abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220871087
Stel hier je vragen aan de moderators @ESF1Gamer, @Nattekat en @TheStigsDutchCousin
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  zondag 24 mei 2026 @ 00:35:20 #2
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220872771
Wat een toestanden altijd hier.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Admin donderdag 28 mei 2026 @ 19:22:56 #3
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220907755
Kiek, een schoon F1 feedbacktopic

Mooi hè.
Net zo mooi als onze posts bij de volgende F1 c_/
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  zondag 14 juni 2026 @ 19:44:21 #4
511221 Hetekip
Depressief
pi_221042262
Tegen beter weten in, ga ik het toch vragen.

Waarom mag dit wel:
quote:
7s.gif Op zondag 14 juni 2026 18:08 schreef Twieki het volgende:
Race gekeken, maar wat was er met Antonelli? Leuk dat Hamilton zijn eerste win heeft met Ferrari. Mag hem niet zo met zijn rare kapsel, maar gegund is 't hem wel. Alles beter dan :r :r Russell :r :r
En als ik erop reageer met dat: als ik zou zeggen dat ik Max :r :r vindt, wordt het geveegd. Waarom wordt mijn post geveegd?

Waarom mag iemand Hamilton belachelijk maken vanwege zijn kapsel, zeggen dat Russel kots is, maar mag dat niet zodra het Max betreft.

Ik dacht gelijke monniken gelijke kappen, maar dat is weer eens niet het geval. Mogen coureurs nu wel of niet worden belachelijk gemaakt op basis van uiterlijk, ja of nee. En daarbovenop de vraag mag je zeggen dat je een coureur kots vindt ja of nee?
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 19:47:48 #5
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221042309
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 19:44 schreef Hetekip het volgende:
Tegen beter weten in, ga ik het toch vragen.

Waarom mag dit wel:
[..]
En als ik erop reageer met dat: als ik zou zeggen dat ik Max :r :r vindt, wordt het geveegd. Waarom wordt mijn post geveegd?

Waarom mag iemand Hamilton belachelijk maken vanwege zijn kapsel, zeggen dat Russel kots is, maar mag dat niet zodra het Max betreft.

Ik dacht gelijke monniken gelijke kappen, maar dat is weer eens niet het geval. Mogen coureurs nu wel of niet worden belachelijk gemaakt op basis van uiterlijk, ja of nee. En daarbovenop de vraag mag je zeggen dat je een coureur kots vindt ja of nee?
Ik hoop dat ik je eigen intentie achter die posts niet hoef uit te leggen. En die intentie maakt het verschil dus.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 14 juni 2026 @ 19:50:57 #6
511221 Hetekip
Depressief
pi_221042397
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 19:47 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik hoop dat ik je eigen intentie achter die posts niet hoef uit te leggen. En die intentie maakt het verschil dus.
Ja maar die intentie achter zijn post kan Russel supporters of Hamilton supporters toch ook in het verkeerde keelgat schieten. Mijn post was een reactie daarop. Dit is gewoon kip en ei verhaal en geen goede uitleg.

Iemand maakt iemand belachelijk voor wie ik ben. Waarom mag ik dan niet iets terug zeggen? Omdat intentie? Wat een stroman.

Sowieso zegt @Danny in FB je moet modden op inhoud en iedereen gelijk behandelen. Maar hier zien we weer hoe je niks over Max mag zeggen maar wel andere coureurs mag afkeuren op kapsel bijvoorbeeld.

Dat gehaat op Hamilton ben ik echt zat. So what als hij gek doet met zijn haar? Dat dat soort smakeloze racistische opmerkingen mogen blijven staan.... Want ja niet iedereen heeft het haar van een westerse man.

En dan dat gehaat op Russel er weer bij. Dat is toch keihard uitlokken en als ik dan wordt uitgelokt en erop reageer ben ik opeens de uitlokker. Sorry maar hoe delulu ben je dan.

Smerig gewoon hoe hier gemodereerd wordt, erg smerig.

Edit:
Gelijke behandeling voor iedereen dat was mijn intentie trouwens.
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 20:00:30 #7
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221042570
Gezien je gelijk Danny erbij wil halen ben je overduidelijk niet op zoek naar feedback van ons, dus ik laat het hier ook bij.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 14 juni 2026 @ 20:05:37 #8
511221 Hetekip
Depressief
pi_221042658
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 20:00 schreef Nattekat het volgende:
Gezien je gelijk Danny erbij wil halen ben je overduidelijk niet op zoek naar feedback van ons, dus ik laat het hier ook bij.
Wat is dat voor een onzin. Ik stel dat Danny zegt dat volgens de policy op inhoud moet worden gemodereerd.

Jij kijkt niet naar inhoud, jij kijkt magisch in mijn hoofd waar jij dan "intentie" ziet. En nu doe je dat weer?

Ik zet een @ naar Danny, omdat ik misschien zijn posts van vandaag in FB ook verkeerd begrepen heb. Maar als ik ze goed begrepen heb, dan wordt er gemodereerd op inhoud. En niet op magische magie waarbij @Nattekat kan gedachten lezen.

Ik snap gewoon niet waarom het zo moeilijk is: als je mag zeggen Russel is :r dan zou je ook mogen zeggen Max is :r

Waarom dat nu niet mag, is mij een raadsel, maar volgens mij weet je dat zelf ook niet. Anders had je me wel te woord gestaan.

Je zou ook consistent kunnen zijn en die post van Twieki kunnen aanpassen dat zou jullie sieren. Dan is het gewoon we mogen geen coureurs belachelijk maken op uiterlijk of zeggen dat ze kots zijn. Maar nee laten we lekkere dubbele standaarden hanteren. Heel goed nattekat heel goed.
  Admin zondag 14 juni 2026 @ 20:24:21 #9
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221042974
Ik denk dat er eerder naar users geluisterd wordt als ze niet meteen beginnen te schermen met woorden als 'smerig' meteen @Danny erbij halen, je hele toon. Het nodigt niet uit naar een echt gesprek zeg maar.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

zondag 14 juni 2026 @ 20:32:51 #10
511221 Hetekip
Depressief
pi_221043135
quote:
17s.gif Op zondag 14 juni 2026 20:24 schreef yvonne het volgende:
Ik denk dat er eerder naar users geluisterd wordt als ze niet meteen beginnen te schermen met woorden als 'smerig' meteen @:danny erbij halen, je hele toon. Het nodigt niet uit naar een echt gesprek zeg maar.
Dan bied ik daar mijn excuses voor aan, en dan zat ik fout.

Ik zie Danny overal zeggen dat FOK! Geen plek moet worden waar je alleen maar een kant van het verhaal hoort.

Maar in dit forum hoor je vaak maar een kant. Dat is haten op elke coureur wat niet Max is, en oh weej als je wat over Max zegt.

Een opmerking waar Hamilton om zijn haar belachelijk wordt gemaakt, terwijl hij nu eenmaal geen westerse haardos heeft, vind ik racistisch. Het gekots op een Brits podium vind ik ook niet echt netjes. En dan zeggen dat Russel :r is ook niet.

Maar goed als dat allemaal mag, en ik niet mag zeggen dat ik Max :r vindt. Vind ik dat met twee maten wordt gemeten.

Als reactie krijgt ik dan dat het verschil in intentie zit. Hoe weet Nattekat wat mijn intentie is? Dan reageer je niet inhoudelijk en zet je mij ook al weg als iemand die ontrouw handelt.

Dat ik dan Danny erbij haal met een @ omdat ik voel dat totaal niet wordt gedaan wat hij vandaag in FB postte is dan misschien mijn fout. Maar mij wegzetten op basis van een intentie die Nattekat enkel vanaf zijn onderbuik voelt, vind ik ook niet netjes en gaat ook niet uitnodigen tot een gesprek. Ik heb bij deze mijn excuses aangeboden. Ben benieuwd of nattekat dat ook wil doen voor mij direct te veroordelen zonder met mij het gesprek aan te gaan. En dan kunnen we het er prima over hebben.
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 21:30:59 #11
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221044055
Het is de toon die muziek maakt.

Zoals vandaag juich ik voor Hamilton, terwijl ik ook hem vaak genoeg in de andere races hem niet kan uitstaan. Ik heb ook wel eens Max bekritiseer, ook al ben ik groot fan van hem.
Ik geniet van de prestaties van de coureurs. Ook al heb ik aan sommige een hekel.

Maar als ik jouw posts zo lees, ben je meer om users op stang aan het jagen. Als je nou eens ook nog eens met inhoudelijke punten zou komen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Admin zondag 14 juni 2026 @ 21:32:08 #12
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221044073
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 20:32 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Dan bied ik daar mijn excuses voor aan, en dan zat ik fout.

Ik zie Danny overal zeggen dat FOK! Geen plek moet worden waar je alleen maar een kant van het verhaal hoort.

Maar in dit forum hoor je vaak maar een kant. Dat is haten op elke coureur wat niet Max is, en oh weej als je wat over Max zegt.

Een opmerking waar Hamilton om zijn haar belachelijk wordt gemaakt, terwijl hij nu eenmaal geen westerse haardos heeft, vind ik racistisch. Het gekots op een Brits podium vind ik ook niet echt netjes. En dan zeggen dat Russel :r is ook niet.

Maar goed als dat allemaal mag, en ik niet mag zeggen dat ik Max :r vindt. Vind ik dat met twee maten wordt gemeten.

Als reactie krijgt ik dan dat het verschil in intentie zit. Hoe weet Nattekat wat mijn intentie is? Dan reageer je niet inhoudelijk en zet je mij ook al weg als iemand die ontrouw handelt.

Dat ik dan Danny erbij haal met een @ omdat ik voel dat totaal niet wordt gedaan wat hij vandaag in FB postte is dan misschien mijn fout. Maar mij wegzetten op basis van een intentie die Nattekat enkel vanaf zijn onderbuik voelt, vind ik ook niet netjes en gaat ook niet uitnodigen tot een gesprek. Ik heb bij deze mijn excuses aangeboden. Ben benieuwd of nattekat dat ook wil doen voor mij direct te veroordelen zonder met mij het gesprek aan te gaan. En dan kunnen we het er prima over hebben.
Natuurlijk is dat niet racistisch hoor, niet raar doen.
Ik vond ook dat ie vreemd deed met z`n haar en dan ken je FOK! toch, die zeggen er meteen iets van in live topics.
En van Max mag je ook gerust iets zeggen, het zijn toch live topics, dan zijn het allemaal hap snap opmerkingen.

En ja, zeker als je zelf ook meepost, zie je niet altijd alles
Ik zou er zelf niet zo'n punt van maken.

Fijne avond nog, zo wel NL supporteren hoor.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')