Je doet maar. Het is nu weer ontopic.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:14 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nouja, buiten het feit dat er meerdere dubbel zijn, ga je nu zelf ook offtopic, dus dan de vraag of een FA er even naar wil kijken.
Ik zou er normaal niet moeilijk om doen, maar als jij je zelf als een kinderachtige kleuter gaat gedragen, dan doe ik dat ook.
Topquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je doet maar. Het is nu weer ontopic.
Notes kunnen niet herzien worden.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:01 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Zou jij mijn notes die jij hebt geplaatst misschien even willen herzien
Ik ben zelf ook ooit mod geweest en notes kunnen prima worden verwijderd, al dan niet onzichtbaar gemaakt worden.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Notes kunnen niet herzien worden.
Gewoon netjes gedragen en leuk meeposten dan lukt het om niet meer notes te krijgen.
Stig en ik blijven erbij dat de gezette notes niet worden verwijderd.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:38 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook ooit mod geweest en notes kunnen prima worden verwijderd, al dan niet onzichtbaar gemaakt worden.
Ik heb een redelijk nieuw account, en als je van de 7 notes dan al 2 dubbele hebt vind ik vrij vervelend.
mods verwijderen geen notes.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:38 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook ooit mod geweest en notes kunnen prima worden verwijderd, al dan niet onzichtbaar gemaakt worden.
Ik heb een redelijk nieuw account, en als je van de 7 notes dan al 2 dubbele hebt vind ik vrij vervelend.
Maar geen F1 mod, toch?quote:Op maandag 13 oktober 2025 11:53 schreef Sally het volgende:
Had Topic report geplaatst, maar dan nu toch maar openlijk in Feedback :
Persoonlijk vind ik niet dat Olav Mol in de titel van een topic vermeld hoeft te worden, op ern dergelijke negatieve manier.
Maar blijkbaar was het een Mod die daarvoor gezorgd heeft, achteraf (Olav Mol in de titel.)
Ik had in m'n 2e TR nog wat gezegd. Dat laat ik nu achterwege.
Geen van beiden.quote:
@Nizno Wil je even uitleggen waarom je de TT zo gelaten heb.quote:Op maandag 13 oktober 2025 11:53 schreef Sally het volgende:
F1 / [Viaplay] #28 - 110% anti Viaplay. En 110% anti Olav Mol.
Had Topic report geplaatst, maar dan nu toch maar openlijk in Feedback :
Persoonlijk vind ik niet dat Olav Mol in de titel van een topic vermeld hoeft te worden, op een dergelijke negatieve manier.
Maar blijkbaar was het een Mod die daarvoor gezorgd heeft, achteraf (Olav Mol in de titel.)
Ik had in m'n 2e TR nog wat gezegd. Dat laat ik nu achterwege.
ja hoor, elke user die een topic opent mag een TT verzinnen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 12:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:Nizno Wil je even uitleggen waarom je de TT zo gelaten heb.
geplaatst als post zodat iedereen op de hoogte was dat de TT niet tegen regels in gaat.quote:Op maandag 13 oktober 2025 11:55 schreef Nizno het volgende:
Een TT is gewoon een TT.
Net als een OP ziet amper iemand de TT.
Heb een fijne dag
@Sally Hierbij de uitleg.quote:Op maandag 13 oktober 2025 12:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hoor, elke user die een topic opent mag een TT verzinnen.
Niet iedereen hoeft het er mee eens te zijn.
Op basis van de TR heb ik
[..]
geplaatst als post zodat iedereen op de hoogte was dat de TT niet tegen regels in gaat.
De TT wàs niet zo. Een (niet-F1-) mod heeft zomaar een TT daar aangepast.quote:Op maandag 13 oktober 2025 12:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hoor, elke user die een topic opent mag een TT verzinnen.
Niet iedereen hoeft het er mee eens te zijn.
Op basis van de TR heb ik
[..]
geplaatst als post zodat iedereen op de hoogte was dat de TT niet tegen regels in gaat.
zie post 2, de TS heeft aangegeven dat hij een woord heeft vergetenquote:Op maandag 13 oktober 2025 12:36 schreef Sally het volgende:
[..]
De TT wàs niet zo. Een (niet-F1-) mod heeft zomaar een TT daar aangepast.
En dan naar iets waar ik persoonlijk iets tegen heb. Daar mag ik ook Feedback over hebben, natuurlijk.
ik zie dat het maar om 1 woord gaat (wel een negatieve).quote:Op maandag 13 oktober 2025 12:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
zie post 2, de TS heeft aangegeven dat hij een woord heeft vergeten
Een mod mag dat gewoon uitvoeren.
Dan blijf ik dan maar bij mijn stelling dat ik het een niet-vriendelijke TT vind.quote:Er is 1 mod in F1 waarvan is aangegeven dat hij niet hoeft te gastmodden, verder is iedereen in de gelegenheid om een aanpassing te doen.
En uiteraard mag jij feedback hebben. Daar heeft niemand iets van gezegd dat jij er niets over mag zeggen toch?
ik kan niet ontkennen dat het geen vriendelijke TT is, niet tegen Viaplay en niet tegen Olav. Maar het gaat niet tegen de regels van FOK! in.quote:Op maandag 13 oktober 2025 12:41 schreef Sally het volgende:
[..]
ik zie dat het maar om 1 woord gaat (wel een negatieve).
[..]
Dan blijf ik dan maar bij mijn stelling dat ik het een niet-vriendelijke TT vind.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |