Leuk, maar die moet dan nog wel forklift certified zijn, probeer het met "cashier" voor diezelfde regio en het schiet naar beneden. Haal die bedragen door een paycheck calculator, dan zie je dat je tussen de $1,200-$1,300 overhoudt als heftruckchauffeur. En als je het dan naast deze tabel legt is het nog steeds geen living wage om prima van te leven; https://livingwage.mit.edu/states/13quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
https://www.indeed.com/m/(...)autocomplete&sameL=1
Heftruckchauffeur coca cola Atlanta betaald bijna $19 per uur. Laaggeschoold werk en ik neem aan dat dit slechts het startsalaris is.
Veel simpeler dan dit word het niet, ik kan het weten want ik heb precies hetzelfde gedaan jaren geleden toevallig ook bij Coca Cola.
Nu kan het zijn dat $19 per uur in de VS een hongerloontje is maar in Nederland kun je hier prima van leven.
Van Vince McMahon geloof ik het maar niet van Linda McMahon. Vince hield er nogal rare hobby’s op na en is ook zijn bedrijf kwijt geraakt vanwege zijn seksuele escapades.quote:
Het blijft toch wel schrikken met de kosten voor gezondheidszorg en huisvesting. $3000 dollar om jezelf te verzekeren en dan nog eens $15000 per jaar voor een woning. Ik had altijd het idee dat wonen in de VS een stuk minder koste dan wat ik hier nu zie.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:49 schreef OMG het volgende:
[..]
Leuk, maar die moet dan nog wel forklift certified zijn, probeer het met "cashier" voor diezelfde regio en het schiet naar beneden. Haal die bedragen door een paycheck calculator, dan zie je dat je tussen de $1,200-$1,300 overhoudt als heftruckchauffeur. En als je het dan naast deze tabel legt is het nog steeds geen living wage om prima van te leven; https://livingwage.mit.edu/states/13
Yep, het appartement waar we woonden kostte net wat meer dan $500 per maand toen we daar gingen wonen voor iets met 2 slaapkamers, na een paar jaar zat het tegen de $750 toen we eindelijk iets kochten. Een tijdje terug voor de grap gekeken en een 1 slaapkamer apartment kost daar nu meer dan $900, het floor plan dat wij hadden is nu op z'n minst $1,100 per maand.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:58 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het blijft toch wel schrikken met de kosten voor gezondheidszorg en huisvesting. $3000 dollar om jezelf te verzekeren en dan nog eens $15000 per jaar voor een woning. Ik had altijd het idee dat wonen in de VS een stuk minder koste dan wat ik hier nu zie.
Misschien is het ook omdat ik lang geleden een collega had die kwam uit Houston Texas die mij vol trots vertelde dat hij voor $750 een vrijstaand huis huurde met een garage.
Uiteraard, maar het ging me even om iets waar je eigenlijk vrij weinig voor hoeft te kunnen naast dingen over scanner heen te schuiven.quote:Overigens is een certificaat halen echt een kwestie van een aantal uurtjes cursus volgen. Echt iedere debiel kan op een heftruck zitten en enigszins capabel rijden na een week.
Ten overvloede:quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:56 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Obama met wat advies, ik snap best dat hij wilt dat Harris gaat winnen maar om nu te gaan praten over oude mannen……..
Obama zou gewoon mee gaan met het gelieg over Bidens mentale toestand. Wat dat betreft is het maar goed voor de democraten dat het debat erg vroeg was deze keer. Zou het later zijn geweest dan zaten ze met Biden in de maag en loog hij er nog volop op los.
In Nederland protesteren tegen de overheid betekent verplicht klompen dragen en wordt je gedwongen om naar Boulevard te kijken.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
We hebben het gezien met de vrijheid in Canada, protesteer je daar tegen de overheid dan stelen ze je brandhout en blokkeren ze je bankrekening.
In het VK is het ronduit gevaarlijk om te protesteren want met Starmer als PM loop je het risico om het gevang in te worden gegooid voor wilde handgebaren.
Wat een idioot. Alsof een verkrachter ook maar enige stem heeft in zo’n zaak. Hoewel ik me persoonlijk niet voor kan stellen dat je zo’n kind zou willen baren, is het hier wel de vrouw die beslist. Niemand kan haar waar toe dan ook dwingen.quote:
Dat zal z'n bron geweest zijn. Dank jequote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:24 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Je bedoelt dit :
[..]
Bron: https://www.historischnieuwsblad.nl/een-gezond-en-zuiver-volk/
Plus als het figuur mijn echtgenoot zu zijn: daar is het gat van de deur.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:51 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Wat een idioot. Alsof een verkrachter ook maar enige stem heeft in zo’n zaak. Hoewel ik me persoonlijk niet voor kan stellen dat je zo’n kind zou willen baren, is het hier wel de vrouw die beslist. Niemand kan haar waar toe dan ook dwingen.
Ik zou wel denken dat zuigcurrettage, zo snel mogelijk, en een onderzoek naar venerische ziekten aan te raden zijn. Ongewenste zwangerschap is niet fijn, maar een geslachtsziekte wil je ook zo snel mogelijk bestrijden.
Nog een volle week te gaan...quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:21 schreef kladderadatsch het volgende:
So no October surprise this year, bummer...
Deze tactiek heb ik nooit begrepen, maar goed met andere onderwerpen komt dit ook naar voren.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:30 schreef Hawkxyz het volgende:
Als je ook alleen maar overweegt om Trump te stemmen dan moet je jezelf na laten kijken want dan spoor je totaal niet. Ja, ik kan het zeggen en ik meen het ook nog. Je kan nog beter een schaap als presidents kandidaat neer zetten en dan moet dat schaap het met gemak kunnen winnen.. uhm 99.9% van de stemmen krijgen.
De wanhoop nabij. Aaron Rupar voorspelde het al:quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:47 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Jaja mensen, als Trump opnieuw president wordt hoeven Amerikanen nooit meer belasting te betalen.
Hoe komt het toch, dat ondanks l het bewijs dat ervoor bestaat - de simpele realiteit dat in vrijwel de gehele ontwikkelde wereld het minimumloon vele malen hoger ligt dan dat in de VS en de werkloosheid vergelijkbaar of lager is - mensen toch maar door blijven gaan met dit soort hol gelul? Het is gewoon aantoonbaar onwaar.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:53 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Yes, maar dat ligt niet aan het minimumloon. Ik durf zelfs te stellen dat met het verhogen van het minimumloon er zelfs meer armoede komt.
Veel banen zullen onrendabel zijn met een te hoog minimumloon met als gevolg dat die banen compleet verdwijnen.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 01:28 schreef AnneX het volgende:
Op de rally in Atlanta is het geluid bijgesteld.
Na Warnock is nu een goeie spreker aan het woord. Het publiek vreet hem op.
Ken hem niet. Een regisseur geloof ik.
Nu Obama…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |