Hoeveel heb je er? Ik zit op de 491 ahahaaha.quote:
Moet gewoon kunnen in een sc hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOL, met dit soort spots snap ik die grote hoeveelheid notes bij je wel.²
Ouwe smeerpijpquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was meer van de Dark Magician Girl.
Eensquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Moet gewoon kunnen in een sc hoor
En iemand moet een stronthoer kunnen zijn uiteraardquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Eens
In klbsc moet je iemand gewoon een stronthoer kunnen noemen zonder problemen
Ja waar is scrup eigenlijk geblevenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En iemand moet een stronthoer kunnen zijn uiteraard
Je hebt in totaal 1378 notes gekregen van onze moderators.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er? Ik zit op de 491 ahahaaha.²
Ik vind dat je nooit moet schelden joh. Nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Eens
In klbsc moet je iemand gewoon een stronthoer kunnen noemen zonder problemen
Gedwongen opname nadat hij een vriendelijk handgebaar van wandelvrouwtje veel te erotisch benaderdequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja waar is scrup eigenlijk gebleven
Schelden is goed voor de zielquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind dat je nooit moet schelden joh. Nergens voor nodig.²
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gedwongen opname nadat hij een vriendelijk handgebaar van wandelvrouwtje veel te erotisch benaderde
Ik vind ook niet dat je een act moet ophouden online but here we arequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind dat je nooit moet schelden joh. Nergens voor nodig.²
heb ik ook een hekel aanquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind ook niet dat je een act moet ophouden online but here we are
Anders ik wel. Maar gelukkig zijn dat slechts uitzonderingen.quote:
Niks van aantrekken hij maakt vooral andere belachelijk om zichzelf beter te voelen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Anders ik wel. Maar gelukkig zijn dat slechts uitzonderingen.²
Hij gaat winnenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
HUH
Krijg ik ineens PROPAGANDA voorgeschoteld op youtube 🧐
Bekijk deze YouTube-video
Niemand moet jou hierquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Anders ik wel. Maar gelukkig zijn dat slechts uitzonderingen.²
Bah, die rare oude debiel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
HUH
Krijg ik ineens PROPAGANDA voorgeschoteld op youtube 🧐
Bekijk deze YouTube-video
Is zich hard aan het vrijvechten schijnt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja waar is scrup eigenlijk gebleven
beetje jammer dat je collega hem steeds laat bannenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is zich hard aan het vrijvechten schijnt.
Hoop dat die deze week wel weer verschijnt. Ongeveer als het F1 weekend begint of zo, ik zeg maar wat.
Niet echtquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beetje jammer dat je collega hem steeds laat bannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |