Hoe gaat de behandeling?quote:
Hier in Nederland?quote:
Heb je zin in het F1 weekend jongen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is zich hard aan het vrijvechten schijnt.
Hoop dat die deze week wel weer verschijnt. Ongeveer als het F1 weekend begint of zo, ik zeg maar wat.
Hij kan een partij lullen, niet normaalquote:
Ik vind die man enger dan de moderatie bij F1.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij kan een partij lullen, niet normaal
Super maat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:43 schreef Fok-it het volgende:
Abid maakt zich erg druk sinds hij sinds realiseert dat ik hem toch echt niet meer quote. Erg mooi
Nou zo erg is hij toch ook weer nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:43 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik vind die man enger dan de moderatie bij F1.
Was ook maar een grapje maat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou zo erg is hij toch ook weer niet
HAHAHA geintje F1 mods. Jullie waren top dit weekend.
Humor is belangrijk!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:46 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje maat.
Maar Trump is een idioot
Wat was de boodschap om mee te nemen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
We krijgen 4 prachtige jaren. Heb je hem met Joe Rogan gezien?
We moeten geen katten meer etenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat was de boodschap om mee te nemen?
En alle Mexicanen terug over de muur kankerstralen naar bonen velden waar ze vandaan komen ja toggg!!!!quote:
wil wel dansen met mijn stijve, lange pik in haar pruim!quote:
Hnggggquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:50 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
wil wel dansen met mijn stijve, lange pik in haar pruim!
Heb het eerste uur gezien. Hij is vooral heel vol van zichzelf zoals altijd en zegt eigenlijk niets. Maar hij zit er wel. Hoeveel politici doen een drie uur durende podcastquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat was de boodschap om mee te nemen?
Ik hoop dat @VseslavBotkin achter iedereens hoerenhol staatquote:
Vseslav* (spreek uit: zeslaf)quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:51 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik hoop dat @:VseslavBotkin achter iedereens hoerenhol staat
Wat ga jij ons Russisch leren joh Putinhoer!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:51 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
Vseslav* (spreek uit: zeslaf)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |