Ik zag dat gerucht al eerder langskomen ...quote:
Het is ook precies omgekeerd, er is een significante groep die geen fuck meer geeft wat Trump doet, ze stemmen toch wel op Trump. Zelfs al laat ie over heel Amerika stront regenen en claimt hij dat hij dat heeft gedaan, dan nog volgen die mensen hem blind.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:44 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Deze tactiek heb ik nooit begrepen, maar goed met andere onderwerpen komt dit ook naar voren.
Ik zeg er ook bij, het enige wat ze Trump kwalijk zouden nemen zou zijn...: Hij pakt zijn machinegeweer en knalt net zo lang door op, vul maar in.... immigranten, moslims, klimaatactivisten, noem maar op.. onschuldige burgers dus die hem toevallig niet goed uitkomen... daar komt hij niet mee weg, maar ALLES daaronder... en hij komt er mee weg.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 07:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is ook precies omgekeerd, er is een significante groep die geen fuck meer geeft wat Trump doet, ze stemmen toch wel op Trump. Zelfs al laat ie over heel Amerika stront regenen en claimt hij dat hij dat heeft gedaan, dan nog volgen die mensen hem blind.
Er is natuurlijk ook een groep precies andersom, die zullen nooit op Trump stemmen. Maar ja, gaat die groep naar de stembus?
Als je 74 bent kan dat net wat makkelijker.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:03 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ x ]
Country over Party, deeltje....tel kwijt
Gezien de peilingen wordt dat een lastige zaak hoor, voor “de menigte”quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 07:59 schreef Hawkxyz het volgende:
[..]
Ik zeg er ook bij, het enige wat ze Trump kwalijk zouden nemen zou zijn...: Hij pakt zijn machinegeweer en knalt net zo lang door op, vul maar in.... immigranten, moslims, klimaatactivisten, noem maar op.. onschuldige burgers dus die hem toevallig niet goed uitkomen... daar komt hij niet mee weg, maar ALLES daaronder... en hij komt er mee weg.
Maar over die mensen naar de stembus, nou.. 4 jaar geleden lukte dat wel. De menigte HAAT Trump en dat vind ik 100% terecht.
Ja, daar verbaas ik me dan ook over.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gezien de peilingen wordt dat een lastige zaak hoor, voor “de menigte”
Klopt natuurlijk. Alhoewel sommige mensen binnen de Rep partij wellicht de kans schoon zien om hun straatje snel schoon te vegen en afstand te nemen van Trump(isme).quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:07 schreef nostra het volgende:
[..]
Als je 74 bent kan dat net wat makkelijker.
Vertellen of zwijgen....het is een vaag verontrustend verhaalquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 02:35 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik zag dat gerucht al eerder langskomen ...
[ x ]
?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:16 schreef Beathoven het volgende:
[ afbeelding ]
We moeten niet zo lui doen. Dit kan veel beter.
Het stoppen van federalen belastingen is natuurlijk, confederatie gelul. Want de staten zelf zullen dan wel belastingen innen. maar je heft dan inprincipe de federatie (dus de) 'Verenigde' staten op.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:47 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Jaja mensen, als Trump opnieuw president wordt hoeven Amerikanen nooit meer belasting te betalen.
Grote omslag sinds wanneer? Het is meer een transitie geweest dan een grote omslag. Musk werd door Trump nog voor advies benaderd tijdens zijn regeerperiode. Musk was toen ook al in Rusland te vinden. Kan ook best zijn dat Musk een post krijgt onder Trump.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:36 schreef Korenfok het volgende:
Musk zijn grote omslag rondom trump, rusland etc, lijkt toch een kremlin interventie aan vooraf te zijn gegaan:
https://www.politico.eu/a(...)russia-war-starlink/
Genoeg landen waar de overheid geen minimumloon in heeft gesteld. De Scandinavische landen die men alom bejubeld doen dat anders. Daar onderhandelt de vakbond met het bedrijfsleven het minimumloon uit zodat voor beiden partijen het optimale resultaat word behaald.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 01:13 schreef JAM het volgende:
[..]
Hoe komt het toch, dat ondanks ál het bewijs dat ervoor bestaat - de simpele realiteit dat in vrijwel de gehele ontwikkelde wereld het minimumloon vele malen hoger ligt dan dat in de VS en de werkloosheid vergelijkbaar of lager is - mensen toch maar door blijven gaan met dit soort hol gelul? Het is gewoon aantoonbaar onwaar.
Om er nog eentje in te gooien: hoe komt het toch dat vrijwel de gehele ontwikkelde wereld wél over redelijk betaalbare (of thans niet in de ernst dat je er persoonlijk bankroet van gaat) gezondheidszorg beschikt en de VS nota bene méér van hun BNP uitgeven aan gezondheidszorg?
Om er nog eentje in te gooien: hoe komt het toch dat vrijwel de gehele ontwikkelde wereld wél over redelijk toegankelijk onderwijs en openbaar vervoer beschikt en... nou ja, zo kan ik wel even doorgaan. Hebben de Twittereconomen daar ook een mooi antwoord op?
Precies dit, veel meer is het niet namelijk. Ze willen gewoon niet de geschiedenisboeken ingaan als degenen die een vent hebben gesteund die de democratie om zeep heeft geholpen. Niet dat ik denk dat het zover gaat komen, want volgens mij wint Harris op 5 november, maar voor hen is het ws een kwestie van better safe than sorry.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:40 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk. Alhoewel sommige mensen binnen de Rep partij wellicht de kans schoon zien om hun straatje snel schoon te vegen en afstand te nemen van Trump(isme).
Zo'n Chris Sununu (Gouverneur van een D staat) zou ook kunnen zeggen: "Dikke vette waanzin dat Trump Hitler leuk vindt, ik doe hier niet aan mee" ipv "het Hitler leuk vinden zit ingebakken in de Republikeinse stem". Dat is een schandvlek waar hij nooit meer vanaf komt en hij kan wellicht fluiten naar een politieke carrière als hij Gouverneur af is.
Het zou ook zomaar kunnen dat er veel Republikeinen ook stiekem niet op Trump stemmen om hem zodoende te lozen zodat ze verder kunnen als partij.
Alleen gaan er veel Maga afhaken als hij niet meer meedoet. Dat konijnenhol gaat te diep
Dan betekent dat ook meteen het einde van de VS als supermacht. Met zo'n verdeeld land, waar alle macht bij de staten ligt, kun je onmogelijk een vuist maken en een eenduidig buitenlandbeleid uitdragen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:31 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
En toch blijf ik dit interessant vinden en het dwingt de VS terug naar een tijd dat staten meer beleid moeten maken met als gevolg meer democratie lokaal.
Dit zal helaas nooit gebeuren want er zijn simpelweg teveel mensen direct of indirect afhankelijk van de federale overheid.
Het mooie is wel dat mocht de VS echt zo radicaal veranderen het wel meteen de polarisatie die er nu is definitief de nek omdraait.
Het idee is om de federale overheid zo klein mogelijk te maken. Het zou zelfs de deur kunnen open zetten voor nieuwe partijen. Californië zou zo maar eens een sociale democratie kunnen worden zoals ze wensen.
Je moet hier wel bij vertellen dat de Scandinavische vakbonden zo een organisatiegraad hebben dat zij helemaal geen wettelijk minimumloon willen. Zij zijn de grootste tegenstander van een WML.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Genoeg landen waar de overheid geen minimumloon in heeft gesteld. De Scandinavische landen die men alom bejubeld doen dat anders. Daar onderhandelt de vakbond met het bedrijfsleven het minimumloon uit zodat voor beiden partijen het optimale resultaat word behaald.
Lukraak het federale minimumloon ophogen naar een niveau die weliswaar gunstig is voor bijvoorbeeld NY heeft als gevolg dat bedrijven in bijvoorbeeld Mississippi het moeilijk krijgen met als gevolg baanverlies.
Dat individuele staten het minimumloon zelf verhogen lijkt mij een veel beter plan.
One size fits all beleid werkt simpelweg niet in zo’n immens land waar de verschillen in levensonderhoud etc enorm zijn.
Er zijn nog steeds federale verkiezingen in zo’n systeem dus ik zie niet in waarom je geen vuist kan maken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan betekent dat ook meteen het einde van de VS als supermacht. Met zo'n verdeeld land, waar alle macht bij de staten ligt, kun je onmogelijk een vuist maken en een eenduidig buitenlandbeleid uitdragen.
Dit is niet het enige. The Atlantic kwam ook al met een verhaal over Trump, die zogenaamd denigrerende en racistische opmerkingen zou hebben gemaakt over een omgekomen Latina soldate, wat betrokkenen ontkennen. Familieleden geven vervolgens zelfs aan dat men op Trump heeft gestemd.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:21 schreef superniger het volgende:
Survivors for Kamala
Karoline Leavitt, woordvoerder van het campagneteam van Trump, ontkent in een verklaring de beschuldigingen. ‘Deze beschuldigingen, gedaan door een voormalige activist voor Barack Obama en aangekondigd tijdens een Harris-campagnegesprek twee weken voor de verkiezingen, zijn ondubbelzinnig vals. Het is duidelijk dat dit nepverhaal is verzonnen door de Harris-campagne.’
https://www.ad.nl/buitenl(...)ar-lachten~a3d1ce1f/
Dan zijn ze dus binnen no-time zo failliet als een ui.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:01 schreef Chivaz het volgende:
Het leger daarentegen zal misschien wel moeten inkrimpen dus de dagen van de VS als globale supermacht zullen dan wel voorbij zijn.
Dit is toch hetgeen wat tijdens de uitslagen met Biden vs Trump gebeurde? In begin was het voordeel voor Trump maar na een tijdje sloeg het helemaal omquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:58 schreef AnneX het volgende:
I.p,v. Grafieken, diagrammen etc begrijp ik onderstaande ‘tekstverklaring’ o.b.v. demografie beter.
Dat ligt aan mij.
De analyse van de opkomst in rural regio’s in battleground States.
Het klinkt positief voor Harris ( en de wereld).
[ x ]
Uiteindelijk gaan ze toch wel failliet, het huidige systeem valt niet te handhaven. De schuldenberg is enorm, steeds meer landen stappen af van de Dollar, Brics is in opkomst en zaken zoals SS zitten diep in de problemen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dan zijn ze dus binnen no-time zo failliet als een ui.
Je hebt met domme amerikanen gemeen dat je niet snapt dat VS' economie compleet samenhangt met hun positie op het wereldtoneel.
Geen enkel land ter wereld kan zo'n enorme schuldenberg hebben, en niet door de rest van de wereld afgeschreven worden.
Maar zolang we olie kopen in dollars, blijft de vraag naar overeind. Maar waarom zouden we dat blijven doen als het in zichzelf gekeerd navelstarend land wordt. Dan doen we dat wel, in euro's, bv.
Domme amerikanen denken ook dat als dat wegvalt, ze echt wel economisch sterk blijven omdat iedereen ze zo aardig vind ofzo.
Nee.
Jahoor. Gewoon wereldpolitieagentje blijven spelen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:21 schreef Chivaz het volgende:
Uiteindelijk gaan ze toch wel failliet, het huidige systeem valt niet te handhaven.
Zoals?quote:De schuldenberg is enorm, steeds meer landen stappen af van de Dollar,
Hard gelachen.quote:Brics is in opkomst
Het gaat veel verder dan dat.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds federale verkiezingen in zo’n systeem dus ik zie niet in waarom je geen vuist kan maken.
Het leger daarentegen zal misschien wel moeten inkrimpen dus de dagen van de VS als globale supermacht zullen dan wel voorbij zijn.
Dat betekent dan wel dat wij in Europa flink moeten investeren in defensie maar dat moeten we sowieso doen ongeacht de keuzes van de VS.
100%quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:24 schreef Origami94 het volgende:
Hoe groot achten jullie de kans dat als Harris niet duidelijk wint dat de GOP en Trump alles gaan proberen te doen om te winnen, kiesmannen overhalen, rechtszaken, uitslagen nietig verklaren, etc
Als Harris wint, dan gaat dat sowieso gebeuren. Ongeacht de marge.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:24 schreef Origami94 het volgende:
Hoe groot achten jullie de kans dat als Harris niet duidelijk wint dat de GOP en Trump alles gaan proberen te doen om te winnen, kiesmannen overhalen, rechtszaken, uitslagen nietig verklaren, etc
Zelfs Trump wil geen kleinere federale overheid. Hij wil de overheid financieren met zijn importtarieven op alle goederen.Dat is feitelijk een BTW systeem.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:31 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
En toch blijf ik dit interessant vinden en het dwingt de VS terug naar een tijd dat staten meer beleid moeten maken met als gevolg meer democratie lokaal.
Dit zal helaas nooit gebeuren want er zijn simpelweg teveel mensen direct of indirect afhankelijk van de federale overheid.
Maak ik me niet zo druk om. Onderschat europa niet. Dat we nu militair ons afzijdig houden betekent niet dat we niet kunnen. Dat kunnen we juist zeer goed, zie: WO1&2.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:25 schreef KoosVogels het volgende:
Valt de Amerikaanse macht weg, dan ontstaat er een mondiaal machtsvacuüm.
Mee eens, de EU kan uitgroeien tot een dominante macht op het wereldtoneel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maak ik me niet zo druk om. Onderschat europa niet. Dat we nu militair ons afzijdig houden betekent niet dat we niet kunnen. Dat kunnen we juist zeer goed, zie: WO1&2.
Eens, maar als de nood aan de man komt....quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:41 schreef KoosVogels het volgende:
Het probleem is dat we onze eigen grootste vijand zijn. Er waait een eurosceptische wind over ons continent. Als die de EU omver blaast, dan komt er weinig terecht van die mondiale aspiraties.
Eigenlijk hangt alles van Trump af. Het kan ook dat hij eieren voor zijn geld kiest omdat het plan in 2020 ook al mislukte. Als hij weer hetzelfde zou proberen bestaat een aanzienlijke kans dat hij in de gevangenis gaat sterven. Dat moet hem toch aan het denken zetten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:24 schreef Origami94 het volgende:
Het meest bijzondere en bizarre nog wel is dat men aan de populistische kant lijkt staan te popelen om de westerse dominantie op het wereldtoneel op te geven. Daar kan ik met mijn pet toch echt niet bij. En dat allemaal omdat men zich bang heeft laten maken voor migranten en "links".quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mee eens, de EU kan uitgroeien tot een dominante macht op het wereldtoneel.
Het probleem is dat we onze eigen grootste vijand zijn. Er waait een eurosceptische wind over ons continent. Als die de EU omver blaast, dan komt er weinig terecht van die mondiale aspiraties.
Ik denk dat hij niet verder denkt dan dat hij sowieso wel gaat winnen dus dat hij dus makkelijk de meest vreemde complotten en beschuldigingen de wereld in kan slingeren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:44 schreef Confetti het volgende:
[..]
Eigenlijk hangt alles van Trump af. Het kan ook dat hij eieren voor zijn geld kiest omdat het plan in 2020 ook al mislukte. Als hij weer hetzelfde zou proberen bestaat een aanzienlijke kans dat hij in de gevangenis gaat sterven. Dat moet hem toch aan het denken zetten.
Gevangenis is welbeschouwd nog een vraagteken, maar dat hij failliet geprocedeerd wordt als hij verliest is op dit punt een gegeven.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet verder denkt dan dat hij sowieso wel gaat winnen dus dat hij dus makkelijk de meest vreemde complotten en beschuldigingen de wereld in kan slingeren.
Hij denkt dat hij onkwetsbaar is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet verder denkt dan dat hij sowieso wel gaat winnen dus dat hij dus makkelijk de meest vreemde complotten en beschuldigingen de wereld in kan slingeren.
Zeker het artikel in de Atlantic helemaal niet gelezen? Dat wordt er nl gewoon bijvermeld en zegt helemaal niets over het feit of Trump die opmerking nou wel of niet gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is niet het enige. The Atlantic kwam ook al met een verhaal over Trump, die zogenaamd denigrerende en racistische opmerkingen zou hebben gemaakt over een omgekomen Latina soldate, wat betrokkenen ontkennen. Familieleden geven vervolgens zelfs aan dat men op Trump heeft gestemd.
Het valt mij toch wel wat tegen van een gerenommeerde media als The Atlantic dat men zulke dingen zo slecht uitzoekt.
[ twitter ]
Ik heb niet gezegd dat er een bron zou ontbreken, maar dat de claims waar men bij The Atlantic mee is gekomen openlijk worden tegengesproken door verscheidene mensen waaronder de familie van deze omgekomen soldate. Dat wekt natuurlijk vragen op over de waarheid van zo'n verhaal.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:55 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Zeker het artikel in de Atlantic helemaal niet gelezen? Dat wordt er nl gewoon bijvermeld![]()
Die familie was helemaal niet bij die meeting aanwezig dus zij kunnen sws niet weten wat Trump wel of niet gezegd heeft.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat er een bron zou ontbreken, maar dat de claims waar men bij The Atlantic mee is gekomen openlijk worden tegengesproken door verscheidene mensen waaronder de familie van deze omgekomen soldate. Dat wekt natuurlijk vragen op over de waarheid van zo'n verhaal.
Stel je eens voor dat Harris alle Staten wint die Biden ook heeft gewonnen: 303 kiesmannen. Georgia en Arizona zijn dan in wezen het extra zekerheidje en dus is de winning dan niet afhankelijk van één staat. Dan is Trump kansloos om hertellingen te eisen en om te spreken van fraude.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als Harris wint, dan gaat dat sowieso gebeuren. Ongeacht de marge.
Jammer. Abbo gestopt, NYT here I come. Had daar toch al een games abbo voor de dagelijkse Wordle, crossword, en andere spelletjes, dus dan maar een upgrade daar doen.quote:
Meer dan in de rest van de wereld?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:48 schreef Chivaz het volgende:
In een land waar de kosten van levensonderhoud hard zijn gestegen
Het is een waarschuwing om niets geks te doen de komende weken. Geen onthullingen. Bij LA Times is hetzelfde aan de hand.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:44 schreef OMG het volgende:
[..]
Jammer. Abbo gestopt, NYT here I come. Had daar toch al een games abbo voor de dagelijkse Wordle, crossword, en andere spelletjes, dus dan maar een upgrade daar doen.
Je hoeft er geen enkele les uit te trekken. Goedkope insinuaties richting migranten uit je reet trekken is vandaag de dag helaas al genoeg voor een serieuze kans op het presidentschap. Een als het 50/50 is betekent dat nog steeds dat je in de helft van de gevallen verliest, lijkt me nogal wiedes dat mensen daar bezorgd over zijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:48 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Blijkbaar zijn er een hoop democraten die behoorlijk nerveus zijn over de win kansen van Harris.
Ze zijn bang dat ze haar eigen niet goed heeft weten weg te zetten bij de kiezer en dat is toch essentieel in een campagne.
In een land waar de kosten van levensonderhoud hard zijn gestegen is slechts “Trump is Hitler” roepen niet voldoende om echt te overtuigen.
Hopelijk leren de democraten hier wel een les uit, als een president aan eigen zijde niet capabel is dan moet je op tijd ingrijpen zodat je met een goede frisse kandidaat de verkiezingen in kan.
Ik geef ronduit toe dat een capabele kandidaat Trump van de kaart had geveegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:The news comes after we first reported earlier this week that The Post's editorial board had completed its endorsement of Kamala Harris, but that staffers at the newspaper suspected Bezos was blocking it from publication. And it comes after billionaire Los Angeles Times owner Patrick Soon-Shiong blocked his newspaper from making an endorsement in the race.
De comments op dat opinion artikel ook, inmiddels al 12k sinds dat artikel live is en grotendeels komt het neer op een boel mensen die hun abonnement hebben opgezegd, of dat proberen via de chat maar het blijkbaar daar te druk is om voor een jaar abo de rest van je geld terug te krijgen. Wacht een minuut of zo in de app dan zijn er weet 100+ nieuwe. Maar goed, geniale zakenman die hier achter zit, denk ik.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:51 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.threads.net/@:oliverdarcy/post/DBjsL01Pifz
[..]
Wel een serieus slap argument wat ze opvoeren; dat het traditie zou zijn, terwijl de traditie van de afgelopen 60 jaar ermee overboord gezet wordt.quote:
Het is sowieso niet consistent met wat ze in 2020 schreven toen ze Biden ondersteunden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wel een serieus slap argument wat ze opvoeren, dat het traditie zou zijn, terwijl de traditie van de afgelopen 60 jaar ermee overboord gezet wordt.
In principe zou het trouwens wel mijn voorkeur hebben als kranten geen endorsement geven. Het is 99% van de tijd sowieso duidelijk waar de opinieredactie staat en laten we nou eerlijk zijn, wie stemt op iemand vanwege een endorsement? Laat staan van een krant die Republikeins Amerika nauwelijks leest.
Ach ja, misschien dat het er toe leidt dat er daarmee op termijn wat meer Republikeinen bereid zijn WaPo te lezen al lijkt het me sterk.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:14 schreef OMG het volgende:
[..]
De comments op dat opinion artikel ook, inmiddels al 12k sinds dat artikel live is en grotendeels komt het neer op een boel mensen die hun abonnement hebben opgezegd, of dat proberen via de chat maar het blijkbaar daar te druk is om voor een jaar abo de rest van je geld terug te krijgen. Wacht een minuut of zo in de app dan zijn er weet 100+ nieuwe. Maar goed, geniale zakenman die hier achter zit, denk ik.
Ja, als hij zich er direct mee bemoeid heeft, en dan met name zo laat en heel specifiek, vind ik dat wel echt slecht. Hij zou zelf een opiniestuk moeten schrijven om dat toe te lichten, maar daar ben je natuurlijk geen eigenaar voor.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:21 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het is sowieso niet consistent met wat ze in 2020 schreven toen ze Biden ondersteunden.
Leuk al die redactiestatuten maar uiteindelijk bepaalt zo een miljardair dus heel veel.
Ja die gokt vast op een pardon of wordt de zoveelste idioot die voor Trump gaat brommen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:38 schreef Kijkertje het volgende:
Musk gaat toch gewoon door met zijn $1M-loterij:
[ x ]
Als je oprecht gelovig bent, dan moet je toch juist van dit soort praktijken walgen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:44 schreef AnneX het volgende:
Reli wappies. Biljonairs.Interesante draad.
[ x ]
Zou mooi zijn als een Democratische kiezer wint. Is het trouwens wel een eerlijke loterij, of kiezen ze alleen Republikeins geregistreerde kiezers?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:25 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja die gokt vast op een pardon of wordt de zoveelste idioot die voor Trump gaat brommen.
Er zit wss meer achter dan 'random', het zal vast ook weer een bepaalde voordeel opleveren voor Musk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als een Democratische kiezer wint. Is het trouwens wel een eerlijke loterij, of kiezen ze alleen Republikeins geregistreerde kiezers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |