Ik vind 'm wel leuk gevonden eigenlijkquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:32 schreef VoMy het volgende:
Mijn advies is om ter compensatie Las Vegas om te dopen tot Las Vegasly. Stukje balans, dat is altijd belangrijk in F1 schijnbaar.
Bij deze:quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:28 schreef VoMy het volgende:
Stel hier je vragen aan de moderators @:sked, @:ESF1Gamer en @:nattekat
Finale in Abu Piastri.quote:
Dit is dus echt - imo - een stuk kinderachtigheid, helemaal in het licht van de nieuwe Huisregels waarbij men geacht wordt om geen gebruik te maken van 'koosnaampjes' en/of uitlokkende manieren van posten.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Tijdschema GP van Maxico
vrijdag 25 oktober
20.30 - 21.30 uur Eerste vrije training
zaterdag 26 oktober
00.00 - 01.30 uur Tweede vrije training
19.30 - 20.30 Derde vrije training
23.00 - 00.00 uur Kwalificatie
zondag 20 oktober
21.00 uur race
# Countdown naar de sessies
[ Bericht 12% gewijzigd door ESF1Gamer op 21-10-2024 10:31:26 ]
Ik dacht dat dit toch wel een serieus subforum was.quote:Noot: koosnaampjes worden altijd als destructief voor een discussie beschouwd, ongeacht of het positief of negatief bedoeld is.
de GP van Sainzvoort zal wel weer feest wordenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:06 schreef Rnie het volgende:
Kan niet wachten tot we volgend jaar weer in Barcelando gaan rijden.
Sally vanaf nu niet meer doen!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:19 schreef Sally het volgende:
Ehm, ik dacht dat het een typo was. Maar... nee?
F1 / Tijden GP Maxico 2024
[..]
Dit is dus echt - imo - een stuk kinderachtigheid, helemaal in het licht van de nieuwe Huisregels waarbij men geacht wordt om geen gebruik te maken van 'koosnaampjes' en/of uitlokkende manieren van posten.
[..]
Ik dacht dat dit toch wel een serieus subforum was.
Je kiest ervoor om die huisregels op je eigen manier te interpreteren en vindt het dan absoluut niet kunnen dat er niet voldaan wordt aan die manier? Je moet letterlijk nemen wat daar staat, daar zit geen grote geheime gedachte achter. We zijn gewoon een groep F1 fans die samen onder het genot van bier en nootjes van de F1 proberen te genieten, het is echt niet zo bijzonder allemaal verder. Als je een doodserieus forum verwacht kan ik Tweakers aanraden.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Dit is dus echt - imo - een stuk kinderachtigheid, helemaal in het licht van de nieuwe Huisregels waarbij men geacht wordt om geen gebruik te maken van 'koosnaampjes' en/of uitlokkende manieren van posten.
[..]
Oh.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kiest ervoor om die huisregels op je eigen manier te interpreteren en vindt het dan absoluut niet kunnen dat er niet voldaan wordt aan die manier? Je moet letterlijk nemen wat daar staat, daar zit geen grote geheime gedachte achter. We zijn gewoon een groep F1 fans die samen onder het genot van bier en nootjes van de F1 proberen te genieten, het is echt niet zo bijzonder allemaal verder. Als je een doodserieus forum verwacht kan ik Tweakers aanraden.
En vergeet Spa Fernandochamps niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de GP van Sainzvoort zal wel weer feest worden
Now what. Ken ik jou?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sally vanaf nu niet meer doen!
Wat zou Spalopinto daarva vinden?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En vergeet Spa Fernandochamps niet.
Dat topic is toch geen discussie topic?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:19 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Die is nog te nat achter de orenquote:
Het is bijna alsof fatsoenlijke feedback van constructieve users ook daadwerkelijk fatsoenlijk afgehandeld wordt.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh.
Blijkbaar kan je tegen mij wel 'normaal' reageren en een gesprek aangaan?
Ik vind het niet helemaal normaal om een Grand Prix zomaar een eigen naam te geven.
Kan dan aan mij liggen.
Komt wel erg patriottisch over - in dit geval.
Al heb ik hartelijk gelachen om alle andere voorbeelden in dit topic![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is bijna alsof fatsoenlijke feedback van constructieve users ook daadwerkelijk fatsoenlijk afgehandeld wordt.
Die andere voorbeelden zijn idd
Ik moet je hierin toch wel enigszins gelijk geven.quote:
Fatsoenlijk, ik zie je vooral ontwijken en maar erg weinig afhandelen. Maar goed, dat is allemaal interpretatie. Maar ik vraag me af hoeveel geloofwaardigheid je nog hebt, als je een bepaalde set regels neerzet, die echt niet anders kunnen worden geïnterpreteerd dan de uitleg die Sally geeft.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is bijna alsof fatsoenlijke feedback van constructieve users ook daadwerkelijk fatsoenlijk afgehandeld wordt.
Pseudomodden (pseudo-adminnen?) is vooralsnog niet gewenst. Dus dat mag je achterwege laten. Het gaat niet over jou, dus er is geen enkele reden voor deze post.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:41 schreef potjecreme het volgende:
Er staan nog wat vragen open. Kennelijk wordt dat alleen beantwoord als de mod je fatsoenlijk en constructief vindt. Het maken van zeer mooie OPs lijkt mij constructief.
Geen antwoord op mijn vraag andersquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je maakt een probleem van een note die meer dan een maand geleden geplaatst is. Eentje die misschien niet eens door mij gezet is. Wat wil je dat ik zeg? Het is maar een note, Danny heeft in het vorige topic heel mooi samengevat hoe en wat.quote:
Ik maak er een probleem van omdat er dus debiel wordt gemod opeens want afgelopen week had ik er ook mee te maken. En jij bent hoofd van de mods hier toch?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je maakt een probleem van een note die meer dan een maand geleden geplaatst is. Eentje die misschien niet eens door mij gezet is. Wat wil je dat ik zeg? Het is maar een note, Danny heeft in het vorige topic heel mooi samengevat hoe en wat.
Niet kunnen opmerken dat er ronduit sarcastisch wordt omgegaan met dit hele gegeven.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:46 schreef Abid-Meher het volgende:
Als je ludieke grand prix namen wil, zie ik wel dat er hier animo voor is
Er is geen hoofdmod, waar haal je dat nou weer vandaan? Wederom: het zijn maar notes, er worden tientallen posts per weekend weggegooid. De één wat onschuldiger dan de ander, boeiend. Je bent hier al langs geweest vorige week, ik ga dat niet over doen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik maak er een probleem van omdat er dus debiel wordt gemod opeens want afgelopen week had ik er ook mee te maken. En jij bent hoofd van de mods hier toch?
Dat was voor de nieuwe regels. Mensen vragen hoe het zich verhoudt met de nieuwe regels. That's it.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb tijdens topic opgeheven.
Het werd aangeboden als service en die naam van topic was knipoogje en gebbetjes.
Zo had de tijden topic van Azerbeidzjan had the wel done baku editie in de TT.
Daar zeikte niemand over.
Dus voor de tijden gaan jullie als users maar lekker wachten op het live topic of doe rondje Google.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het werd aangeboden als service en die naam van topic was knipoogje en gebbetjes.
Dus voor de tijden gaan jullie als users maar lekker wachten op het live topic of doe rondje Google.
Ik heb nergens gezien dat is toegegeven dat mijn posts onterecht zijn weggehaald en er notes voor gegeven zijn. Het zijn maar notes daar gaat het niet zozeer om, maar het gaat wel om waar de mods die dat doen dan mee bezig zijn nu.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is geen hoofdmod, waar haal je dat nou weer vandaan? Wederom: het zijn maar notes, er worden tientallen posts per weekend weggegooid. De één wat onschuldiger dan de ander, boeiend. Je bent hier al langs geweest vorige week, ik ga dat niet over doen.
Als je de redenen wil:quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezien dat is toegegeven dat mijn posts onterecht zijn weggehaald en er notes voor gegeven zijn. Het zijn maar notes daar gaat het niet zozeer om, maar het gaat wel om waar de mods die dat doen dan mee bezig zijn nu.
Jezus niet alles serieus.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat was voor de nieuwe regels. Mensen vragen hoe het zich verhoudt met de nieuwe regels. That's it.
Hoezo? Welk gedrag? Anderen hebben er vragen over en krijgen aparte antwoorden. Mij is duidelijk dat de regels niet zo eng worden toegepast. Maar geef dat dan als antwoord.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jezus niet alles serieus.
Je bederft echt voor de rest met dit gedrag van jou.
2 hebben er vragen over. Hoezo grote groep?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat mij stoort is ook dat de TT van de tijden topic sinds maandag er stond.
Pas vandaag een grote groep over de zeik is. Het lijkt voor mij gewoon afgesproken werk.
Als het fb topic heb bijgelezen vandaag is mij duidelijk meer dan 2 users.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
2 hebben er vragen over. Hoezo grote groep?
Laat ik voor mij stellen dat die TT mij nog niet was opgevallen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat mij stoort is ook dat de TT van de tijden topic sinds maandag er stond.
Pas vandaag een grote groep over de zeik is. Het lijkt voor mij gewoon afgesproken werk.
daarom gewoon terug naar de oude regels en veel minder regels net zoals in de F1quote:Op donderdag 24 oktober 2024 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Maxico niet mag in de TT, dan kunnen ze in Limburg dus nooit meer een topic openen.
laat ik even degene zijn die dan op jou reageert.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:32 schreef DjVero het volgende:
I.p.v. dat de beleidsbepalers iets met de ontvangen feedback doen of op z'n minst eventjes de tijd nemen om een fatsoenlijk antwoord op te stellen, krijg je een of andere emoji om je oren (wat nota bene door diezelfde beleidsbepalers bepaald niet volgens de regels is), wordt je postcount erbij gehaald of je hier in fb wel of niet iets te zoeken hebt, worden er beschuldigingen geuit van zogenaamd afgesproken werk (alsof ik iemand ken van dit forum) én wordt pardoes betreffende topic zomaar gesloten
. Het moge duidelijk zijn hoe de vlag erbij hangt hier.
Dat gezegd hebbende, sommige namen op de vorige pagina zijn erg grappig gevonden.
Ik sluit me hierbij aan, ook al Fok! ik meestal op mijn laptop. Ik doe dat alleen bijna altijd via MyAT en klik dan op een topic of ik kies een subforum in het forumgrid bovenaan die pagina. Dan kom je dus ook vrijwel nooit in de forumindex en ik wist dus tot deze discussie ook niet dat Nizno niet vermeld stond als mod.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:40 schreef opgebaarde het volgende:
Laat ik vooropstellen dat ik blij ben met nizno en dat ik dacht dat nizno al een van de vier f1 mods was. Ik fok op mijn mobiel dus ik kan niet zien welke mod voor welk forum of forums is.
Nee het tijdentopic is er voor dat je aan het begin van de week al weet wat de tijden zijn en niet pas als het live topic op donderdag open gaat. Dat was nou net de hele discussie.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
l
En wat het tijden topic betreft. In elk live topic staan de tijden genoemd. Dat er een extra topic was is omdat en veel users waren die de OP niet lazen dus werd het topic eigenlijk als een soort van gimmick gemaakt zodat users naar twee plekken konden worden verwezen bij de vraag "hoe laat beginnen we?"
goh, das best wel een zure afsluitende zin, je kan toch gewoon doorscrollen en die kritiek niet lezen?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Maxicanobakker.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Maxico niet mag in de TT, dan kunnen ze in Limburg dus nooit meer een topic openen.
De inval van FOK!, en dat komt direct van Danny uit, is dat alle mods moderator zijn van het hele forum. Zoals ik in het vorige topic zei is er wel een gentlemen's agreement dat je niet in elkaars forum gaat lopen modden als er geen noodzaak toe is, maar dat is ook het enige. Binnen F1 zijn ESF1Gamer en ik het aanspreekpunt (en sked staat er schijnbaar ook nog bij) en het is de keus van Nizno om daar niet bij te horen. Een echte newbie kent geen van ons, die zal hooguit achterhalen wie er nou eigenlijk een aanspreekpunt is.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:40 schreef opgebaarde het volgende:
Het is toch gewoon handig om te vermelden wie wel en niet iets meer dan een gewone gebruiker is? In de OP van deze feedback reeks staan drie namen van de mods, geen nizno, ondertussen post nizno inhoudelijk mee en past zwlfs in FB post aan. Dat ziet er uit als een f1 mod. Haar naam in de OP met daarachter (stagiair) of (invalmod) doet toch geen kwaad?
Ik merk dat er niet altijd de andere mening wordt gerespecteerd. Als ik diegene daarop aanspreek wordt mijn reactie verwijderd en niet de reactie die de regels overtreedt?quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Over die laatste zin hardop gelachen.
quote:2. Respect voor je medegebruikers
Behandel iedereen op het forum met respect, ongeacht hun mening of standpunt. Persoonlijke aanvallen, kwetsende uitspraken of beledigingen worden zonder uitzondering niet getolereerd. Als je van mening bent dat je medegebruiker over de scheef is gegaan, meld dit dan in de FB, door middel van een TR of in de DM van één van de moderators en verlaag je niet tot het niveau van die ander.
Heel simpel: jij staat hier niet (meer) vermeld als mod. Met redenen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik merk dat er niet altijd de andere mening wordt gerespecteerd. Als ik diegene daarop aanspreek wordt mijn reactie verwijderd en niet de reactie die de regels overtreedt?
Hoe kan dat?
[..]
Daar ging mijn koffiequote:Op vrijdag 1 november 2024 18:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Chevy zit de hele tijd te klagen over f1 bij ons in klb omdat die van slag is, willen jullie hem niet meer pesten dan hebben wij ook rust.
Bullying zou natuurlijk sowieso altijd moeten stoppen, in welk geval dan ook.quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Chevy zit de hele tijd te klagen over f1 bij ons in klb omdat die van slag is, willen jullie hem niet meer pesten dan hebben wij ook rust.
Akkoord.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bullying zou natuurlijk sowieso altijd moeten stoppen, in welk geval dan ook.
Open een topic in KLB hieroverquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Durf ik nietquote:
quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Daar is KLB voor. Klacht derhalve onterecht verklaard.quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Zonde van de koffiequote:
Je denkt subtiel te zijn, maar dan ben je niet. Iedereen weet wat die post impliceert.quote:
Ja dat ik Zoem een zeer goede mod vind.En dat ik een zeer goede mod mis. Dat mag ik toch vinden.quote:Op zondag 3 november 2024 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je denkt subtiel te zijn, maar dan ben je niet. Iedereen weet wat die post impliceert.
quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Verder snap ik niet waarom dit soort posts wel mogen blijven staan, terwijl als je benoemt dat men wel heel fout bezig is richting de Engelse dat wordt verwijderd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:38 schreef Danny het volgende:
Racisme, discriminatie en persoonlijke aanvallen
Het is gebleken dat onder zowel users als crewleden het gevoel heerst dat er niet of nauwelijks tegen wordt opgetreden, ondanks het feit dat er dagelijks honderden posts verwijderd worden. Racistisch en discriminerend taalgebruik zijn gewoonweg niet toegestaan in een haatdragende context, en het op persoonlijk vlak aanvallen van medeusers is dat óók niet. Dat is ook nooit toegestaan geweest, maar we zullen hier de komende tijd de teugels strakker op gaan trekken.
Daaronder valt tevens het schofferen van groepen mensen in welke vorm dan ook, om iets waar ze niet zelf voor gekozen hebben. Denk aan land van herkomst, etniciteit, huidskleur, seksuele voorkeur etc. We vallen dus niemand aan om wat die persoon of groep is en waar die persoon of groep niets aan kan doen.
Daaronder valt dus NIET het zelfgekozen -of veroorzaakte, zoals dik/dun, roken, drinken, geloof, welke baan je hebt enz. tenzij dit geldt als persoonlijke aanval richting de gesprekspartners op FOK! zelf. Je mag dus prima het katholieke geloof onzinnig of slecht vinden, om maar iets te noemen, maar niet een katholieke medeuser aanvallen op het feit dat hij katholiek is. Of vvd-er. Of een dikke, rokende kaalkop. Of een uitkeringstrekker. Of wat dan ook. Op het moment dat dat als manier wordt gebruikt om iemand aan te vallen of beledigen kan hierop gewoon worden ingegrepen, en kun je tegen bans aan lopen. We behandelen elkaar hier op respectvolle wijze en discussiëren op argumenten. Ook het direct uitschelden van medeusers voor nazi, fascist, racist, linkse wegkijker, wappie, tokkie, landverrader, bruinhemd, pedofiel etc is vanzelfsprekend niet toegestaan.
En dan krijg je van @Nattekat dit soort dingen:quote:Op zondag 3 november 2024 17:44 schreef Weltschmerz het volgende:
Wel gevaarlijk zo'n herstart met die contactgestoorde Fransman naast je.
quote:
Spijkers op laag water aan het zoeken.quote:Op zondag 3 november 2024 18:15 schreef Abid-Meher het volgende:
Heel veel hatelijke opmerkingen naar de Engelse, en als ik dat benoem, wordt mijn post verwijderd. Maar er wordt wel constant op de man gespeeld bij Herbert, in het vorige topic grapjes dat hij zijn haren uittrekt en daar thee van trekt en dan kaal op tv komt. Constant slecht praten over 'de Engelse.'
[..]
Verder snap ik niet waarom dit soort posts wel mogen blijven staan, terwijl als je benoemt dat men wel heel fout bezig is richting de Engelse dat wordt verwijderd.
[..]
En dan krijg je van @:nattekat dit soort dingen:
- ga elders dwars liggen -
[ Bericht 95% gewijzigd door Nattekat op 03-11-2024 18:08:23 ]
Ik hoef niet dwars te liggen Nattekat, maar dan vind ik wel dat je de policy best mag naleven. Dus ik hoop dat er vanaf nu minder geëtterd kan worden richting Britse mensen en dat je de policy gewoon hanteert en dat we kunnen stoppen met op de man spelen, ook bij Herbert. En al helemaal op één volk dat Brits is, en ook gewoon respect mag krijgen.
Ook weer zo'n mooie post:
[..]
Ik sta gewoon een beetje versteld ervan dat je iets niet mag benoemen, waarbij ik gewoon in lijn ben met de policy. En andere gewoon shit kunnen roepen, die tegen de policy ingaat, maar de prioriteiten van het modteam liggen daar blijkbaar niet. Voor jou zijn het spijkers op laagwater, dat het kwetsend kan zijn voor andere, en dat het voor hen geen spijkers op laag water zijn, maakt jou niet uit. Duidelijk.quote:Op zondag 3 november 2024 18:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Spijkers op laag water aan het zoeken.
Geniet van de race.
Ik ben fan van het niet discrimineren en bevolkingsgroepen belachelijk maken, of mensen.quote:Op zondag 3 november 2024 18:29 schreef Droopie het volgende:
Het is Super Sao Paulo Sunday, ik zit hier als neutrale fokker/ f1 fan vandaag op Fok!
Komt er iemand die bijna heel de dag niet gezien is, tijdens het moment dat Max wereldkampioen wordt, een heel epistel te schrijven
Ben je dan F1 fan of kom je op Fok! om je portie aandacht op te eisen?
Prioriteiten stellen!
Laat maar weer zien met welke twee maten wordt gemeten, als ik dit over Max zei, had ik een ban aan mijn broek. Neutraliteit is ver te zoeken hier.quote:
Johnny Herbert is geen bevolkingsgroep, hij is een scheidsrechter van een sportwedstrijd.quote:Op zondag 3 november 2024 18:30 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik ben fan van het niet discrimineren en bevolkingsgroepen belachelijk maken, of mensen.
Ga dat ergens anders doen als je niks met de sport hebt en niet zit te kijken.quote:Op zondag 3 november 2024 18:30 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik ben fan van het niet discrimineren en bevolkingsgroepen belachelijk maken, of mensen.
Dat klopt, maar toch wordt er in de topics dan gesproken over: 'de Engelse' blabla.quote:Op zondag 3 november 2024 18:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Johnny Herbert is geen bevolkingsgroep, hij is een scheidsrechter van een sportwedstrijd.
Wil ik best doen, maar wil jij er dan op toezien dat er geen bevolkingsgroepen worden belachelijk gemaakt?quote:Op zondag 3 november 2024 18:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ga dat ergens anders doen als je niks met de sport hebt en niet zit te kijken.
Het achterlijke gefoeter op de FIA en random stewards is wel echt next level kansloos en maakt dat hele topic onleesbaar. Dat bepaalde mods om het hardst meedoen aan die flauwekul en kritiek erop weghalen maakt het geheel allemaal nog wat sneuer.quote:Op zondag 3 november 2024 18:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Johnny Herbert is geen bevolkingsgroep, hij is een scheidsrechter van een sportwedstrijd.
Krijg je van mij een gratis tip.quote:Op zondag 3 november 2024 18:36 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Dat klopt, maar toch wordt er in de topics dan gesproken over: 'de Engelse' blabla.
En dat is wel een volk.
Daar ga jij niet over en nu wegwezen.quote:Op zondag 3 november 2024 18:36 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Wil ik best doen, maar wil jij er dan op toezien dat er geen bevolkingsgroepen worden belachelijk gemaakt?
Dit is het dus, eigenlijk.... Het is toch compleet onnodig dan allerlei dingen er bij te halen en een heel volk erbij te betrekken. Dat noemen ze dan spijkers op laag water zoeken, terwijl het keihard tegen de policy ingaat. Mega sneu.quote:Op zondag 3 november 2024 18:37 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het achterlijke gefoeter op de FIA en random stewards is wel echt next level kansloos en maakt dat hele topic onleesbaar. Dat bepaalde mods om het hardst meedoen aan die flauwekul en kritiek erop weghalen maakt het geheel allemaal nog wat sneuer.
Dus jij wil de policy niet uitvoeren? Begrijp ik dat goed, ik vind dat wel schrijnend, als er een mod is die het oneens is met de policy en de policy niet wil uitvoeren.quote:Op zondag 3 november 2024 18:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar ga jij niet over en nu wegwezen.
Ik voer de policy uit.quote:Op zondag 3 november 2024 18:39 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Dus jij wil de policy niet uitvoeren? Begrijp ik dat goed, ik vind dat wel schrijnend, als er een mod is die het oneens is met de policy en de policy niet wil uitvoeren.
Ik vraag jou niet dat te doen, ik zeg jou niet dat te doen. Maar dat hoort gewoon bij het mod zijn.
Prima, dan hoop ik minder onzin te zien waarin de Engelse worden beschimpt.quote:
*Gebeurtquote:Op zondag 3 november 2024 18:41 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Prima, dan hoop ik minder onzin te zien waarin de Engelse worden beschimpt.
En je hoort gewoon weer van mij, als dat wel gebeurd.
Fijn dat je de policy uitvoert.
Hier gaan we niet over hebben.quote:Op maandag 4 november 2024 02:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb ooit een topic hier gemaakt wat ik niet meer kan vinden heeft iemand een linkje voor mij?
Ik heb het hier eerder gevraagd maar toen reageerde een mod nogal lomp die achteraf hier helemaal geen mod is blijkbaar.
Tjonge jonge.quote:Op zondag 3 november 2024 23:14 schreef Sally het volgende:
- nee -
Bericht 50% gewijzigd door Nattekat op 03-11-2024 23:23:10
We hebben hier al 2,5 mod, waarvan één het zelfs al afgehandeld had. Dan is het ook klaar. Er was geen enkele reden om er weer verder op in te gaan. Ik wil best de andere kant op kijken als het op pseudomodden aan komt wanneer een post behulpzaam is, maar dit was geen uitzondering op de regel.quote:Op maandag 4 november 2024 10:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Tjonge jonge.
Ik dacht behulpzaam te zijn
Ah - ik dacht: in feedback, dan kan het net.quote:Op maandag 4 november 2024 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We hebben hier al 2,5 mod, waarvan één het zelfs al afgehandeld had. Dan is het ook klaar. Er was geen enkele reden om er weer verder op in te gaan. Ik wil best de andere kant op kijken als het op pseudomodden aan komt wanneer een post behulpzaam is, maar dit was geen uitzondering op de regel.
Je mag best mailen hoor, maar dan krijg je hetzelfde te horen. Pseudomodden is nadrukkelijk niet gewenst. Als een moderator feedback heeft afgehandeld is het gewoon niet wenselijk om iets toch weer op te pakken.quote:Op maandag 4 november 2024 10:48 schreef Sally het volgende:
P.S. je had zelf ook kunnen zeggen: "Niet mee eens? Mail naar forum@..."
Ehm, ik bedoelde aan Abid-Meher zeggen.quote:Op maandag 4 november 2024 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je mag best mailen hoor, maar dan krijg je hetzelfde te horen. Pseudomodden is nadrukkelijk niet gewenst. Als een moderator feedback heeft afgehandeld is het gewoon niet wenselijk om iets toch weer op te pakken.
Dat zal deze zijn, van maart dit jaar.quote:Op maandag 4 november 2024 02:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb ooit een topic hier gemaakt wat ik niet meer kan vinden heeft iemand een linkje voor mij?
Ik heb het hier eerder gevraagd maar toen reageerde een mod nogal lomp die achteraf hier helemaal geen mod is blijkbaar.
Er heerst alleen een Noord-Koreacensuur als het enige wat je bijdraagt persoonlijke aanvallen zijn. En zelfs in deze FB kan je het niet laten.quote:Op maandag 4 november 2024 12:31 schreef VoMy het volgende:
Waarom is er een Noord-Koreacensuur als je niet meedoet in de hoempapapa-polonaise tegen de FIA en de Britten? Na een weekend lang geklaag en gejank om niks kunnen de mods zich toch wel weer wat neutraler proberen op te stellen in plaats van blijven hangen in een calimerocomplex?
@Nattekat, het gaat gewoon over een gesprek hier.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:28 schreef Red_85 het volgende:
Hier maar even verder.
*nee, als je verder wil, open je er een topic voor*
Als het livetopic wordt afgekapt omdat het was afgegleden tot niveau welles-nietes, persoonlijke aanvallen en BNW onzin, zou mijn eerste ingeving niet zijn om dat lekker vrolijk verder te laten gaan in het algemene topic. Bijna niemand zit op jullie 'discussies' te wachten, en ik hou graag het beperkte aantal gebruikers tussen de races door nog op het forum door ze een goede ervaring te bieden door het algemene topic 'schoon' te houden.quote:Op woensdag 6 november 2024 14:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
@:Nattekat, het gaat gewoon over een gesprek hier.
Zonde dat het zo wordt afgekapt. Scheelt weer een aantal posts voor fok!
Fijn ook dat je mn reactie compleet verwijderd, kan ik m ook niet meer copy/pasten in een eventueel topic over de stewards en hun besluiten.
Geef dan een modbreak ofso. Vind je een prima mod, maar dit vind ik ff wat minder van je.
quote:Ja, gezien.
Norris had inderdaad op het moment van rijden best kunnen pitten. Dat had hij gered.
Maar dat ging over het negeren van een rode vlag situatie tijdens de kwali. Dat staat beschreven en daar was toen ook al gemekker over dat +3 te weinig was. +5 zou namelijk de standaard moeten zijn.
https://gptoday.com/full_(...)wards_show_leniency/
In ieder geval is hier een sportieve sanctie voor gegeven voor het rijden op een niet vrijgegeven baan. Dat geeft ook maar weer aan dat het besluit van de stewards van afgelopen zondag ver afstaat van wat het zou moeten zijn.
Als je met 'jullie' ook mij bedoelt, ik zat volgens mij juist niet op de man. Al het hele weekend niet.quote:Op woensdag 6 november 2024 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als het livetopic wordt afgekapt omdat het was afgegleden tot niveau welles-nietes, persoonlijke aanvallen en BNW onzin, zou mijn eerste ingeving niet zijn om dat lekker vrolijk verder te laten gaan in het algemene topic. Bijna niemand zit op jullie 'discussies' te wachten, en ik hou graag het beperkte aantal gebruikers tussen de races door nog op het forum door ze een goede ervaring te bieden door het algemene topic 'schoon' te houden.
[..]
Jullie slaat ook op jou, maar wat erboven stond is meer een 'wie de schoen past...'.quote:Op woensdag 6 november 2024 14:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als je met 'jullie' ook mij bedoelt, ik zat volgens mij juist niet op de man. Al het hele weekend niet.
Verre van zelfs
Thx voor de post. Top.
Het zal. Dacht dat we het juist vrij netjes hielden. Vooral op de zondag avond, maandag ochtend.quote:
Ik ook. Daarom ook maar het stewards topic geopend.quote:Overigens denk ik ook echt dat dit een eigen topic waard is.
Jullie = iedereen die die discussie hieldquote:Op woensdag 6 november 2024 15:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het zal. Dacht dat we het juist vrij netjes hielden. Vooral op de zondag avond, maandag ochtend.
[..]
Ik ook. Daarom ook maar het stewards topic geopend.
Zien wel.
Feedback is niet afgehandeld. Ik weet dat je Norris een cuck mag noemen want post werd niet verwijderd. Weet nu niet of dat betekent of je elke coureur een cuck mag noemen.quote:Op maandag 4 november 2024 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je mag best mailen hoor, maar dan krijg je hetzelfde te horen. Pseudomodden is nadrukkelijk niet gewenst. Als een moderator feedback heeft afgehandeld is het gewoon niet wenselijk om iets toch weer op te pakken.
Hoe is Norris een cuck noemen bevorderend voor discussie? Blijft gewoon staan echter als ik Max een cuck zou noemen weten jullie niet hoe snel je dat moet weghalen. Maar misschien mag het gewoon, omdat het bij Norris ook bleef staan. Graag reactie.quote:Op maandag 4 november 2024 12:31 schreef VoMy het volgende:
Waarom is er een Noord-Koreacensuur als je niet meedoet in de hoempapapa-polonaise tegen de FIA en de Britten? Na een weekend lang geklaag en gejank om niks kunnen de mods zich toch wel weer wat neutraler proberen op te stellen in plaats van blijven hangen in een calimerocomplex?
Wat snap je niet aan het woord afgehandeld. ?quote:Op donderdag 7 november 2024 20:07 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Feedback is niet afgehandeld. Ik weet dat je Norris een cuck mag noemen want post werd niet verwijderd. Weet nu niet of dat betekent of je elke coureur een cuck mag noemen.
Wil hier nog altijd wel helderheid over.
Want wat dat betreft heeft deze user gewoon gelijk:
[..]
Hoe is Norris een cuck noemen bevorderend voor discussie? Blijft gewoon staan echter als ik Max een cuck zou noemen weten jullie niet hoe snel je dat moet weghalen. Maar misschien mag het gewoon, omdat het bij Norris ook bleef staan. Graag reactie.
Ik snap niet hoe je als moderator niet door kan hebben dat je super selectief bent als je een post laat staan waar een coureur voor cuck wordt uitgemaakt, en zou ingrijpen op het moment dat iemand dat over Max zou zeggen.
Tenzij het dus gewoon mag. Maar als het niet mag snap ik niet waarom post er nog staat. En dit is absoluut geen vraag die is afgehandeld laat dat duidelijk zijn.
De post dat Norris een cuck is, staat er nog. Dus we mogen coureurs cuck noemen? Je hebt gezegd de policy te hanteren die hanteer je nu niet. Je hebt niks afgehandeld derhalve. Graag antwoord op mijn vraag: mogen coureurs worden uitgemaakt voor cuck, zo niet waarom blijft die post dan staan? Daar heb ik geen antwoord op gekregen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het woord afgehandeld. ?
Waarom breng je het weer omhoog?
We hebben afgelopen weekend er over gehad.
Nee, je mag geen coureurs cuck noemen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:04 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
De post dat Norris een cuck is, staat er nog. Dus we mogen coureurs cuck noemen? Je hebt gezegd de policy te hanteren die hanteer je nu niet. Je hebt niks afgehandeld derhalve. Graag antwoord op mijn vraag: mogen coureurs worden uitgemaakt voor cuck, zo niet waarom blijft die post dan staan? Daar heb ik geen antwoord op gekregen.
Ik snap het woord afgehandeld heel goed. Maar als ik iemand sla en zeg dat ik niet heb geslagen, wil dat niet zeggen dat de rechter me vrij pleit. Je hebt het niet afgehandeld omdat ik geen antwoorden heb op mijn vraag en de post blijft staan.
Wordt er dan wel nog op genote, als je coureurs een cuck noemt? Of is dat ook niet gebeurd omdat het een dicht topic is.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, je mag geen coureurs cuck noemen.
Verder was jij het eens met mijn post dat ik en mijn collega de policy afhandelen, dus je bent nu alleen maar aan trollen om dit omhoog te halen.
Ten eerste live topic is dicht en ik ga niet dicht topic modden. Dat is gewoon nutteloos.
Verder wil je kappen met hier alleen in feedback posten. Ik heb je echt geen nuttige bijdrage zien leveren in F1 topics.
Waarop ik zei:quote:Op zondag 3 november 2024 18:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar ga jij niet over en nu wegwezen.
En toen zei jij dit:quote:Op zondag 3 november 2024 18:39 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Dus jij wil de policy niet uitvoeren? Begrijp ik dat goed, ik vind dat wel schrijnend, als er een mod is die het oneens is met de policy en de policy niet wil uitvoeren.
Ik vraag jou niet dat te doen, ik zeg jou niet dat te doen. Maar dat hoort gewoon bij het mod zijn.
Ik ben verder niet van mening dat een dicht topic modden nutteloos is, want je zet nu wel een voorbeeld neer. Een voorbeeld dat er heel streng wordt gemodereerd als men zich negatief over Max uitlaat, en het eigenlijk wel okay vindt, als het een andere coureur is. Het helpt het imago van een neutraal forum nou niet echt.quote:
Als je gewoon eens keer meedoet in de topics dan merk je op we best wel moderen op uitschelden / naam verbasteringen van coureurs.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:30 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Wordt er dan wel nog op genote, als je coureurs een cuck noemt? Of is dat ook niet gebeurd omdat het een dicht topic is.
Nee, ik was het niet eens dat jij en jouw collega de policy afhandelde. Jij zei dat ik niet bepaalde of jij de policy zou afhandelen, jij zei:
[..]
Waarop ik zei:
[..]
En toen zei jij dit:
[..]
Ik ben verder niet van mening dat een dicht topic modden nutteloos is, want je zet nu wel een voorbeeld neer. Een voorbeeld dat er heel streng wordt gemodereerd als men zich negatief over Max uitlaat, en het eigenlijk wel okay vindt, als het een andere coureur is. Het helpt het imago van een neutraal forum nou niet echt.
Verder roep je ook steeds dingen als wegwezen, of ik hier wil kappen enzovoorts.
Er is nergens een regel op FOK! dat ik alleen feedback mag geven als de mods mijn posts als nuttige bijdrages zien. Ik heb normale posts gemaakt, maar ik vind de moderatie hier niet fijn. Ik geef mijn feedback, dat mag.
Als je vindt dat ik trol of mijn feedback niet goed is, dan kun je mij een ban aanvragen voor F1. Maar ik stel naar mijn mening terechte feedback. Een coureur wordt cuck genoemd, daar wordt niet op gemod. Een moderator die bijtend naar mij roept dat ik niet bepaal dat ze de policy moet volgen, maar daarna stelt dat de policy toch wordt gevolgd.
Waarom moet je mij eerst vertellen: 'daar ga jij niet over.' In plaats van mij gewoon fatsoenlijk te woord te staan en te zeggen: 'Het topic is dicht, en ik vind het daarom nutteloos om daar te modereren, maar we hebben er tegen opgetreden.' Dan was het klaar geweest.
Met je eigen reacties als: 'wegwezen, daar ga jij niet over.' Creëer je toch niet echt een fijne omgeving. Maar nogmaals als jij van mening bent dat ik daarin fout zit, vraag een ban voor me aan in F1.
Users worden hier soms feedback geweigerd omdat ze op de man spelen en dergelijke, maar jij speelt bij mij eigenlijk constant op de man door te zeggen dat ik maar moet oprotten, moet kappen en geen nuttige bijdrages lever. Dat is eigenlijk op de man spelen. Als een user dat hier doet, dan zeg je dat ze op de man spelen en dat ze daarom geen antwoord krijgen. Ik vind het gek dat er met twee maten wordt gemeten. En ik vind dat ik alle recht heb om dat aan te stippen, en ik vind niet dat ik daarmee iets verkeerds doe. Ik vind dat ik daarmee juist erg nuttig ben.
Het begint toch echt met een beetje respectvol en normaal tegen elkaar te doen.
Ja, echtquote:
Tja. Ik vind dat hij zich nogal druk maakt om een topic of subforum waar hij nooit postquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja, echt![]()
Blijkbaar is hij niet eens met de feedback en kan het niet laten rusten.
Ik vond dat ik echt op een keiharde muur stootte, toen ik vroeg waarom het uitmaken van Norris voor cuck niet werd weggehaald, nu krijg ik wel een net antwoord. Ik weet niet wat het maakt, dat je nu wat vriendelijker reageert dan toen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als je gewoon eens keer meedoet in de topics dan merk je op we best wel moderen op uitschelden / naam verbasteringen van coureurs.
Maar ja, je zit deze feedback topic vol te spammen met nutteloze bijdrages.
Dus ga ergens iemand vervelen met psedomodden posts.
En weer op de man spelen.... En in plaats van erop in te grijpen ga je lekker meedoen, hoe zie je zelf niet... Je ziet het gewoon niet.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja, echt![]()
Blijkbaar is hij niet eens met de feedback en kan het niet laten rusten.
Laat het rusten, jongen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:49 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik vond dat ik echt op een keiharde muur stootte, toen ik vroeg waarom het uitmaken van Norris voor cuck niet werd weggehaald, nu krijg ik wel een net antwoord. Ik weet niet wat het maakt, dat je nu wat vriendelijker reageert dan toen.
Ik spam voor mijn gevoel dan ook niet FB vol met nutteloze bijdragen. Ik moet zoveel posten, omdat ik in eerste instantie reacties krijg als: 'Wegwezen.' 'Daar ga jij niet over.' Tja, hoe moet ik dan een dialoog aangaan, als jij al zo tegen mij tekeergaat, laat staan dat het uitnodigt tot lekker meeposten?
Maar blijkbaar wordt de schuld bij mij gelegd, en ben ik gewoon het kankergezwel dat alles verpest, nutteloos is en maar gauw moet oprotten, zo komt het in ieder geval op mij over. Alsof ik niet welkom ben en je een grote gruwelijke hekel aan me hebt. Prima, maar natuurlijk reageer ik dan ook verhard.
En nogmaals als het je niet aanstaat vraag een ban voor me aan, als wat ik doe zo hard tegen de policy is. Prima, dan heb ik er vrede mee. Als FOK! acht dat ik hier wat zit te pseudomodden, maar ik stelde een hele normale vraag en de enige reden waarom dit zolang duurt, is omdat jij constant op de man speelt en dingen roept als 'wegwezen.'
[..]
En weer op de man spelen.... En in plaats van erop in te grijpen ga je lekker meedoen, hoe zie je zelf niet... Je ziet het gewoon niet.
Dit dus.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:34 schreef Rnie het volgende:
Oprechte vraag aan @:Abid-Meher Waarom maak je je zo druk om een subforum waar je niet actief bent? Je bent alleen maar actief in de FB waar je je extreem zwart-witte gedachtegang laat doorsijpelen in ellenlange klaagposts.
Het lijkt alsof je onrecht, nuance en loslaten niet helemaal snapt wegens iets persoonlijks, of je bent een troll die alleen maar uit is om te zuigen alhier.
Exact.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dit dus.
Of het is een troll.
Of het is iemand met autisme, en dat is niet erg.
Maar dan weet ik voortaan wel hoe om te gaan met hem.
Zucht...quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:17 schreef Abid-Meher het volgende:
Waarom worden de laatste drie posts niet geveegd. Zijn persoonlijke aanvallen en hebben niks met FB te doen.
Je kan ook antwoord geven op mijn vraag. Het is wellicht handig als wij wat meer duidelijkheid hebben omtrent de persoon Abid-Meher.quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:17 schreef Abid-Meher het volgende:
Waarom worden de laatste vier posts niet geveegd. Zijn persoonlijke aanvallen en hebben niks met FB te doen.
Is geen fan van Max zijn wederom trollen voor de Petjes-F1 fansquote:Op zondag 1 december 2024 00:02 schreef greysbones het volgende:
Is het normaal dat een mod ( niet F1 ) in een ander topic de boel loopt op te stoken zodat users uit dat topic naar hier komen om te trollen
Negeren.quote:Op zondag 1 december 2024 00:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je kan zeggen en aangeven wat je wil, mods hier pakken die trolmod toch niet aan. Wat er ook gebeurd, wat er ook aangegeven wordt, hij zit hier nog steeds.
Complete edities vol door klachten en nog zit die vervelio hier.
Wat moet je dan nog doen?
eerlijk is eerlijk, bij Danny is bijna iedereen welkom.quote:Op zondag 1 december 2024 00:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je kan zeggen en aangeven wat je wil, mods hier pakken die trolmod toch niet aan. Wat er ook gebeurd, wat er ook aangegeven wordt, hij zit hier nog steeds.
De moderators doen wat ze kunnen. Geloof mij maar, maar dit zijn nou eenmaal de regels van FOK! De moderators maken de regels niet en zijn ook niet de personen die het kunnen of mogen handhaven, dus roepen dat de moderators niks doen is niet eerlijk.quote:Op zondag 1 december 2024 00:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
We zien het niet altijd en dan ben ik misschien even iets te hard in die reactie.quote:Op zondag 1 december 2024 03:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
De moderators doen wat ze kunnen. Geloof mij maar, maar dit zijn nou eenmaal de regels van FOK! De moderators maken de regels niet en zijn ook niet de personen die het kunnen of mogen handhaven, dus roepen dat de moderators niks doen is niet eerlijk.
Ik neem de mods in F1 niks kwalijkquote:Op zondag 1 december 2024 09:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
We zien het niet altijd en dan ben ik misschien even iets te hard in die reactie.
Laten we het daar maar op houden
Dit jaquote:Op zondag 1 december 2024 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik neem de mods in F1 niks kwalijk
Die doen namelijk wat ze kunnen
Voor klachten, zie dit topic:quote:Op zondag 1 december 2024 11:57 schreef Abid-Meher het volgende:
User @:bezsen en ik zoeken gewoon een plek waar je wel tegen Max mag zijn. En vinden dat daar ook plek voor mag zijn. Maar helaas mag dat niet in F1. Als er een topic mocht komen waar men zich negatief over Max mag uitlaten (binnen de regels natuurlijk) dan zou ik graag daar posten en hoefde ik ook niet in het live topic of waar dan ook te komen.
Maar ik vind dat er wel een plek mag zijn, waar je negatief over max mag zijn, zonder dat dit getroll wordt. Ik stel dan ook voor dat zo'n topic gewoon kan bestaan. Het anti Max topic of zo, en dan kan ik mijn hart daar ook gewoon luchten.
Sorry? Dit is toch feedback.quote:Op zondag 1 december 2024 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor klachten, zie dit topic:
KLB / [KLB SC] Het eerste avondmaal
Jouw feedback in dit topic kan net zo goed tegen een betonnen muur zijn. Daar wordt er meer mee gedaan, dus dat is mijn advies.quote:Op zondag 1 december 2024 12:00 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Sorry? Dit is toch feedback.
Kan toch gewoon feedback geven, waarom een beledigende post blijft staan, waar er puur op de man wordt gespeeld? Of kan/wil je dat niet?
Ook kan je feedback geven waarom er geen anti-max topic mag komen, dan is het probleem toch gewoon opgelost, kan ik lekker daar posten en vallen mensen niet over mij heen.
Duidelijk ik dacht dat fok er voor iedereen was.quote:Op zondag 1 december 2024 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jouw feedback in dit topic kan net zo goed tegen een betonnen muur zijn. Daar wordt er meer mee gedaan, dus dat is mijn advies.
quote:Op zondag 1 december 2024 11:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is nu wachten tot iemand zijn account per ongeluk laat verdwijnen
Ook dit soort aantijgingen zijn weer lekker, alsof hij het expres deed... door 'perongeluk' tussen haakjes te zetten. Maar de F1 mods vinden dat soort beschuldigingen gewoon passend en normaal.quote:Op zondag 1 december 2024 11:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hoef je toch geen sorry voor te zeggen.
Hij heeft zelf een aantal keren een post "perongeluk" laten verdwijnen.
beide posts weggehaaldquote:Op zondag 1 december 2024 12:03 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Duidelijk ik dacht dat fok er voor iedereen was.
@:danny is dit het nieuwe FOK! dat je voor ogen hebt waar mods zich op deze manier opstellen en dit soort posts gewoon laten staan:
[..]
[..]
Ook dit soort aantijgingen zijn weer lekker, alsof hij het expres deed... door 'perongeluk' tussen haakjes te zetten. Maar de F1 mods vinden dat soort beschuldigingen gewoon passend en normaal.
Lekkere crewbash tegen Chevycaprice die mod is, en een collega mod als Nattekat vindt het niet eens nodig om in te grijpen. Wat een forum![]()
De professionaliteit is ver te zoeken hier. 6 likes ook nog op die post, leuke giftige sfeer wordt hier gekweekt.
Professionaliteit betekent: Feedback serieus behandelen op de inhoud ongeacht de persoon, Nattekat heeft besloten dat al per voorbaat niet te doen.
Bedankt, ik zal het forum hier ook wat laten rusten.quote:
Even een opmerking.quote:
Jammer dat je een moment opname ziet nu.quote:
Alles voor de clicks, de tijd dat de inhoud er nog toe deed ligt al ver achter ons.quote:Op zondag 1 december 2024 12:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Jammer dat je een moment opname ziet nu.
Abid en Chevy weten dondersgoed wat ze doen.
Maar op de één of andere manier elke keer door het oog van de naald kruipen.
Jammer.
Dit @Danny kan ik getuigen en met mij nog wel een hoop anderen hier.quote:Op zondag 1 december 2024 12:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Jammer dat je een moment opname ziet nu.
Abid en Chevy weten dondersgoed wat ze doen.
Maar op de één of andere manier elke keer door het oog van de naald kruipen.
Jammer.
Op een gegeven moment gaan mensen er de brui aan geven.quote:Op zondag 1 december 2024 12:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Alles voor de clicks, de tijd dat de inhoud er nog toe deed ligt al ver achter ons.
Serieuze vraag, vind je het de afgelopen 2 weken echt een giftige sfeer of zit er wat oud zeer bij jou of andere mensen?quote:Op zondag 1 december 2024 13:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gaan mensen er de brui aan geven.
Dus op korte termijn misschien clicks en posts. Op langere termijn doodse stilte.
Top hoor.
Vooral tijdens race weekenden en als er een bepaalde user komt posten. Dan wordt het heel snel giftig wegens het standaard gezuig. Hij is er gewoon op uit.quote:Op zondag 1 december 2024 13:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Serieuze vraag, vind je het de afgelopen 2 weken echt een giftige sfeer of zit er wat oud zeer bij jou of andere mensen?
Ik kom de laatste periode wat vaker kijken/ lurken maar ik ervaar het niet als giftig.
Abid zie ik zelden en de andere persoon waar jullie het over hebben doet ook geen wereldschokkende zaken.
Maar misschien ben ik wel gekkere dingen gewend door R&P
Oke, nou ik ben er vanmiddag weer en zal mij iig goed gedragenquote:Op zondag 1 december 2024 13:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vooral tijdens race weekenden en als er een bepaalde user komt posten. Dan wordt het heel snel giftig wegens het standaard gezuig. Hij is er gewoon op uit.
Dat merk je aan hoe diegene post en bepaalde maniertjes.
Ik heb beloofd het forum te laten rusten, ik vond het gewoon niet professioneel van @Nattekat, dat hij besloot dingen te laten staan, die mijn inziens tegen de policy ingaan. Nattekat zegt daarbij: Jij kan feedback geven wat je wil maar ik doe er niks mee.quote:Op zondag 1 december 2024 13:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit @:Danny kan ik getuigen en met mij nog wel een hoop anderen hier.
Ik heb geen idee of je meeleest in F1 want je post niet heel vaak hier in deze hoek, maar wat je nu leest is idd een momentopname. De giftige sfeer in F1 wordt niet door evenstar, nattekat of esf1 gemaakt, dat is er metname 1 die heel goed weet wat ie doet.
En wie abid opeens is? No one knows
*zet QotSA aan*
En ik denk dat hij de terechte vraag stelt richting oud zeer bij een bepaalde groepje mensen, of een antipathie richting chevy.quote:Op zondag 1 december 2024 13:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Serieuze vraag, vind je het de afgelopen 2 weken echt een giftige sfeer of zit er wat oud zeer bij jou of andere mensen?
Ik kom de laatste periode wat vaker kijken/ lurken maar ik ervaar het niet als giftig.
Abid zie ik zelden en de andere persoon waar jullie het over hebben doet ook geen wereldschokkende zaken.
Maar misschien ben ik wel gekkere dingen gewend door R&P
Deze post bevat meer woorden dan je ooit in het subforum van F1 hebt gemaakt.quote:Op zondag 1 december 2024 13:36 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik heb beloofd het forum te laten rusten, ik vond het gewoon niet professioneel van @:Nattekat, dat hij besloot dingen te laten staan, die mijn inziens tegen de policy ingaan. Nattekat zegt daarbij: Jij kan feedback geven wat je wil maar ik doe er niks mee.
En dat vind ik absoluut niet okay, als een demente meneer in het verpleeghuis vaker moeilijk doet, moet je deze ook maar geen zorg meer geven? Er is zoiets als professionaliteit en dat vind ik wel belangrijk.
Ik denk dat er wel degelijk een giftige sfeer ontstaat puur door steeds op de man te spelen bij @:chevycaprice Ja, ik ben hier wel eens gekomen, om een beetje een tegengeluid te geven. Omdat ik denk dat het volgende is gebeurd: Een clubje/kliekje is zich gaan ergeren aan Chevy en de rest is erin meegezogen.
Ook hier denk ik weer dat de mods professionaliteit moeten tonen, en juist niet moeten meegaan in het haten/bashen van iemand. Maar gewoon moeten zorgen dat we niet op de man spelen.
@:droopie verwoord het eigenlijk heel mooi.
[..]
En ik denk dat hij de terechte vraag stelt richting oud zeer bij een bepaalde groepje mensen, of een antipathie richting chevy.
Ik werd ook uitgemaakt voor troll hier en Nattekat weigert zelfs mijn feedback te behandelen. Maar alles wat ik probeerde was door met speldenprikjes een beetje te laten zien dat het nog erger kan, maar ook om wel degelijk dingen aan de kaak te stellen waarvan ik vind dat ze niet goed zijn.
Natuurlijk ben ik geen mod, maar iemand steeds uit te maken voor 'vervelio' of zelfs posts laten staan waarin men hoop dat zijn account wordt verwijderd, dat is giftig en echt niet okay. Het is precies zoals Droopie zet, hij doet en zegt geen wereldschokkende zaken.
Het lijkt nu vooral gewoon op een grote echochamber en als iemand daar niet aan meedoet, is hij of zij een 'vervelio' of 'stoorzender' en de mods doen daar helaas heel hard aan mee. En ik vind dat je als mod best kritisch mag reflecteren en mag kijken naar de reden waarom je bepaalde dingen laat staan en andere niet.
Op de man spelen is tegen de policy en ik ben van mening dat Danny heel goed gehandeld heeft door die posts te vegen waar het modteam van F1 dat weigerde. Je kan gewoonweg niet zeggen dat je hoopt dat iemand zijn account wordt verwijderd. Dat zorgt alleen maar weer voor meer giftigheid.
Ik word vaak uitgemaakt voor trol, maar als je echt naar een positiever forum wil gaan en gezellig met elkaar wil posten. Dan moet je accepteren dat er mensen zijn met andere meningen en je hoeft je niet aangevallen te voelen, omdat er één iemand is die niet meedoet aan de echokamer, dan laat je het gaan. Of je kan interesse tonen waarom hij er zo over denkt en een discussie aangaan, maar dan ook met het idee dat je hem niet hoeft te overtuigen, maar dat je verschillende meningen mag hebben.
Nu voelt het voor mij alsof de meeste users zich hier laten beroven van hun plezier, alleen omdat er een handjevol mensen zijn die niet meegaan met dezelfde mening als zij hebben, en dat vind ik oprecht jammer. Want dan doe je jezelf en de ander gewoon te kort.
Als ik op dansen wil, ga ik op dansen, ook al zijn er mensen die vinden dat dat niks voor mannen is en je dan een homo bent. Dat hoeft mij niet van mijn plezier te beroven.
Afijn dit is gewoon mijn feedback voor op dit forum in zijn algemeen. Ik ben blij dat Danny heeft ingegrepen en dat geeft mij hoop, en daarom hoef ik hier nu ook niet meer te posten, maar ik wilde deze post wel nog even plaatsen omdat ik dacht dat het wel een positieve afloop kan verdienen en ik hoop dat deze post ook een beetje de discussie aanzwengelt over hoe we met elkaar omgaan. Er worden hier soms best harde dingen gezegd, alleen omdat iemand een andere mening heeft, en dat is niet okay.
Het is jammer dat mijn post wordt afgedaan op basis van kwantiteit in plaats van inhoud. Mijn bedoeling is niet om te zeggen dat ik altijd gelijk heb of de waarheid in pacht heb, maar om een ander perspectief te bieden op wat er gebeurt in dit forum. Het idee dat je alleen iets kan begrijpen als je actief deelneemt, zou impliceren dat sociologen, psychologen of zelfs rechters geen waardevolle inzichten kunnen bieden over zaken waar ze zelf geen directe ervaring mee hebben.quote:Op zondag 1 december 2024 13:41 schreef Rnie het volgende:
[..]
Deze post bevat meer woorden dan je ooit in het subforum van F1 hebt gemaakt.
Allemaal mooi en prima.quote:Op zondag 1 december 2024 13:46 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Het is jammer dat mijn post wordt afgedaan op basis van kwantiteit in plaats van inhoud. Mijn bedoeling is niet om te zeggen dat ik altijd gelijk heb of de waarheid in pacht heb, maar om een ander perspectief te bieden op wat er gebeurt in dit forum. Het idee dat je alleen iets kan begrijpen als je actief deelneemt, zou impliceren dat sociologen, psychologen of zelfs rechters geen waardevolle inzichten kunnen bieden over zaken waar ze zelf geen directe ervaring mee hebben.
'Observeren' is namelijk ook een vorm van participeren. Soms kun je door een stap terug te nemen, juist een breder beeld krijgen. Een frisse blik kan inzichten bieden die je vanuit het midden van een situatie misschien over het hoofd ziet. Dus ook al ben ik misschien niet een frequente poster in dit subforum, dat betekent niet dat ik geen waardevolle feedback kan geven of geen aandacht heb besteed aan wat hier gebeurt.
Als we alleen waarde zouden hechten aan de mening van actieve deelnemers, dan beperken we onszelf en het debat. Juist een gezonde discussie ontstaat door ruimte te maken voor verschillende perspectieven, of die nu van een actieve deelnemer of een observer komen.
Zal ik ook niet meer doen zie mijn edit, maar ik denk wel oprecht dat je je aan de policy moet houden. Op de man spelen hoort daar niet bij. Ook het wegzetten van de Engelse als weet ik veel wat. Daar vind ik wat van, maar ik zal er niet meer kijken. Ik hoop alleen dat men wat professioneler kan handelen. Er moet misschien een mod bijkomen die minder met F1 op heeft, en derhalve neutraler kan kijken.quote:Op zondag 1 december 2024 13:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Allemaal mooi en prima.
Maar tijdens races hoeven we geen discussies over "racisme" tegen engelse stewards of in een f1 forum, zoals jij omschreef in FB, een gedachten experiment.
Als je fok of users wilt verbeteren of veranderen, helemaal voor, maar alles heeft een tijd en een plaats.
En hier komen users om samen races te kijken en kliekjes (gelijkgestemden) zal je altijd houden.
Fijne middagquote:Op zondag 1 december 2024 13:51 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Bij deze het ga je goed, en sorry.
Ik heb de inhoud niet gelezen overigens, zal vast niks nieuws in staan. Het ontbreekt je, vanaf dag 1 dat ik je hier tref, voor je volle 100% aan nuance. Het is daarom ook jammer dat je vakkundig om mijn oprechte vragen heen danst.quote:Op zondag 1 december 2024 13:46 schreef Abid-Meher het volgende:
Het is jammer dat mijn post wordt afgedaan op basis van kwantiteit in plaats van inhoud.
Insgelijks.quote:Op zondag 1 december 2024 21:14 schreef TweedeKlum het volgende:
Het was weer een gezellige rees, dank allen.
quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:17 schreef Nattekat het volgende:
Door verscheidene factoren hebben we binnen het F1 moderatieteam besloten om een duidelijke forum policy te formuleren welke de basis gaat vormen van de moderatie. Deze richtlijnen hebben als doel dat iedereen zich thuis kan voelen binnen dit forum en dat er ook voor ons als mods een duidelijke basis die als leidraad gebruikt kan worden. In principe verandert er helemaal niets aan hoe er reeds gemodereerd wordt, maar wordt het wel een stuk duidelijker en transparanter.
2. Respect voor je medegebruikers
Behandel iedereen op het forum met respect, ongeacht hun mening of standpunt. Persoonlijke aanvallen, kwetsende uitspraken of beledigingen worden zonder uitzondering niet getolereerd. Als je van mening bent dat je medegebruiker over de scheef is gegaan, meld dit dan in de FB, door middel van een TR of in de DM van één van de moderators en verlaag je niet tot het niveau van die ander.
Hoe moet het met het naleven van de regels, als je als mod zelf al niet het goede voorbeeld kan geven. Is het echt nodig zo respectloos te reageren, met uitlachen en doen alsof je een volidioot voor je hebt?quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet
Brawn = winnen omdat je aan het begin van het seizoen een cruciale voorsprong hebt opgebouwd. Punt. Geen mitsen en maren. Was de voorsprong van Verstappen cruciaal? Nee.
Je onderschrift heb ik ook bij een andere user zien staan.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:49 schreef Abid-Meher het volgende:
Feedback kan volgens @:netsplitter gewoon hier, dus ik hoop ook op een serieuze reactie.
Alsof het nog niet duidelijk wasquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:39 schreef Rnie het volgende:
[..]
Je onderschrift heb ik ook bij een andere user zien staan.![]()
Nou. Wat is nou je klacht. In één zin met max 10 woorden.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:49 schreef Abid-Meher het volgende:
Feedback kan volgens @:netsplitter gewoon hier, dus ik hoop ook op een serieuze reactie.
Hoe kan dit, het is toch tegen de regels?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou. Wat is nou je klacht. In één zin met max 10 woorden.
quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:17 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:45 schreef Nattekat het volgende:
Je moet wel echt een teringlul zijn om iemand te quoten en de uitslag te spoilen.
Ik hoorde het al op de radio net, dus dat pleziertje heb je niet, maar het masker is wel af.
quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet
Brawn = winnen omdat je aan het begin van het seizoen een cruciale voorsprong hebt opgebouwd. Punt. Geen mitsen en maren. Was de voorsprong van Verstappen cruciaal? Nee.quote:Opmerking: Op de man spelen en weinig respectloos.
[/quote]quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:31 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Hoe kan dit, het is toch tegen de regels?
[..]
[..]
[..]
Brawn = winnen omdat je aan het begin van het seizoen een cruciale voorsprong hebt opgebouwd. Punt. Geen mitsen en maren. Was de voorsprong van Verstappen cruciaal? Nee.
[/quote]quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:31 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja soms doet iemand, zelfs mods, iets tegen de regels, dan kijk je nog eens goed naar context en emotie en dan denk je, mwoah.quote:
Ik jou ook.quote:Ik wens je een fijne jaarwisseling.
Maar toch het laatste woord willen hebbenquote:Maar goed ik heb een antwoord en neem daar genoegen mee,
Van hetzelfde kerel.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:36 schreef Abid-Meher het volgende:
Ik wens je een fijne jaarwisseling.
er zijn in het topic een aantal offtopic reacties geheel terecht verwijderd.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
En ook nog posts verwijderen hier
Die opmerking wasquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat die opmerking met een modpet op was
Ik reageerde op die tekst dat je (niet de letterlijke tekst) dit kan opmerken bij de helft van de posts op dit forum. Dat is toch geen aanval op moderatiequote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jouw persoonlijke mening =/= feit
er is op mijn verzoek door een admin na gekeken welke reacties er verwijderd waren en die waren gewoon offtopic en dus terecht verwijderd zoals ik hier boven al aangaf op de reactie van Wismut.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:15 schreef opgebaarde het volgende:
Uit ander topic
[..]
Die opmerking was
[..]
Ik reageerde op die tekst dat je (niet de letterlijke tekst) dit kan opmerken bij de helft van de posts op dit forum. Dat is toch geen aanval op moderatie![]()
Nattekat zegt achteraf (...) zelf dat het als user was gepost terwijl op hetzelfde moment genote wordt dat tekst van Nattekat vanuit moderatie was gepost![]()
Kan een mod dus het bijschrift bij mijn laatste note aanpassen? Thanks
En als het 'als gebruiker was gepost' en niet als moderator, was het dan echt nodig om zoveel reacties (op onder andere die offtopic post) te verwijderen? Mods zijn gebruikers met extra knopjes?
Alvast bedankt, ik zie de geïrriteerde reactie graag tegemoet
Vind je de tekst van mijn note nog steeds correct?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
er is op mijn verzoek door een admin na gekeken welke reacties er verwijderd waren en die waren gewoon offtopic en dus terecht verwijderd zoals ik hier boven al aangaf op de reactie van Wismut.
Notes aanpassen is niet mogelijk.
Ik heb je note niet gezet. Maar je mag altijd een mail sturen naar forum at fok punt nl met je verzoekquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vind je de tekst van mijn note nog steeds correct?
De jouwe ook.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je langspeelplaat kennen we inmiddels wel.
Ging mij om het Op De Man Spelen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb niks met de TR gedaan, omdat zo'n opmerking vaker wordt gemaakt hier.
Ik maak hem zelf ook wel geregeld naar Nattekat zelf.
Verder kennen we de langafspeelplaten van Natekate wel.![]()
[ afbeelding ]
Stel wat moois voor zou ik zeggen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:18 schreef tong80 het volgende:
Kan de TT worden veranderd ?
F1 / Nul kijkers voor Olav Mol bij Ziggo's Langs de Vangrail.
Iets positiefs ?
Olav Mol verdient meer kijkers bij Langs de Vangrail op Ziggo.....quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stel wat moois voor zou ik zeggen.
Lekker positief, hij staat erin.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Olav Mol verdient meer kijkers bij Langs de Vangrail op Ziggo.....
Zoiets ?
TNXquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lekker positief, hij staat erin.
Ikquote:Op woensdag 26 februari 2025 22:44 schreef Droopie het volgende:
Context, en wie zegt dat het CC was?
Oke, laten we hopen dat het gezeur dit seizoen tot een minimum beperkt blijft.quote:
2. Respect voor je medegebruikersquote:Op woensdag 26 februari 2025 22:30 schreef Twieki het volgende:
Serieus? Mijn bericht van eerder vanavond is gewoon verwijderd? Kritiek op een crewlid, wat niet eens een mod is van deze sectie, mag je niet hebben?
Ik heb nergens gezegd een doodsbedreiging. Doodsverwensing was het namelijk.quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:43 schreef Twieki het volgende:
Wauw, CC heeft gewoon mijn bericht verwijderd, en zegt vervolgens dat dat is vanwege een doodsbedreiging. Echt, hoe dan? Lees mijn bericht na, er staat geen doodsbedreiging in.
... van het bewuste subforum?quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
door middel van een TR of in de DM van één van de moderators
Zit jij nou serieus te roepen dat users respect moeten hebben, iets wat jij keer op keer niet hebt? Zit jij ook aan te geven dat users, ongeacht hun standpunt, respect moeten hebben voor anderen? Iets wat jij ook keer op keer niet hebt?quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
F1 / F1 huisregels en richtlijnen
Ik heb nergens gezegd een doodsbedreiging. Doodsverwensing was het namelijk.
Maat rustig aan, laat het even de echte moderator van dienst.quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:30 schreef Twieki het volgende:
Ban mij maar, maar CC moet écht oprotten. Hij vernaggelt het F1 topic door continue tegendraads te zijn.
Je mag een andere mening hebben, maar hij maakt er keer op keer een sport van om hoe dan ook tegendraads te zijn en mensen uit te lokken tot reacties.
Nogmaals: Ban mij maar, Maar ik denk dat vele users hem uitkotsen en zouden willen dat hij gewoon oprot, Hij verwijdert zelfs berichten van mij, en zegt later dat ik geen doodsbedreiging deed, maar een doodsverwensing. Serieus? Bewijs? En wat is in godesnaam 't verschil?
CC zit cotinue op de grens van 't toelaatbare. Het is aan jullie om grenzen te stellen. Mij hebben jullie in ieder geval weggepest. Die gast zit voor iedereen 't plezier gewoon te verpesten met zijn gedrag.
En het is niet de eerste keer, dat er berichten worden verwijderd door andere mod(s) dan diegene die hier in dit subforum horen te modden.quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:30 schreef Twieki het volgende:
Hij verwijdert zelfs berichten van mij
Nou, dit.quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:39 schreef Droopie het volgende:
Zelf ben ik van mening dat een moderator niet in een ander subforum zijn eigen incident mag onderzoeken en bepalen.
Een gastbreak prima, maar de beoordeling aan de moderator van dienst.
als je een abo hebt is die functie ook voor jou beschikbaar.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:06 schreef THEFXR het volgende:
op andere forums heb je de functie user blokkade, zodat je die berichten niet ziet.
alleen is deze forum software oud en sociale media is in populariteit toegenomen.
Hebben wij ook al jaren hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:06 schreef THEFXR het volgende:
op andere forums heb je de functie user blokkade, zodat je die berichten niet ziet.
alleen is deze forum software oud en sociale media is in populariteit toegenomen.
Ik denk dat de post fors aangezet was en de doodsverwensing niet nodig was. Ik zou de verwensingen weggehaald hebben en de post laten staan verder. Maar er zijn ook nog andere dingen weggehaald en dan ga ik daar niet meer pieren want want wordt het zo'n zooitje.quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:13 schreef Twieki het volgende:
[..]
Zit jij nou serieus te roepen dat users respect moeten hebben, iets wat jij keer op keer niet hebt? Zit jij ook aan te geven dat users, ongeacht hun standpunt, respect moeten hebben voor anderen? Iets wat jij ook keer op keer niet hebt?
Het valt vast niet in je straatje, en daarom heb je mijn post verwijderd. Omdat je er niet mee om kon gaan en het te confronterend voor je was.
Iedereen weet dat je gewoon een slungelige trieste jongen bent. Je weet 't zelf alleen nog niet.
Dank dat je nog even je licht erover wilde schijnen, @yvonnequote:Op donderdag 27 februari 2025 13:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat de post fors aangezet was en de doodsverwensing niet nodig was. Ik zou de verwensingen weggehaald hebben en de post laten staan verder. Maar er zijn ook nog andere dingen weggehaald en dan ga ik daar niet meer pieren want want wordt het zo'n zooitje.
Dat, dus.quote:Op donderdag 27 februari 2025 09:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
gewoon een TR of een dm naar mij of NK kunnen sturen, zodat wij er naar hadden kunnen kijken.
Een complete post weghalen, nou dan moet het iets heel erg zijn hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Dank dat je nog even je licht erover wilde schijnen, @:yvonne
(en eerder had ook @:Danny al eens door mij gewaardeerde feedback gegeven hier in het FB-topic).
Want het is eigenlijk gewoon niet leuk meer om mee te posten in de Live-topics. Vooral niet als er oneerlijke zaken plaatsvinden.
Kijk, een doodsverwensing is sowieso tegen de FOK! policy.
Maar complete posts verwijderen is imHo not done.
[..]
Dat, dus.
En hooguit de gewraakte tekst weghalen, als Gastmoderatie. Gebeurt bij DTS ook wel eens.
Hear hear.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een complete post weghalen, nou dan moet het iets heel erg zijn hoor.
Je kunt gewraakte delen eruit halen.
En niet blijven ruziën in een topic maar dm/pm/tr en of naar feedback komen.
Ik ben sowieso van mening dat je niet in posts moet gaan ruimen die over jou gaan. Roep dan een collega.
Ik ga Yvonne geen steward noemen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een complete post weghalen, nou dan moet het iets heel erg zijn hoor.
Je kunt gewraakte delen eruit halen.
En niet blijven ruziën in een topic maar dm/pm/tr en of naar feedback komen.
Ik ben sowieso van mening dat je niet in posts moet gaan ruimen die over jou gaan. Roep dan een collega.
I hear you...quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Hear hear.
Helaas tegen dovemansoren naar een zekere 'mod' van FOK! hier in het F1-subforum![]()
![]()
En niet 1 keer, maar al meerdere malen, de afgelopen jaren.
Dan flik...quote:
dat ze zegt i hear you wil zeggen dat ze je mening heeft gehoord.quote:
En dat ik haar begrijp en dat ik het ook graag opgelost zie voor het nwe seizoen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat ze zegt i hear you wil zeggen dat ze je mening heeft gehoord.
Zullen we het er dan nu ook bij laten.
ook dat. ik bedoelde dan ook meer dan het niet door hoeft te gaan met een opmerking alsquote:Op donderdag 27 februari 2025 13:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat ik haar begrijp en dat ik het ook graag opgelost zie voor het nwe seizoen.
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook dat. ik bedoelde dan ook meer dan het niet door hoeft te gaan met een opmerking als
Dan flik...
dat zie ik namelijk meer olie op het vuur te gooien
...graag opgelost zie voor en/of in het nwe seizoen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat ik haar begrijp en dat ik het ook graag opgelost zie voor het nwe seizoen.
Hey zit ik nu onder je rok? 😉quote:
JAAAAAquote:Op donderdag 27 februari 2025 14:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hey zit ik nu onder je rok? 😉
Mooi onder woorden gebr8!!quote:Op donderdag 27 februari 2025 01:39 schreef Twieki het volgende:
Ach. CC zit nu vast met een stijfje achter zijn toetsenbord. Er zijn wéér mensen die in zijn gelul zijn getrapt. Ik idem dito. Hopelijk ejaculeert hij over zijn toetsenbord, zodat die niet meer werkt. Echt. Hoe lang gaat FOK! hem de hand nog boven 't hoofd houden terwijl iedereen hem uitkotst?
Ach ja, tijd voor bed. Zoek 't lekker uit met die gast.
Hoeraaaaaaaa!quote:
Thanks skattiequote:
2025 komt het vervolg van 2025 aan vastquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:00 schreef Sally het volgende:
Was F1 / [Live] Formula 1 Australian Grand Prix 2025 #1 gereekst?
Of is dat pas later in het jaar?
(of helemaal nooit met racetopics?
ja de grootste relschopper mod maken was een goede keuze.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:31 schreef Red_85 het volgende:
*Zucht*
Eindelijk een leuke sfeer hier.
Verademing
Complimenten, mods.
Wie was dat dan? Jij?quote:Op zondag 16 maart 2025 07:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja de grootste relschopper mod maken was een goede keuze.
ik ben geen mod hierquote:
quote:Op zondag 16 maart 2025 07:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja de grootste relschopper mod maken was een goede keuze.
en even daarvoorquote:Op zondag 23 maart 2025 09:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo veel nuance in deze post, ik schrik hier van
quote:Op zondag 23 maart 2025 09:43 schreef Nattekat het volgende:
Toch wel interessant hoe het onderwerp Russell zo polariserend is in dit topic. Gelijk twee kanten volle bak met de hakken in het zand de loopgraven in, de nuance wordt in het niemandsland meteen begraven.
Ik heb echt werkelijk waar geen idee wat je probleem is, wat de relevantie is wat moderatie betreft en waarom je het hier deelt.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:49 schreef Sally het volgende:
Sally in F1 / [Live] Formula 1 Chinese Grand Prix 2025 #8
Nav
[..]
en even daarvoor
[..]
Omdat je een ander de maat neemt. En op een denigrende manierquote:Op zondag 23 maart 2025 09:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb echt werkelijk waar geen idee wat je probleem is, wat de relevantie is wat moderatie betreft en waarom je het hier deelt.
wat in F1 niet voor komt.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:53 schreef Sally het volgende:
Het betreft een mod, die zijn eigen TR's kan zien - en afhandelen.
Ehm, algemeen.quote:
en die oude koe mag gewoon in de sloot blijvenquote:Op zondag 23 maart 2025 10:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, algemeen.
En ja, wel voorgekomen. Maar met een niet-F1-mod, in F1
Maar in elk geval wel dank voor de uitleg,quote:
Ik zei kán afhandelen.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
en die oude koe mag gewoon in de sloot blijven
Je beweerde hier dat Nattekat dat zou doen als er een TR over hem stond.
wat dus idd de insinuatie is.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zei kán afhandelen.
Niet dát hij dat zou doen.
Een volgende keer.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat dus idd de insinuatie is.
Kortom gewoon niet doen dus.
TR zetten ook gewoon als een post van een F1mod je niet aan zou staan dan kijkt 1 van de andere mods er naar.
Even voor de goede orde; dit was een 1-2'tje tussen mij en LTVDK. Geen denigrerende posts en er wordt niemand de maat genomen. Misschien moet je eens wat minder overal kwade wil achter zoeken, want het duurde echt lang voor het kwartje bij mij viel van waar je op doelde.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Een volgende keer.
(als ik dan nog weer hier kijk en meepost.)
Dan kijk ik hier te weinig nog mee om te weten dat dit een 1-2'tje was.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Even voor de goede orde; dit was een 1-2'tje tussen mij en LTVDK. Geen denigrerende posts en er wordt niemand de maat genomen. Misschien moet je eens wat minder overal kwade wil achter zoeken, want het duurde echt lang voor het kwartje bij mij viel van waar je op doelde.
Mss het weergeven van een feitelijke situatie?quote:Op zondag 23 maart 2025 09:43 schreef Nattekat het volgende:
Toch wel interessant hoe het onderwerp Russell zo polariserend is in dit topic. Gelijk twee kanten volle bak met de hakken in het zand de loopgraven in, de nuance wordt in het niemandsland meteen begraven.
Geen idee wat er met je aan de hand is, maar je bent het al een week aan het afreageren in het gehele forum met allemaal baitposts en toxische comments.quote:Op zondag 23 maart 2025 15:21 schreef Origami94 het volgende:
F1 / Red Bull is toxic
Wat is dat nou voor een onzin? Haal de Mycroft er maar bij, want ik ben altijd kritisch geweest op Red Bull en onderbouw mijn OP gewoon netjes.
En maar huilen dat het forum dood is. Niet gek als je telkens topics sluit die niet passen in het circlejerk narratief van een subforum.
Niks mis met een beetje kritisch zijn.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Geen idee wat er met je aan de hand is, maar je bent het al een week aan het afreageren in het gehele forum met allemaal baitposts en toxische comments.
Chill...
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is precies waar deze gek voor naar de VS wil. Dus ik zou zeggen: adios en veel succes in dat shithole.
Jammer dat deze userbash blijft staan.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
We weten wie t is en wat zn favo hondenfluitjes zijn.
Laat gaan.
Ik behandel je toch met respect?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jammer dat deze userbash blijft staan.
Deze regel staat toch gewoon nog?
Behandel iedereen op het forum met respect, ongeacht hun mening of standpunt. Persoonlijke aanvallen, kwetsende uitspraken of beledigingen worden zonder uitzondering niet getolereerd.
Ik snapte je quote "en wat zn favo hondenfluitjes zijn" niet helemaal.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik behandel je toch met respect?
Waar heb ik je beledigd of gekwetst dan?
Ik zeg tegen iemand anders om niet zo met je in discussie te gaan en direct naar een '' post te grijpen en het verder te laten duikelen. Zoals zo vaak met je en je bekende MO.
Dat je hierdoor weer eens snel op je teentjes getrapt doet, kan ik vrij weinig mee.
Daarbij weet jij precies welke mening je moet tonen om medeusers op je te laten reageren en weer een sfeertje te creëren. Je verschuilt je achter 'mening geven' maar ondertussen.....quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik snapte je quote "en wat zn favo hondenfluitjes zijn" niet helemaal.
Ik zei maar 1 ding hiervoor, en nog correct ook: iedereen heeft zijn eigen mening. (op een reactie die deed leken alsof de regel "impeding" te lastig zou zijn voor sommigen). Iedereen is het weleens niet eens met de FIA, dat is vrij normaal.
Wie zegt dat dat mijn intentie is?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Daarbij weet jij precies welke mening je moet tonen om medeusers op je te laten reageren en weer een sfeertje te creëren. Je verschuilt je achter 'mening geven' maar ondertussen.....
Stop daar eens mee.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat mijn intentie is?
Met dank aan @TheStigsDutchCousinquote:Op zondag 25 mei 2025 09:32 schreef Perox het volgende:
Ik vind het de laatste tijd juist wat beter gaan. Laten we geduld hebben met elkaar.
quote:
Ik moest even de boel nalezen, dus het was even puzzelen.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:15 schreef Szura het volgende:
Echt, wie zit steeds die posts te verwijderen. Je mag dus wel andere users indelen als een bepaalde categorie die het clubje blijkbaar niet aanstaat (‘foes-list’), maar je mag je niet daaraan storen en het benoemen of wat? Ik post hier vrijwel elke week mee, daarom zitten die topics ook automatisch in de MyAT geloof ik, ik wens niet te worden weggezet als iets in de categorie ‘VBL-volk’ omdat er blijkbaar ook anderen zijn die terechte kritiek leveren op zijne majesteit Verstappen.
neequote:Op zondag 1 juni 2025 16:39 schreef Szura het volgende:
Wat wordt er nou weer gemod als je max een tokkie noemt en psychopaat mag wel?
Om hier heel even op in te haken: dat is functionaliteit van het forum en heeft niets met een clubje te maken.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:15 schreef Szura het volgende:
Echt, wie zit steeds die posts te verwijderen. Je mag dus wel andere users indelen als een bepaalde categorie die het clubje blijkbaar niet aanstaat (‘foes-list’), maar je mag je niet daaraan storen en het benoemen of wat? Ik post hier vrijwel elke week mee, daarom zitten die topics ook automatisch in de MyAT geloof ik, ik wens niet te worden weggezet als iets in de categorie ‘VBL-volk’ omdat er blijkbaar ook anderen zijn die terechte kritiek leveren op zijne majesteit Verstappen.
Je komt in het livetopic en begint vrijwel meteen met stoken. Hou daar maar gewoon mee op.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:22 schreef Rijksambtenaar het volgende:
Mag ik vragen waarom mijn post wordt verwijderd? Ik mag toch best concluderen dat mensen juichen voor een coureur die in Monaco woont en in Belgie is geboren. Voor een "sport" waarvan dezelfde coureur zegt dat het verschil tussen een top coureur en goede coureur 0.10 is. En de rest de auto is.
Hey Roesjesjager aka Eend aka 10 andere kloontjes daar ben je weer.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:22 schreef Rijksambtenaar het volgende:
Mag ik vragen waarom mijn post wordt verwijderd? Ik mag toch best concluderen dat mensen juichen voor een coureur die in Monaco woont en in Belgie is geboren. Voor een "sport" waarvan dezelfde coureur zegt dat het verschil tussen een top coureur en goede coureur 0.10 is. En de rest de auto is.
Je komt nooit in F1 en begint vrijwel meteen daarmee. Daarom.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:34 schreef Gunner het volgende:
Waarom mag ik in het F1 live topic niet zeggen dat VER een klaagmeneer is? hoe had ik dat moeten inpakken?
Okay vreemd onderscheid dat je dat blijkbaar wel mag als je er vaker komt. Dubbele standaarden vind ik wat raar. Snap je? Want waar ligt die grens? Maar toch bedankt voor je toelichting.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je komt nooit in F1 en begint vrijwel meteen daarmee. Daarom.
Zo gaat het soms.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:39 schreef Gunner het volgende:
[..]
Okay vreemd onderscheid dat je dat blijkbaar wel mag als je er vaker komt. Dubbele standaarden vind ik wat raar. Snap je? Want waar ligt die grens? Maar toch bedankt voor je toelichting.
Begrijp me niet verkeerd; modereren hier zal wel heel vervelend zijn maar begrijp je dat zo’n reden dan wel een klein beetje onbevredigend is?
(Nooit is trouwens ook niet helemaal juist maar okay)
Er zijn geen dubbele standaarden, het is heel normaal om het verleden van een gebruiker in acht te nemen bij het modereren. Als twee personen een identieke post plaatsen, kan dat gepost door persoon A overduidelijk een hele andere insteek hebben dan als persoon B het gepost had. Als iemand bekend staat als iemand die alleen maar opduikt als er weer eens gelachen kan worden om Verstappen, hebben wij geen zin in die persoon als dat voor de zoveelste keer weer gedaan wordt.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:39 schreef Gunner het volgende:
[..]
Okay vreemd onderscheid dat je dat blijkbaar wel mag als je er vaker komt. Dubbele standaarden vind ik wat raar. Snap je? Want waar ligt die grens? Maar toch bedankt voor je toelichting.
Begrijp me niet verkeerd; modereren hier zal wel heel vervelend zijn maar begrijp je dat zo’n reden dan wel een klein beetje onbevredigend is?
(Nooit is trouwens ook niet helemaal juist maar okay)
Dat is niet waar. Maar ik zal er in de toekomst rekening mee houden. Als ik er nog welkom ben tenminste.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:58 schreef Nattekat het volgende:
Je bent hier om lekker herrie te schoppen en niets anders, en dan wijzen wij je vriendelijk de deur. Welwillende mensen gaan niet direct klagen in de FB om die post.
Dat is wel waar, getuige je posts.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:03 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Maar ik zal er in de toekomst rekening mee houden. Als ik er nog welkom ben tenminste.
(29 notes in 25 jaar hier. Ik ben geen onruststoker)
Welwillende mensen gaan niet verhaal halen als een post van die strekking verwijderd wordt. Kom op, zo veel leeswerk was dat nou ook weer niet.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:03 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Maar ik zal er in de toekomst rekening mee houden. Als ik er nog welkom ben tenminste.
(29 notes in 25 jaar hier met nog nooit een ban ergens. Ik ben geen onruststoker)
Je maakt het groter dan het is. Ik stel gewoon een vraag.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welwillende mensen gaan niet verhaal halen als een post van die strekking verwijderd wordt. Kom op, zo veel leeswerk was dat nou ook weer niet.
En daar heb je antwoord op gekregen.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:11 schreef Gunner het volgende:
[..]
Je maakt het groter dan het is. Ik stel gewoon een vraag.
Ik zal er bij m’n volgende bijdrages rekening mee houden en me anders verwoorden. Of de reactie achterwege laten.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En daar heb je antwoord op gekregen.
Top.quote:Op zondag 6 juli 2025 20:27 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik zal er bij m’n volgende bijdrages rekening mee houden en me anders verwoorden. Of de reactie achterwege laten.
jaquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:50 schreef Sally het volgende:
Is er geveegd?
F1 / Hamilton is de beste allertijden en wordt nooit meer overtroffen #13
Check.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |