Wat een idioot. Alsof een verkrachter ook maar enige stem heeft in zo’n zaak. Hoewel ik me persoonlijk niet voor kan stellen dat je zo’n kind zou willen baren, is het hier wel de vrouw die beslist. Niemand kan haar waar toe dan ook dwingen.quote:
Dat zal z'n bron geweest zijn. Dank jequote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:24 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Je bedoelt dit :
[..]
Bron: https://www.historischnieuwsblad.nl/een-gezond-en-zuiver-volk/
Plus als het figuur mijn echtgenoot zu zijn: daar is het gat van de deur.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:51 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Wat een idioot. Alsof een verkrachter ook maar enige stem heeft in zo’n zaak. Hoewel ik me persoonlijk niet voor kan stellen dat je zo’n kind zou willen baren, is het hier wel de vrouw die beslist. Niemand kan haar waar toe dan ook dwingen.
Ik zou wel denken dat zuigcurrettage, zo snel mogelijk, en een onderzoek naar venerische ziekten aan te raden zijn. Ongewenste zwangerschap is niet fijn, maar een geslachtsziekte wil je ook zo snel mogelijk bestrijden.
Nog een volle week te gaan...quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:21 schreef kladderadatsch het volgende:
So no October surprise this year, bummer...
Deze tactiek heb ik nooit begrepen, maar goed met andere onderwerpen komt dit ook naar voren.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:30 schreef Hawkxyz het volgende:
Als je ook alleen maar overweegt om Trump te stemmen dan moet je jezelf na laten kijken want dan spoor je totaal niet. Ja, ik kan het zeggen en ik meen het ook nog. Je kan nog beter een schaap als presidents kandidaat neer zetten en dan moet dat schaap het met gemak kunnen winnen.. uhm 99.9% van de stemmen krijgen.
De wanhoop nabij. Aaron Rupar voorspelde het al:quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:47 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Jaja mensen, als Trump opnieuw president wordt hoeven Amerikanen nooit meer belasting te betalen.
Hoe komt het toch, dat ondanks l het bewijs dat ervoor bestaat - de simpele realiteit dat in vrijwel de gehele ontwikkelde wereld het minimumloon vele malen hoger ligt dan dat in de VS en de werkloosheid vergelijkbaar of lager is - mensen toch maar door blijven gaan met dit soort hol gelul? Het is gewoon aantoonbaar onwaar.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:53 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Yes, maar dat ligt niet aan het minimumloon. Ik durf zelfs te stellen dat met het verhogen van het minimumloon er zelfs meer armoede komt.
Veel banen zullen onrendabel zijn met een te hoog minimumloon met als gevolg dat die banen compleet verdwijnen.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 01:28 schreef AnneX het volgende:
Op de rally in Atlanta is het geluid bijgesteld.
Na Warnock is nu een goeie spreker aan het woord. Het publiek vreet hem op.
Ken hem niet. Een regisseur geloof ik.
Nu Obama…
Ik zag dat gerucht al eerder langskomen ...quote:
Het is ook precies omgekeerd, er is een significante groep die geen fuck meer geeft wat Trump doet, ze stemmen toch wel op Trump. Zelfs al laat ie over heel Amerika stront regenen en claimt hij dat hij dat heeft gedaan, dan nog volgen die mensen hem blind.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:44 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Deze tactiek heb ik nooit begrepen, maar goed met andere onderwerpen komt dit ook naar voren.
Ik zeg er ook bij, het enige wat ze Trump kwalijk zouden nemen zou zijn...: Hij pakt zijn machinegeweer en knalt net zo lang door op, vul maar in.... immigranten, moslims, klimaatactivisten, noem maar op.. onschuldige burgers dus die hem toevallig niet goed uitkomen... daar komt hij niet mee weg, maar ALLES daaronder... en hij komt er mee weg.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 07:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is ook precies omgekeerd, er is een significante groep die geen fuck meer geeft wat Trump doet, ze stemmen toch wel op Trump. Zelfs al laat ie over heel Amerika stront regenen en claimt hij dat hij dat heeft gedaan, dan nog volgen die mensen hem blind.
Er is natuurlijk ook een groep precies andersom, die zullen nooit op Trump stemmen. Maar ja, gaat die groep naar de stembus?
Als je 74 bent kan dat net wat makkelijker.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:03 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ x ]
Country over Party, deeltje....tel kwijt
Gezien de peilingen wordt dat een lastige zaak hoor, voor “de menigte”quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 07:59 schreef Hawkxyz het volgende:
[..]
Ik zeg er ook bij, het enige wat ze Trump kwalijk zouden nemen zou zijn...: Hij pakt zijn machinegeweer en knalt net zo lang door op, vul maar in.... immigranten, moslims, klimaatactivisten, noem maar op.. onschuldige burgers dus die hem toevallig niet goed uitkomen... daar komt hij niet mee weg, maar ALLES daaronder... en hij komt er mee weg.
Maar over die mensen naar de stembus, nou.. 4 jaar geleden lukte dat wel. De menigte HAAT Trump en dat vind ik 100% terecht.
Ja, daar verbaas ik me dan ook over.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gezien de peilingen wordt dat een lastige zaak hoor, voor “de menigte”
Klopt natuurlijk. Alhoewel sommige mensen binnen de Rep partij wellicht de kans schoon zien om hun straatje snel schoon te vegen en afstand te nemen van Trump(isme).quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:07 schreef nostra het volgende:
[..]
Als je 74 bent kan dat net wat makkelijker.
Vertellen of zwijgen....het is een vaag verontrustend verhaalquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 02:35 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik zag dat gerucht al eerder langskomen ...
[ x ]
?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:16 schreef Beathoven het volgende:
[ afbeelding ]
We moeten niet zo lui doen. Dit kan veel beter.
Het stoppen van federalen belastingen is natuurlijk, confederatie gelul. Want de staten zelf zullen dan wel belastingen innen. maar je heft dan inprincipe de federatie (dus de) 'Verenigde' staten op.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:47 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Jaja mensen, als Trump opnieuw president wordt hoeven Amerikanen nooit meer belasting te betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |