En als ik erop reageer met dat: als ik zou zeggen dat ik Maxquote:Op zondag 14 juni 2026 18:08 schreef Twieki het volgende:
Race gekeken, maar wat was er met Antonelli? Leuk dat Hamilton zijn eerste win heeft met Ferrari. Mag hem niet zo met zijn rare kapsel, maar gegund is 't hem wel. Alles beter dan![]()
Russell
![]()
Ik hoop dat ik je eigen intentie achter die posts niet hoef uit te leggen. En die intentie maakt het verschil dus.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:44 schreef Hetekip het volgende:
Tegen beter weten in, ga ik het toch vragen.
Waarom mag dit wel:
[..]
En als ik erop reageer met dat: als ik zou zeggen dat ik Max![]()
vindt, wordt het geveegd. Waarom wordt mijn post geveegd?
Waarom mag iemand Hamilton belachelijk maken vanwege zijn kapsel, zeggen dat Russel kots is, maar mag dat niet zodra het Max betreft.
Ik dacht gelijke monniken gelijke kappen, maar dat is weer eens niet het geval. Mogen coureurs nu wel of niet worden belachelijk gemaakt op basis van uiterlijk, ja of nee. En daarbovenop de vraag mag je zeggen dat je een coureur kots vindt ja of nee?
Ja maar die intentie achter zijn post kan Russel supporters of Hamilton supporters toch ook in het verkeerde keelgat schieten. Mijn post was een reactie daarop. Dit is gewoon kip en ei verhaal en geen goede uitleg.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik je eigen intentie achter die posts niet hoef uit te leggen. En die intentie maakt het verschil dus.
Wat is dat voor een onzin. Ik stel dat Danny zegt dat volgens de policy op inhoud moet worden gemodereerd.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:00 schreef Nattekat het volgende:
Gezien je gelijk Danny erbij wil halen ben je overduidelijk niet op zoek naar feedback van ons, dus ik laat het hier ook bij.
Dan bied ik daar mijn excuses voor aan, en dan zat ik fout.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:24 schreef yvonne het volgende:
Ik denk dat er eerder naar users geluisterd wordt als ze niet meteen beginnen te schermen met woorden als 'smerig' meteen @:danny erbij halen, je hele toon. Het nodigt niet uit naar een echt gesprek zeg maar.
Natuurlijk is dat niet racistisch hoor, niet raar doen.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:32 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dan bied ik daar mijn excuses voor aan, en dan zat ik fout.
Ik zie Danny overal zeggen dat FOK! Geen plek moet worden waar je alleen maar een kant van het verhaal hoort.
Maar in dit forum hoor je vaak maar een kant. Dat is haten op elke coureur wat niet Max is, en oh weej als je wat over Max zegt.
Een opmerking waar Hamilton om zijn haar belachelijk wordt gemaakt, terwijl hij nu eenmaal geen westerse haardos heeft, vind ik racistisch. Het gekots op een Brits podium vind ik ook niet echt netjes. En dan zeggen dat Russelis ook niet.
Maar goed als dat allemaal mag, en ik niet mag zeggen dat ik Maxvindt. Vind ik dat met twee maten wordt gemeten.
Als reactie krijgt ik dan dat het verschil in intentie zit. Hoe weet Nattekat wat mijn intentie is? Dan reageer je niet inhoudelijk en zet je mij ook al weg als iemand die ontrouw handelt.
Dat ik dan Danny erbij haal met een @ omdat ik voel dat totaal niet wordt gedaan wat hij vandaag in FB postte is dan misschien mijn fout. Maar mij wegzetten op basis van een intentie die Nattekat enkel vanaf zijn onderbuik voelt, vind ik ook niet netjes en gaat ook niet uitnodigen tot een gesprek. Ik heb bij deze mijn excuses aangeboden. Ben benieuwd of nattekat dat ook wil doen voor mij direct te veroordelen zonder met mij het gesprek aan te gaan. En dan kunnen we het er prima over hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |