Dat is het mooie van sporten, dan kun je dit soort dingen blijven eten zonder dat ze je over 20 jaar met een vorkheftruck uit je woonkamer moeten takelen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:56 schreef Fok-it het volgende:
Hopelijk gaat @:Solotovski niet meteen 180 graden omslaan.
Zijn XXL New York Pizzas zijn toch deel van zijn karakter
Maak kbrquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:06 schreef Solotovski het volgende:
Ik wacht al anderhalf uur op m'n sushi
Nou ja. 1500 kcal thuisbezorgd eten en 500/1000 kcal eraf trainen eindig je in diezelfde heftruckquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:03 schreef Questular het volgende:
[..]
Dat is het mooie van sporten, dan kun je dit soort dingen blijven eten zonder dat ze je over 20 jaar met een vorkheftruck uit je woonkamer moeten takelen.
[ afbeelding ]
Ja maar zo werkt het niet hequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja. 1500 kcal thuisbezorgd eten en 500/1000 kcal eraf trainen eindig je in diezelfde heftruck
Hahah gelijk expertquote:
Nee maar lekker maat. Had je gewoon uurtje gedaan?quote:
Gele?!quote:
Ja en meteen uit werk. Goeie beslissing anders was t er niet van gekomenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar lekker maat. Had je gewoon uurtje gedaan?
Dat zijn wel beste tijden denk ik ja, of net voor of net na je werkquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja en meteen uit werk. Goeie beslissing anders was t er niet van gekomen
Ik op m'n nieuwe bureaustoel. Bureau is vanmiddag geleverd. Hoop wel dat het een beetje te vreten is.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:06 schreef Solotovski het volgende:
Ik wacht al anderhalf uur op m'n sushi
Ik luister.quote:
LOL, met dit soort spots snap ik die grote hoeveelheid notes bij je wel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik urineer op jou want jij bent te min voor mij
Ik heb er waarschijnlijk meerquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOL, met dit soort spots snap ik die grote hoeveelheid notes bij je wel.˛
Maar toch had jij een ban gefermenteerde haaiquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOL, met dit soort spots snap ik die grote hoeveelheid notes bij je wel.˛
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |