef Solotovski het volgende:
Ik ga vaker
Ook goed voor de geestquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:52 schreef Solotovski het volgende:
Ik ga vaker
Dimm is in kscquote:
Oh dat zal wel terecht zijn!quote:
Ik moet zeggen dat het wel lekker voelt dat je wat gedaan hebt zeg maarquote:
Zitten er nochthans een aantal in je SC die deze karaktereigenschap hebben!quote:
Ik ben vooral een enorme zweetnek (dit heeft NIKS met mijn dikke pens te maken) dus dat brengt mijn stresslevels altijd naar ongekende hoogtes op zulke momentenquote:
Nu ama overhalen ook te gaanquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het wel lekker voelt dat je wat gedaan hebt zeg maar
Mooi, had een keiharde TR geplaatst.quote:
Als het is, wat ik denk dat het was, racistische opmerkingen. Kan me even niet meer herinneren hoe of wat, maar volgens mij antisemitisme.quote:
Fok it eet alleen vissticksquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel plezier. Begrijp dat er veel vis op het menu staat daar.
Oke Aber. Weer B&J, Maltezers en Xl chips op het menu vanavond!!quote:
nee m&m’squote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke Aber. Weer B&J, Maltezers en Xl chips op het menu vanavond!!
Gelukkig heb je je vrienden dichtbij maat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben vooral een enorme zweetnek (dit heeft NIKS met mijn dikke pens te maken) dus dat brengt mijn stresslevels altijd naar ongekende hoogtes op zulke momenten
Denk niet dat het toeval geweest kan zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:37 schreef Paul het volgende:
Aberkullie maakte net een fipo in mn topic, zou ze dan echt op me zijn
hoe gaan jouw datesquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk niet dat het toeval geweest kan zijn.
Ga gezellig op date samen!
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelukkig heb je je vrienden dichtbij maat.
KLB SC staat voor je klaar. Door dik en dun hahahaha
Curieus dat jij hem liever ongezond zietquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:56 schreef Fok-it het volgende:
Hopelijk gaat @:Solotovski niet meteen 180 graden omslaan.
Zijn XXL New York Pizzas zijn toch deel van zijn karakter
Dat is het mooie van sporten, dan kun je dit soort dingen blijven eten zonder dat ze je over 20 jaar met een vorkheftruck uit je woonkamer moeten takelen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:56 schreef Fok-it het volgende:
Hopelijk gaat @:Solotovski niet meteen 180 graden omslaan.
Zijn XXL New York Pizzas zijn toch deel van zijn karakter
Maak kbrquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:06 schreef Solotovski het volgende:
Ik wacht al anderhalf uur op m'n sushi
Nou ja. 1500 kcal thuisbezorgd eten en 500/1000 kcal eraf trainen eindig je in diezelfde heftruckquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:03 schreef Questular het volgende:
[..]
Dat is het mooie van sporten, dan kun je dit soort dingen blijven eten zonder dat ze je over 20 jaar met een vorkheftruck uit je woonkamer moeten takelen.
[ afbeelding ]
Ja maar zo werkt het niet hequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja. 1500 kcal thuisbezorgd eten en 500/1000 kcal eraf trainen eindig je in diezelfde heftruck
Hahah gelijk expertquote:
Nee maar lekker maat. Had je gewoon uurtje gedaan?quote:
Gele?!quote:
Ja en meteen uit werk. Goeie beslissing anders was t er niet van gekomenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar lekker maat. Had je gewoon uurtje gedaan?
Dat zijn wel beste tijden denk ik ja, of net voor of net na je werkquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja en meteen uit werk. Goeie beslissing anders was t er niet van gekomen
Ik op m'n nieuwe bureaustoel. Bureau is vanmiddag geleverd. Hoop wel dat het een beetje te vreten is.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:06 schreef Solotovski het volgende:
Ik wacht al anderhalf uur op m'n sushi
Ik luister.quote:
LOL, met dit soort spots snap ik die grote hoeveelheid notes bij je wel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik heb er waarschijnlijk meerquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOL, met dit soort spots snap ik die grote hoeveelheid notes bij je wel.²
Maar toch had jij een ban gefermenteerde haaiquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er? Ik zit op de 491 ahahaaha.quote:
Moet gewoon kunnen in een sc hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ouwe smeerpijpquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was meer van de Dark Magician Girl.
Eensquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Moet gewoon kunnen in een sc hoor
En iemand moet een stronthoer kunnen zijn uiteraardquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Eens
In klbsc moet je iemand gewoon een stronthoer kunnen noemen zonder problemen
Ja waar is scrup eigenlijk geblevenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En iemand moet een stronthoer kunnen zijn uiteraard
Je hebt in totaal 1378 notes gekregen van onze moderators.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er? Ik zit op de 491 ahahaaha.²
Ik vind dat je nooit moet schelden joh. Nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Eens
In klbsc moet je iemand gewoon een stronthoer kunnen noemen zonder problemen
Gedwongen opname nadat hij een vriendelijk handgebaar van wandelvrouwtje veel te erotisch benaderdequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja waar is scrup eigenlijk gebleven
Schelden is goed voor de zielquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind dat je nooit moet schelden joh. Nergens voor nodig.²
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gedwongen opname nadat hij een vriendelijk handgebaar van wandelvrouwtje veel te erotisch benaderde
Ik vind ook niet dat je een act moet ophouden online but here we arequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind dat je nooit moet schelden joh. Nergens voor nodig.²
heb ik ook een hekel aanquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind ook niet dat je een act moet ophouden online but here we are
Anders ik wel. Maar gelukkig zijn dat slechts uitzonderingen.quote:
Niks van aantrekken hij maakt vooral andere belachelijk om zichzelf beter te voelen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Anders ik wel. Maar gelukkig zijn dat slechts uitzonderingen.²
Hij gaat winnenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
HUH
Krijg ik ineens PROPAGANDA voorgeschoteld op youtube 🧐
Bekijk deze YouTube-video
Niemand moet jou hierquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Anders ik wel. Maar gelukkig zijn dat slechts uitzonderingen.²
Bah, die rare oude debiel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
HUH
Krijg ik ineens PROPAGANDA voorgeschoteld op youtube 🧐
Bekijk deze YouTube-video
Is zich hard aan het vrijvechten schijnt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja waar is scrup eigenlijk gebleven
beetje jammer dat je collega hem steeds laat bannenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is zich hard aan het vrijvechten schijnt.
Hoop dat die deze week wel weer verschijnt. Ongeveer als het F1 weekend begint of zo, ik zeg maar wat.
Niet echtquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beetje jammer dat je collega hem steeds laat bannen
Hier in Nederland?quote:
Heb je zin in het F1 weekend jongen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is zich hard aan het vrijvechten schijnt.
Hoop dat die deze week wel weer verschijnt. Ongeveer als het F1 weekend begint of zo, ik zeg maar wat.
Hij kan een partij lullen, niet normaalquote:
Ik vind die man enger dan de moderatie bij F1.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij kan een partij lullen, niet normaal
Super maat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:43 schreef Fok-it het volgende:
Abid maakt zich erg druk sinds hij sinds realiseert dat ik hem toch echt niet meer quote. Erg mooi
Nou zo erg is hij toch ook weer nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:43 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik vind die man enger dan de moderatie bij F1.
Was ook maar een grapje maat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou zo erg is hij toch ook weer niet
HAHAHA geintje F1 mods. Jullie waren top dit weekend.
Humor is belangrijk!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:46 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje maat.
Maar Trump is een idioot
Wat was de boodschap om mee te nemen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
We krijgen 4 prachtige jaren. Heb je hem met Joe Rogan gezien?
We moeten geen katten meer etenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat was de boodschap om mee te nemen?
En alle Mexicanen terug over de muur kankerstralen naar bonen velden waar ze vandaan komen ja toggg!!!!quote:
wil wel dansen met mijn stijve, lange pik in haar pruim!quote:
Hnggggquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:50 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
wil wel dansen met mijn stijve, lange pik in haar pruim!
Heb het eerste uur gezien. Hij is vooral heel vol van zichzelf zoals altijd en zegt eigenlijk niets. Maar hij zit er wel. Hoeveel politici doen een drie uur durende podcastquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat was de boodschap om mee te nemen?
Ik hoop dat @VseslavBotkin achter iedereens hoerenhol staatquote:
Vseslav* (spreek uit: zeslaf)quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:51 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik hoop dat @:VseslavBotkin achter iedereens hoerenhol staat
Wat ga jij ons Russisch leren joh Putinhoer!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:51 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
Vseslav* (spreek uit: zeslaf)
Zes lekkere twinks die met mijn staf spelen hnngggquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:51 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
4?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
We krijgen 4 prachtige jaren. Heb je hem met Joe Rogan gezien?
Zaadslaafquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:51 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
Een verdiende like van de gehele KLB-SC!quote:
Hij is zo grappig, dat ik er zelf om moest lachen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een verdiende like van de gehele KLB-SC!
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is zo grappig, dat ik er zelf om moest lachen.
Kerel, hoe is het inquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een verdiende like van de gehele KLB-SC!
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is zo grappig, dat ik er zelf om moest lachen.
Fissabon godenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:16 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Kerel, hoe is het inFISSABON
?
Lekkere Pastel de nata daar?
In wat?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:18 schreef Abid-Meher het volgende:
Ik kan helaas niet op vakantie elke cent die ik heb investeer ik.
Eurojackpot / EuroMillions / Eurodreams / Staatsloterijquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:21 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Eurojackpot / EuroMillions / Eurodreams / Staatsloterij
Moet ergens begonnen bro, ik ben impulsief en heb geen verstand van dingen en moet minimale inzet hebben voor potentieel grote uitbetaling.quote:
Mogge nelisquote:Op woensdag 30 oktober 2024 03:29 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Goedemorgen.
Meteo
Actueel:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Prognose:
Satelliet laatste 6 uur:
[ afbeelding ]
Analyse:
[ afbeelding ]
Eej, Vla. Valt niet mee hè terugkomen naar Nederland in deze tijd van het jaar. Ik kwam 's-winters eens terug uit Goa. Aangekomen op Schiphol: Openstaande bekeuring, hagel en de trein reed niet.quote:
Geen vuiltje aan de lucht.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 03:29 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Goedemorgen.
Meteo
Actueel:
Prognose:
Satelliet laatste 6 uur:
[ afbeelding ]
Analyse:
[ afbeelding ]
Het viel mij smerig tegen gister.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 05:16 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Eej, Vla. Valt niet mee hè terugkomen naar Nederland in deze tijd van het jaar. Ik kwam 's-winters eens terug uit Goa. Aangekomen op Schiphol: Openstaande bekeuring, hagel en de trein reed niet.
Nu heeft hij alleen chevy nogquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:43 schreef Fok-it het volgende:
Abid maakt zich erg druk sinds hij sinds realiseert dat ik hem toch echt niet meer quote. Erg mooi
In Nederland?quote:
Hoezo? Vond je dat een dame met veel pit of zo?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:36 schreef Rozevla het volgende:
@:kluun moest ik even aan denken.
Beet op een keiharde pit in m’n brood.
Het gemiddelde IQ in KLB SC ligt rond de 200.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Mag je hier ook posten een hoger IQ dan de meester users?²
Ok, posten de dommere broertjes en zusjes van die slimme mensen dan hier?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het gemiddelde IQ in KLB SC ligt rond de 200.
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ok, posten de dommere broertjes en zusjes van die slimme mensen dan hier?²
Als je je maar niet gedraagt zoals in bijna elk topic. Ja ik lees weleens fb topics en je bent een verschrikkelijk zuigende kutuser. Hebben we er hier al genoeg van dus je bent alleen welkom als je gvd een beetje normaal doetquote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Mag je hier ook posten een hoger IQ dan de meester users?²
Pardon? Weet je zeker dat je mij bedoeld?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als je je maar niet gedraagt zoals in bijna elk topic. Ja ik lees weleens fb topics en je bent een verschrikkelijk zuigende kutuser. Hebben we er hier al genoeg van dus je bent alleen welkom als je gvd een beetje normaal doet
Ja, dat weet ik zeker dus doe maar nietquote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Pardon? Weet je zeker dat je mij bedoeld?Ben super correct.
²
Nietquote:
Wat?!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:24 schreef Solotovski het volgende:
ALS DE LENTE KOMT DAN GOOIEN WIJ.... BOMMEN OP ROTTERDAM!!!
Ik had een heerlijk kruiden-groentensoepje bij de bammetjes. Beviel me erg goed, daarna had ik nog een lekkere groentekroket met sriracha (itt de vorige keer dat het nergens naar smaakte).quote:
toen was fokkie de boosdoener, die weet inmiddels wel beterquote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:39 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Zo begon het ook met die kloontjestrein van abid
tyf op met je achterlijkequote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ok, posten de dommere broertjes en zusjes van die slimme mensen dan hier?²
of een purge.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
toen was fokkie de boosdoener, die weet inmiddels wel beter
nu is het solo weer
het is tijd voor een awareness sessie
Vale lolquote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:14 schreef Questular het volgende:
[..]
tyf op met je achterlijke² vale mopshond.
Lees deze zin nu eens terug.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo? Vond je dat een dame met veel pit of zo?
Iemand vaal noemen is ook nog wel een behoorlijke beledigingquote:
Ik moet ff mijn tanden erin zetten hoor, HAHAHAquote:
Hoezo? Je identificeert je niet als zaadslet?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet na een week toch concluderen dat dit niet mijn SC is.
Dit soort taalgebruik zal de reden zijn. Daar vind ik je dan ook echt een zak in. Dan krijgen we eens nieuwe users en die vertrekken daarom ook weer. Het niveau is al tijden slecht hier. Ik heb dan nog m'n alliance chat in mijn spel.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo? Je identificeert je niet als zaadslet?
Ja ho ho dat zaadslet komt niet van mij af maar van de TT.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:07 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Dit soort taalgebruik zal de reden zijn. Daar vind ik je dan ook echt een zak in. Dan krijgen we eens nieuwe users en die vertrekken daarom ook weer. Het niveau is al tijden slecht hier. Ik heb dan nog m'n alliance chat in mijn spel.
Als ik mod was had ik de TT veranderd. Ik maak altijd keurige TTs en OPs. Over een specifiek zeedier bijvoorbeeld en dan met wat wikipedia-info in de OP erbij. Zo steken mensen nog eens wat op. Verder dan nog het weerbericht bijna dagelijks. Ik heb abid, charles en basheeboy niet voor niets geblocked en die delano is de eerstvolgende.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja ho ho dat zaadslet komt niet van mij af maar van de TT.
Pcies.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:18 schreef FlippingCoin het volgende:
akkoord, we moeten chevy ook een week een ban geven van deze sc
Niels je bent echt een topperquote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:18 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Als ik mod was had ik de TT veranderd. Ik maak altijd keurige TTs en OPs. Over een specifiek zeedier bijvoorbeeld en dan met wat wikipedia-info in de OP erbij. Zo steken mensen nog eens wat op. Verder dan nog het weerbericht bijna dagelijks. Ik heb abid, charles en basheeboy niet voor niets geblocked en die delano is de eerstvolgende.
Bel je je moeder ff op en ram je hem ff lekker in der hoerenhol.quote:
Nu overdrijf je.quote:
Mensen blokkeren helpt.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Semi eens.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:26 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Niet knap genoeg.
Snel uitgezet.
Ik wens je veel plezier met het doen!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Semi eens.
Maar zou wel doen.
Ik na 14 jaar maar bij deze incelclub voel ik me ook niet meer thuis. Waar gaan we heenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
GRTDquote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:47 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik na 14 jaar maar bij deze incelclub voel ik me ook niet meer thuis. Waar gaan we heen
Heeft geen zin. Die worm komt toch wel weer mee, we hebben het in GRTD geprobeerd.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:47 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik na 14 jaar maar bij deze incelclub voel ik me ook niet meer thuis. Waar gaan we heen
Maakt niet uit jullie negeren de wormen toch.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft geen zin. Die worm komt toch wel weer mee, we hebben het in GRTD geprobeerd.
hoppaquote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:52 schreef Fok-it het volgende:
Zo, even terug naar huisje om Klassiekertje te kijken
Net naar Banksy-museum geweestWat een god
Naaaaar dtsquote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:47 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dagquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:00 schreef FlippingCoin het volgende:
Nou de kogel is door de kerk ik vertrek naar een telegram chat met alle coole mensen
Waarom Telegram? Wil je vieze plaatjes posten ofzo die niet legaal zijn?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:00 schreef FlippingCoin het volgende:
Nou de kogel is door de kerk ik vertrek naar een telegram chat met alle coole mensen
Zet die kneuzen gewoon op blockquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:00 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom Telegram? Wil je vieze plaatjes posten ofzo die niet legaal zijn?
Hij is een Russische spion ik voel het!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent verantwoordelijk voor het verval!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij is een Russische spion ik voel het!
Is gewoon veel chillere en betere messenger dan whatsapp hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beargumenteer?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij bent verantwoordelijk voor het verval!
Iedereen weet dat uitleg kan je vragen in telegramquote:
Jaaaaaaa zo kan ik het ookquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Iedereen weet dat uitleg kan je vragen in telegram
Geen discussie!quote:
Laat ze lekker. Gaan ze naar naar telegram. Komen toch op hangende pootjes terug.quote:
Met saus?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Straks gehaktbal
YES YES YES YEEEEEES
Ja eigenlijk alles werkt beterquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is gewoon veel chillere en betere messenger dan whatsapp hoor
Wat maakt het chiller?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is gewoon veel chillere en betere messenger dan whatsapp hoor
Koop gewoon abo danny moet ook etenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:16 schreef Rozevla het volgende:
Word echt helemaal leip van die kk reclames op fok, die hele pagina’s zijn naar de tyfus elke keer met laden.
Jade Annaquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:18 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Kenneth Taylor chille gozer
Als je bijna geen contacten hebt die het gebruiken ok maar alles is beterquote:
Kuipvreesquote:
De man van glas erinquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:39 schreef Fok-it het volgende:
Hopelijk wel definitief nu klaar met die mof op goal
Bulgaartjequote:
Gefeliciteerd maat.quote:
Oe dit is ook mooi.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:36 schreef Fok-it het volgende:
Barendrechtgoden NAC uitgeschakeld in bekertje @:Bezsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |