Zes lekkere twinks die met mijn staf spelen hnngggquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:51 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
Vseslav* (spreek uit: zeslaf)
4?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
We krijgen 4 prachtige jaren. Heb je hem met Joe Rogan gezien?
Zaadslaafquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:51 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
Vseslav* (spreek uit: zeslaf)
Een verdiende like van de gehele KLB-SC!quote:
Hij is zo grappig, dat ik er zelf om moest lachen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een verdiende like van de gehele KLB-SC!
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is zo grappig, dat ik er zelf om moest lachen.
Kerel, hoe is het inquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een verdiende like van de gehele KLB-SC!
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is zo grappig, dat ik er zelf om moest lachen.
Fissabon godenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:16 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Kerel, hoe is het inFISSABON
?
Lekkere Pastel de nata daar?
In wat?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:18 schreef Abid-Meher het volgende:
Ik kan helaas niet op vakantie elke cent die ik heb investeer ik.
Eurojackpot / EuroMillions / Eurodreams / Staatsloterijquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:21 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Eurojackpot / EuroMillions / Eurodreams / Staatsloterij
Moet ergens begonnen bro, ik ben impulsief en heb geen verstand van dingen en moet minimale inzet hebben voor potentieel grote uitbetaling.quote:
Mogge nelisquote:Op woensdag 30 oktober 2024 03:29 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Goedemorgen.
Meteo
Actueel:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Prognose:
Satelliet laatste 6 uur:
[ afbeelding ]
Analyse:
[ afbeelding ]
Eej, Vla. Valt niet mee hè terugkomen naar Nederland in deze tijd van het jaar. Ik kwam 's-winters eens terug uit Goa. Aangekomen op Schiphol: Openstaande bekeuring, hagel en de trein reed niet.quote:
Geen vuiltje aan de lucht.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 03:29 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Goedemorgen.
Meteo
Actueel:
Prognose:
Satelliet laatste 6 uur:
[ afbeelding ]
Analyse:
[ afbeelding ]
Het viel mij smerig tegen gister.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 05:16 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Eej, Vla. Valt niet mee hè terugkomen naar Nederland in deze tijd van het jaar. Ik kwam 's-winters eens terug uit Goa. Aangekomen op Schiphol: Openstaande bekeuring, hagel en de trein reed niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |