Nu overdrijf je.quote:
Mensen blokkeren helpt.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet na een week toch concluderen dat dit niet mijn SC is.
iddquote:
Semi eens.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:26 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Niet knap genoeg.
Snel uitgezet.
Ik wens je veel plezier met het doen!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Semi eens.
Maar zou wel doen.
Ik na 14 jaar maar bij deze incelclub voel ik me ook niet meer thuis. Waar gaan we heenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet na een week toch concluderen dat dit niet mijn SC is.
GRTDquote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:47 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik na 14 jaar maar bij deze incelclub voel ik me ook niet meer thuis. Waar gaan we heen
Heeft geen zin. Die worm komt toch wel weer mee, we hebben het in GRTD geprobeerd.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:47 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik na 14 jaar maar bij deze incelclub voel ik me ook niet meer thuis. Waar gaan we heen
Maakt niet uit jullie negeren de wormen toch.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft geen zin. Die worm komt toch wel weer mee, we hebben het in GRTD geprobeerd.
hoppaquote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:52 schreef Fok-it het volgende:
Zo, even terug naar huisje om Klassiekertje te kijken
Net naar Banksy-museum geweestWat een god
Naaaaar dtsquote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:47 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dagquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:00 schreef FlippingCoin het volgende:
Nou de kogel is door de kerk ik vertrek naar een telegram chat met alle coole mensen
Waarom Telegram? Wil je vieze plaatjes posten ofzo die niet legaal zijn?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:00 schreef FlippingCoin het volgende:
Nou de kogel is door de kerk ik vertrek naar een telegram chat met alle coole mensen
Zet die kneuzen gewoon op blockquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:00 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom Telegram? Wil je vieze plaatjes posten ofzo die niet legaal zijn?
Hij is een Russische spion ik voel het!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent verantwoordelijk voor het verval!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij is een Russische spion ik voel het!
Is gewoon veel chillere en betere messenger dan whatsapp hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |