Wat gebruik jij moeilijke woorden, verbastering.... Was ik ook maar zo slim als jou en fok-it god.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:05 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
GOATED verbastering van Lissabon @:ChevyCaprice
Lekker man, fijn dat het je is bevallen .quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:52 schreef Solotovski het volgende:
Ik heb dus net mijn eerste sportschoolbezoek gehad.
Ik ga vaker
Ook goed voor de geestquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:52 schreef Solotovski het volgende:
Ik heb dus net mijn eerste sportschoolbezoek gehad.
Ik ga vaker
Dimm is in kscquote:
Oh dat zal wel terecht zijn!quote:
Ik moet zeggen dat het wel lekker voelt dat je wat gedaan hebt zeg maarquote:
Zitten er nochthans een aantal in je SC die deze karaktereigenschap hebben!quote:
Ik ben vooral een enorme zweetnek (dit heeft NIKS met mijn dikke pens te maken) dus dat brengt mijn stresslevels altijd naar ongekende hoogtes op zulke momentenquote:
Nu ama overhalen ook te gaanquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het wel lekker voelt dat je wat gedaan hebt zeg maar
Mooi, had een keiharde TR geplaatst.quote:
Als het is, wat ik denk dat het was, racistische opmerkingen. Kan me even niet meer herinneren hoe of wat, maar volgens mij antisemitisme.quote:
Fok it eet alleen vissticksquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel plezier. Begrijp dat er veel vis op het menu staat daar.
Oke Aber. Weer B&J, Maltezers en Xl chips op het menu vanavond!!quote:
nee m&m’squote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke Aber. Weer B&J, Maltezers en Xl chips op het menu vanavond!!
Gelukkig heb je je vrienden dichtbij maat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben vooral een enorme zweetnek (dit heeft NIKS met mijn dikke pens te maken) dus dat brengt mijn stresslevels altijd naar ongekende hoogtes op zulke momenten
Denk niet dat het toeval geweest kan zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:37 schreef Paul het volgende:
Aberkullie maakte net een fipo in mn topic, zou ze dan echt op me zijn
hoe gaan jouw datesquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk niet dat het toeval geweest kan zijn.
Ga gezellig op date samen!
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelukkig heb je je vrienden dichtbij maat.
KLB SC staat voor je klaar. Door dik en dun hahahaha
Curieus dat jij hem liever ongezond zietquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:56 schreef Fok-it het volgende:
Hopelijk gaat @:Solotovski niet meteen 180 graden omslaan.
Zijn XXL New York Pizzas zijn toch deel van zijn karakter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |