Ik wil ook een oplossing, maar er waren even grotere dingen gaande die wat belangrijker waren. Komt echt goed.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Me dunkt dat het wijs is om ook (en waarschijnlijk zelfs vooral!) aan de voorkant te praten. In elk geval op zijn minst richting betrokkenen.
Zijn jullie allemaal compleet sociaal contactgestoord of wat?
Er is een probleem. Los dat op. Communiceer. Het is niet heel ingewikkeld.
Klopt, er kwam `even`iets anders tussendoor.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:48 schreef vosss het volgende:
@:yvonne @:ggmm we zijn inmiddels 2 weken verder. Ik heb niets meer vernomen.
Ik ben zeker niet voornemens om mij hier publiekelijk (minstens half ten onrechte!) te verontschuldigen als er verder geen flikker aan de situatie gedaan wordt.
Dus praat mij even bij aub.
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 18:43 schreef GGMM het volgende:
Oh ja ik was dit was ik helemaal vergeten door alle R&P commotie (daar was écht wat aan de hand)
Ik stel voor dit uit te stellen tot de volgende rel.
Nee nee ergens anders op dit forum was er pas ECHT drama, en dat had natuurlijk wel de kundige visie van de opperbevelhebbers hier nodig.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:16 schreef RedShoe het volgende:
Typisch Fok dit. Pappen en nathouden.
Vreemd he dat users zich niet serieus genomen voelen
Je weet toch dat yvonne ziek is?quote:
Ja hoi. Kan deze post aub weggetieft worden?quote:Op woensdag 29 april 2026 12:07 schreef vosss het volgende:
Ow, nog 1 ding wil ik wel nog even kwijt hier en dan ga ik in de zon zitten @:yvonne:
Wat ik allemaal tegen @:nattekat gezegd heb hier en in zijn DM daar wil ik openlijk en oprecht mijn excuses voor maken. Dat was niet heel sjiek van mij en het was nog minder kies van mij om zaken die hij mij in vertrouwen Dm-de door te sturen naar @:GGMM
Dus bij deze, ook al gemaakt via Dm aan nattekat, nogmaals openlijk en oprechte excuses en die gelden ook voor @:GGMM
Waarvan akte.
Tijd voor een kopje koffie in de zon
Nee ik weet dat niet. Er wordt niet gecommuniceerd. Daar hou ik niet van.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet toch dat yvonne ziek is?
Stop eens met je eeuwige gezeik
Vosss, je bent een prima kerel. Maar:quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja hoi. Kan deze post aub weggetieft worden?
Egaal wat er al dan niet speelt; het totaal gebrek aan communicatie spreekt boekdelen. En ik hen gekke Henkie niet.
Dus aub de post die ik quote weghalen en bij deze trek ikmijn openlijke verontschuldigingen dan ook in.
Het is we best. We zijn weken verder en behalve zeggen dat we gaan het regelen is is er ogenschijnlijk geen zak gebeurd.
Dus nogmaals, aub die post weghalen.
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Staat hier toch echt letterlijk boven.quote:
Dat ze 15 mei ziek op bed lag staat daar. Daar staat niet waarom er niets gedaan wordt. Ik kan niet ruiken wat er al dan niet aan de hand is. Als jullie niets communiceren dan weet ik niks. En dan blijf ik vragen.quote:
Hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat ze 15 mei ziek op bed lag staat daar. Daar staat niet waarom er niets gedaan wordt. Ik kan niet ruiken wat er al dan niet aan de hand is. Als jullie niets communiceren dan weet ik niks. En dan blijf ik vragen.
Dan laat je hem lekker staan, is goed hoor knul. Die verontschuldigen maakte ik alleen om de zaak vlot te trekken en om mij van mijn goede kant te laten zien. Water bij de wijn etc.quote:
Leer eens begrijpend lezen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:43 schreef GGMM het volgende:
Oh het had alleen bijbedoelingen en was niet oprecht. Goh.
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:43 schreef GGMM het volgende:
Oh het had alleen bijbedoelingen en was niet oprecht. Goh.
Maar dat is geen reden om hem te verwijderen. Zou wat zijn als ik alle posts langs moet waar mensen niet meer achter staan lol
Nog steeds?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |