Nu heeft hij alleen chevy nogquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:43 schreef Fok-it het volgende:
Abid maakt zich erg druk sinds hij sinds realiseert dat ik hem toch echt niet meer quote. Erg mooi
In Nederland?quote:
Hoezo? Vond je dat een dame met veel pit of zo?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:36 schreef Rozevla het volgende:
@:kluun moest ik even aan denken.
Beet op een keiharde pit in m’n brood.
Het gemiddelde IQ in KLB SC ligt rond de 200.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Mag je hier ook posten een hoger IQ dan de meester users?˛
Ok, posten de dommere broertjes en zusjes van die slimme mensen dan hier?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het gemiddelde IQ in KLB SC ligt rond de 200.
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ok, posten de dommere broertjes en zusjes van die slimme mensen dan hier?˛
Als je je maar niet gedraagt zoals in bijna elk topic. Ja ik lees weleens fb topics en je bent een verschrikkelijk zuigende kutuser. Hebben we er hier al genoeg van dus je bent alleen welkom als je gvd een beetje normaal doetquote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Mag je hier ook posten een hoger IQ dan de meester users?˛
Pardon? Weet je zeker dat je mij bedoeld?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als je je maar niet gedraagt zoals in bijna elk topic. Ja ik lees weleens fb topics en je bent een verschrikkelijk zuigende kutuser. Hebben we er hier al genoeg van dus je bent alleen welkom als je gvd een beetje normaal doet
Ja, dat weet ik zeker dus doe maar nietquote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Pardon? Weet je zeker dat je mij bedoeld?Ben super correct.
˛
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |