Nietquote:
Wat?!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:24 schreef Solotovski het volgende:
ALS DE LENTE KOMT DAN GOOIEN WIJ.... BOMMEN OP ROTTERDAM!!!
Ik had een heerlijk kruiden-groentensoepje bij de bammetjes. Beviel me erg goed, daarna had ik nog een lekkere groentekroket met sriracha (itt de vorige keer dat het nergens naar smaakte).quote:
toen was fokkie de boosdoener, die weet inmiddels wel beterquote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:39 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Zo begon het ook met die kloontjestrein van abid
tyf op met je achterlijkequote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ok, posten de dommere broertjes en zusjes van die slimme mensen dan hier?˛
of een purge.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
toen was fokkie de boosdoener, die weet inmiddels wel beter
nu is het solo weer
het is tijd voor een awareness sessie
Vale lolquote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:14 schreef Questular het volgende:
[..]
tyf op met je achterlijke˛ vale mopshond.
Lees deze zin nu eens terug.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo? Vond je dat een dame met veel pit of zo?
Iemand vaal noemen is ook nog wel een behoorlijke beledigingquote:
Ik moet ff mijn tanden erin zetten hoor, HAHAHAquote:
Hoezo? Je identificeert je niet als zaadslet?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet na een week toch concluderen dat dit niet mijn SC is.
Dit soort taalgebruik zal de reden zijn. Daar vind ik je dan ook echt een zak in. Dan krijgen we eens nieuwe users en die vertrekken daarom ook weer. Het niveau is al tijden slecht hier. Ik heb dan nog m'n alliance chat in mijn spel.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo? Je identificeert je niet als zaadslet?
Ja ho ho dat zaadslet komt niet van mij af maar van de TT.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:07 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Dit soort taalgebruik zal de reden zijn. Daar vind ik je dan ook echt een zak in. Dan krijgen we eens nieuwe users en die vertrekken daarom ook weer. Het niveau is al tijden slecht hier. Ik heb dan nog m'n alliance chat in mijn spel.
Als ik mod was had ik de TT veranderd. Ik maak altijd keurige TTs en OPs. Over een specifiek zeedier bijvoorbeeld en dan met wat wikipedia-info in de OP erbij. Zo steken mensen nog eens wat op. Verder dan nog het weerbericht bijna dagelijks. Ik heb abid, charles en basheeboy niet voor niets geblocked en die delano is de eerstvolgende.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja ho ho dat zaadslet komt niet van mij af maar van de TT.
Pcies.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:18 schreef FlippingCoin het volgende:
akkoord, we moeten chevy ook een week een ban geven van deze sc
Niels je bent echt een topperquote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:18 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Als ik mod was had ik de TT veranderd. Ik maak altijd keurige TTs en OPs. Over een specifiek zeedier bijvoorbeeld en dan met wat wikipedia-info in de OP erbij. Zo steken mensen nog eens wat op. Verder dan nog het weerbericht bijna dagelijks. Ik heb abid, charles en basheeboy niet voor niets geblocked en die delano is de eerstvolgende.
Bel je je moeder ff op en ram je hem ff lekker in der hoerenhol.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |