Meestal een geldboetequote:Op zaterdag 7 december 2024 16:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Misschien nog P3, Sainz reed te hard in de pits dus die krijgt daar als het goed is ook nog een straf voor.
In de race, ja. Niet in andere sessiesquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Veiligheidsdingetje dus een +5 of +10 is waarschijnlijker.
Als het gehandhaafd wordt tenminste
Buiten de race is dat een geldboete dacht ik.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Veiligheidsdingetje dus een +5 of +10 is waarschijnlijker.
Als het gehandhaafd wordt tenminste
put exitquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:31 schreef Starflyer het volgende:
Hulkenberg nog under investigation voor het inhalen bij de put exit
Putdexit.quote:
Over het trage rijden in de pitstraat voordat ze de baan op gaan.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:38 schreef pmponer het volgende:
[..]
waarom
bij VIaplay zijn ze weer "Heel eerlijk"
Ze namen bij Mercedes wel erg veel risico door zo laat naar buiten te gaanquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
leef wel mee met Hamilton. Het paaltje was niet door Lewis kapotgereden.
Ja, dat was best een lullige manier om (per ongeluk) uit de quali gereden te worden.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
leef wel mee met Hamilton. Het paaltje was niet door Lewis kapotgereden.
Waarom nou weer?quote:
Dat wil ie.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:12 schreef SiGNe het volgende:
Max: "Ik kijk er erg naar uit om straks even vakantie te hebben. We schuiven deze auto het museum in en raken hem nooit meer aan."
quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben er. Geen troep gezien, ben trots op jullie.
Nu ff terugkijken.
Bij Mercedes gooien ze een draak van een wagen in de vuilnisemmerquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:12 schreef SiGNe het volgende:
Max: "Ik kijk er erg naar uit om straks even vakantie te hebben. We schuiven deze auto het museum in en raken hem nooit meer aan."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |