Meestal een geldboetequote:Op zaterdag 7 december 2024 16:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Misschien nog P3, Sainz reed te hard in de pits dus die krijgt daar als het goed is ook nog een straf voor.
In de race, ja. Niet in andere sessiesquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Veiligheidsdingetje dus een +5 of +10 is waarschijnlijker.
Als het gehandhaafd wordt tenminste
Buiten de race is dat een geldboete dacht ik.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Veiligheidsdingetje dus een +5 of +10 is waarschijnlijker.
Als het gehandhaafd wordt tenminste
put exitquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:31 schreef Starflyer het volgende:
Hulkenberg nog under investigation voor het inhalen bij de put exit
Putdexit.quote:
Over het trage rijden in de pitstraat voordat ze de baan op gaan.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:38 schreef pmponer het volgende:
[..]
waarom
bij VIaplay zijn ze weer "Heel eerlijk"
Ze namen bij Mercedes wel erg veel risico door zo laat naar buiten te gaanquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
leef wel mee met Hamilton. Het paaltje was niet door Lewis kapotgereden.
Ja, dat was best een lullige manier om (per ongeluk) uit de quali gereden te worden.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
leef wel mee met Hamilton. Het paaltje was niet door Lewis kapotgereden.
Waarom nou weer?quote:
Dat wil ie.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:12 schreef SiGNe het volgende:
Max: "Ik kijk er erg naar uit om straks even vakantie te hebben. We schuiven deze auto het museum in en raken hem nooit meer aan."
quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben er. Geen troep gezien, ben trots op jullie.
Nu ff terugkijken.
Bij Mercedes gooien ze een draak van een wagen in de vuilnisemmerquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:12 schreef SiGNe het volgende:
Max: "Ik kijk er erg naar uit om straks even vakantie te hebben. We schuiven deze auto het museum in en raken hem nooit meer aan."
De RB20 moeten ze bij de ingang van de fabriek zetten, as a daily reminder.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij Mercedes gooien ze een draak van een wagen in de vuilnisemmer
"If you don't work hard, you'll end up like this:"quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De RB20 moeten ze bij de ingang van de fabriek zetten, as a daily reminder.
Ga je nu elke gebeurtenis die hier al in 3 topics is besproken herhalen?quote:
In Q1 had Lewis pole laat hem daar nou even van genietenquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:42 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ga je nu elke gebeurtenis die hier al in 3 topics is besproken herhalen?
Norris heeft pole
Replaykat!quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je kunt beter je eigen replaytopic hebben
Je moet ook wel een looser zijn om in een live topic te posten en dan niet verwachten dat je de uitslag te weten komtquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:45 schreef Nattekat het volgende:
Je moet wel echt een teringlul zijn om iemand te quoten en de uitslag te spoilen.
Ik hoorde het al op de radio net, dus dat pleziertje heb je niet, maar het masker is wel af.
Dat is nou net de grap, ik wist het al. Maar jij wist dat niet, dus dat was gewoon een gigantisch trieste actie van je.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:46 schreef pmponer het volgende:
[..]
Je moet ook wel een looser zijn om in een live topic te posten en dan niet verwachten dat je de uitslag te weten komt
Ja met dubbel oo ja
Klopt hoor, je hebt helemaal gelijk. Ik heb echter expres verder niets gespoiled dus ga aub verder met het in je eentje genieten van de Qquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is nou net de grap, ik wist het al. Maar jij wist dat niet, dus dat was gewoon een gigantisch trieste actie van je.
misschien moet je met jouw bezem naar de FIA stewards toequote:Op zaterdag 7 december 2024 17:50 schreef Nattekat het volgende:
*FIA nationaliteit check meme uit de kast haalt*
* TheStigsDutchCousin mee gaatquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
misschien moet je met jouw bezem naar de FIA stewards toe
Zou tekenenquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:24 schreef Nattekat het volgende:
Hulkenberg die in z'n laatste race nog even een podium pakt
SC op het juiste moment en 'm dan winnen. Ik zou juichen!quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:24 schreef Nattekat het volgende:
Hulkenberg die in z'n laatste race nog even een podium pakt
Als ik er het 1 gun dat is het Hulkenberg wel. Ik ben nog steeds van mening dat ze hem hadden moeten halen ipv Perez.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
SC op het juiste moment en 'm dan winnen. Ik zou juichen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |