SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
weeet je zeker dat je het mist en het niet gewoon nog in een zakje zit?quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:09 schreef Ama het volgende:
[..]
En ik mis gewoon weer iets he. Een dingetje om het poppetje van Jack af te maken. Ook nooit bericht gehad over die drukfout op mijn Hogwarts brief dus meteen maar gevraagd of ik die ook nog krijg.
wat is daarquote:
Nee met die papieren zakjes voel en kijk ik nu echt 10 keer na.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:11 schreef mschol het volgende:
[..]
weeet je zeker dat je het mist en het niet gewoon nog in een zakje zit?
[..]
wat is daaraan?
Is wel een lachen stripje vind ik zelf.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:11 schreef mschol het volgende:
[..]
weeet je zeker dat je het mist en het niet gewoon nog in een zakje zit?
[..]
wat is daaraan?
Waarom sta ik er niet in?quote:
Papieren zakjesquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee met die papieren zakjes voel en kijk ik nu echt 10 keer na.
Lego wordt miljeuvriendelijk.quote:
Denk het, laatste die ik heb gekocht is denk ik de A-frame cabinquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je nog geen nieuwe LEGO set gekocht?
Ja ik rol er net in dus met die nieuwe dingen heb ik nu wel papieren zakjes.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:15 schreef mschol het volgende:
ik heb nog geen hele nieuwe set geopend of gemaakt dus geen idee
Hmm ok, zit het dan net als bij de plastic zakjes nog 3 papieren zakjes in het grote zakje?quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:13 schreef mschol het volgende:
[..]
lego is overgestapt van plastic naar papieren zakjes
Jaquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm ok, zit het dan net als bij de plastic zakjes nog 3 papieren zakjes in het grote zakje?
geen idee, vast..quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm ok, zit het dan net als bij de plastic zakjes nog 3 papieren zakjes in het grote zakje?
Je doel was 3?quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
nog 3 boeken dan heb ik mijn leesdoel van het jaar bereikt
einde bericht
Leuke tip ga ik ook lerenquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:32 schreef Nattekat het volgende:
Coming Home is wel een geniaal lied om te laten afspelen als je je huiskamer binnen stapt
Ik kan die stem echt niet waarderen en dat liedje ook niet echtquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze man is zo goated tijdens deze optreden.
Ik kan het lied nu ook op gitaar
quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kan die stem echt niet waarderen en dat liedje ook niet echt
quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:52 schreef Ama het volgende:
Doe ik weer iets fout. Ik neem vandaag even een LEGO break.
tering..quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
doel is ieder jaar hetzelfde
52
quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:52 schreef Ama het volgende:
Doe ik weer iets fout. Ik neem vandaag even een LEGO break.
same,quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:01 schreef mschol het volgende:
[..]
tering..
dat zijn er 52 meer dan mijn boekendoel
Idemquote:Op zondag 20 oktober 2024 15:01 schreef mschol het volgende:
[..]
tering..
dat zijn er 52 meer dan mijn boekendoel
Waarom zou je dat willen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:09 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan notificaties naar mijn tv sturen. Bijzonder
eindelijk iets positiefs over je nieuwe speelgoedquote:Op zondag 20 oktober 2024 15:09 schreef Nattekat het volgende:
Kun je net doen of je vrienden hebt; vanaf je telefoon sturen en dan verrast reageren als je de notificatie op je tv ziet.quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:09 schreef Nattekat het volgende:
Sick.quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:09 schreef Nattekat het volgende:
zo bel ik regelmatig naar mijn telefoon als ik hem kwijt ben... dan geniet ik er ook van dat ik zoveel gemiste oproepen hebquote:Op zondag 20 oktober 2024 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je net doen of je vrienden hebt; vanaf je telefoon sturen en dan verrast reageren als je de notificatie op je tv ziet.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo bel ik regelmatig naar mijn telefoon als ik hem kwijt ben... dan geniet ik er ook van dat ik zoveel gemiste oproepen heb
Ha ha haquote:Op zondag 20 oktober 2024 15:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo bel ik regelmatig naar mijn telefoon als ik hem kwijt ben... dan geniet ik er ook van dat ik zoveel gemiste oproepen heb
Moet te doen zijn, voor het einde van de maand.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
nog 3 boeken dan heb ik mijn leesdoel van het jaar bereikt
einde bericht
mooie halloween film iddquote:Op zondag 20 oktober 2024 15:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn favoriete film van Tim Burton.
De rest nog niet gezien. Corpse Bride wel.
Tim Burton heeft zoveel goede films.quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn favoriete film van Tim Burton.
De rest nog niet gezien. Corpse Bride wel.
neequote:Op zondag 20 oktober 2024 15:47 schreef Ama het volgende:
Maar mijn favoriet mag duidelijk zijn haha.
ook goedquote:Op zondag 20 oktober 2024 15:51 schreef Nizno het volgende:
Heb genoten van Sweeney Todd half jaartje geleden
Nightmare before...quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:47 schreef Ama het volgende:
Maar mijn favoriet mag duidelijk zijn haha.
Ik vind dat liedje "what's this" erg leuk.quote:
Ja die is leukquote:Op zondag 20 oktober 2024 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind dat liedje "what's this" erg leuk.
Is dit een uitnodiging om deze vlek te slopen? Want zo voelt dat wel.quote:
Ik kan datquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is dit een uitnodiging om deze vlek te slopen? Want zo voelt dat wel.
Hij staat op Disney want het is van Disney.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:01 schreef Karzai het volgende:
je kan niet alles hebben, zal erop letten in de kringloop, of wordt hij ook aangeboden op streaminsdiensten?
Ik ookquote:
ojaquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij staat op Disney want het is van Disney.
Ja ik ken iemand die het hele jaar aan het bouwen is om daar ieder jaar te staan.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:03 schreef Xilia het volgende:
@:Ama
Miljoenen steentjes en honderdduizend gele plastic poppetjes: grootste Lego-evenement naar Utrecht
https://www.ad.nl/utrecht(...)ar-utrecht~ade7152d/
Neuh, tenminste voor een groene ingresser niet.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is dit een uitnodiging om deze vlek te slopen? Want zo voelt dat wel.
Speel jij ook Ingress? Enlightened?quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook
Maar ik heb al een heel mooi veld in m'n achtertuin, dus tis goed zo.
Yes. En ongeveer 400 lvl8-jes aan machina.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:05 schreef Xilia het volgende:
[..]
Haha ik zat hem net te bekijken![]()
9 layers?
quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb het gespeeld, maar ben al een aantal jaar afgehaakt.
ik snap hier helemaal niets van, maar okay als je er blij van wordquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yes. En ongeveer 400 lvl8-jes aan machina.Maar ga vanavond weer 300 ophalen bij onze leverancier.
Leverancier ookquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yes. En ongeveer 400 lvl8-jes aan machina.Maar ga vanavond weer 300 ophalen bij onze leverancier.
Heel blij! Leuke roadtrip gehad vandaag met mooi resultaat.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik snap hier helemaal niets van, maar okay als je er blij van word
Hier ook, op enkele portals na waar ik vanaf de bank bij kan danquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb het gespeeld, maar ben al een aantal jaar afgehaakt.
Ja we hebben iemand die de hele dag zijn hp leeghackt en dan uitdeelt. Dus die maken we graag steeds lvl 8. En extra fijn voor mij, hij woont zo'n 200 meter verderop.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:10 schreef Xilia het volgende:
[..]
Leverancier ook![]()
Lekker veel farmportals wel in Den Haag
Afgehaakt sinds ik geen portals thuis meer hebquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:11 schreef Xilia het volgende:
[..]
Hier ook, op enkele portals na waar ik vanaf de bank bij kan dan
Gaaf hoor Liesjequote:Op zondag 20 oktober 2024 16:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heel blij! Leuke roadtrip gehad vandaag met mooi resultaat.
mja tis maar waar je naar zoektquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Altijd mooi, YT video's van Amerikanen die hun ogen uit kijken over hoe alles even geweldig en amazing is hier in Nederland. Ik zie nooit filmpjes van Nederlanders over hoe KUT alles in Amerika is eigenlijk. Dat lijkt me nog veel hilarischer namelijk
quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is open, daardoor zag ik dat mooie veld in mijn achtertuin
Groen?quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Afgehaakt sinds ik geen portals thuis meer heb
(valt toevallig samen)
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ga even die campaign doen dan die nu het event is? Ik heb hem al zilver gehaald.
Ideaal welquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja we hebben iemand die de hele dag zijn hp leeghackt en dan uitdeelt. Dus die maken we graag steeds lvl 8. En extra fijn voor mij, hij woont zo'n 200 meter verderop.
We hebben nu erased memories. Als je op dat koffertje klikt waar je dailies staan? En dan op campaign? Kan je medal mee halen. Je hoeft van elke assignment maar 2 van de 3 te doen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Ik ben weer I AM A KILLER aan het kijken.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:25 schreef Karzai het volgende:
ajax 3-4 dat boeit me meerkon het helaas niet live zien, straks maar op studio sport kijken
quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:25 schreef Karzai het volgende:
ajax 3-4 dat boeit me meerkon het helaas niet live zien, straks maar op studio sport kijken
ach lekker tochquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben weer I AM A KILLER aan het kijken.Lekker gezellig op de zondagmiddag haha.
Ik vind het wel interessant wat er in zulke mensen omgaat om zulke dingen te doen.quote:
ja tis wel vaak fascinerend, maja ik kan er niet goed tegenquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant wat er in zulke mensen omgaat om zulke dingen te doen.
zelfde prijzen als hierquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we hebben indiaas gegeten. Was best prijzig, was 16 euro kwijt
Ja je moet er wel tegen kunnen maar ik heb daar zelf gelukkig geen last van.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja tis wel vaak fascinerend, maja ik kan er niet goed tegen
wel veel van die crimeshit gezien maar ik word er onpasselijk van
Oeh, dat wordt weer vasten de komende dagen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we hebben indiaas gegeten. Was best prijzig, was 16 euro kwijt
nou gaat niet goed met mijn geplande 300 baht per dagquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oeh, dat wordt weer vasten de komende dagen.
kan je niet zelf wat koken in je huisje, elke dag uit eten gaat wel in de kosten lopen natuurlijkquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou gaat niet goed met mijn geplande 300 baht per dag![]()
Ben ineens vergeten wat ik gisteren had gegeten
nou ja moet meer thais eten eten. das goedkoper dan kokenquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan je niet zelf wat koken in je huisje, elke dag uit eten gaat wel in de kosten lopen natuurlijk
Uiteten schijnt daar goedkoper te zijn las ik hier meerdere keren.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan je niet zelf wat koken in je huisje, elke dag uit eten gaat wel in de kosten lopen natuurlijk
Na twee weken rijst met zoetpittige prutsel ga je dromen over hagelslag, kaas en brood van de supermarkt.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja moet meer thais eten eten. das goedkoper dan koken
brood van de supermarkt hebben we hierquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na twee weken rijst met zoetpittige prutsel ga je dromen over hagelslag, kaas en brood van de supermarkt.
Ewlquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
brood van de supermarkt hebben we hier
Mijn kat als ik meer dan 52 seconden te laat ben met voeren.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:46 schreef bitterbal het volgende:
Jaloers
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Even onze huisexpert Britney-packs raadplegen @Dr_Flashquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:50 schreef Ama het volgende:
Zal ik een powerbank kopen? 🤔 Heb mij dat nooit zo afgevraagd tot ik dus ineens in Berlijn was met een telefoonoplader die half dood was ineens.
Misschien best handig om gewoon standaard in mijn rugtas te doen?
hupst die dan zo achter je aan?quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn kat als ik meer dan 52 seconden te laat ben met voeren.
Ja weet dus niet zo goed waar ik precies op moet letten.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Even onze huisexpert Britney-packs raadplegen @:Dr_Flash
Straks moet je eerder weg daar omdat je al je geld hebt opgegetenquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja moet meer thais eten eten. das goedkoper dan koken
Die moeten ook eten; hap uit je eigen eetbudget.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:53 schreef bitterbal het volgende:
ik wil ook zo'n beestje met van die oortjes en zo'n lange staart
nou dan moet ik wel heeeeeeeeel veel eten :pquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straks moet je eerder weg daar omdat je al je geld hebt opgegeten
zon kleintje zal niet zoveel eten denk ik?quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die moeten ook eten; hap uit je eigen eetbudget.
moet je em wel opgeladen meenemen natuurlijkquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:50 schreef Ama het volgende:
Zal ik een powerbank kopen? 🤔 Heb mij dat nooit zo afgevraagd tot ik dus ineens in Berlijn was met een telefoonoplader die half dood was ineens.
Misschien best handig om gewoon standaard in mijn rugtas te doen? Er is natuurlijk ook niet altijd overal stroom om überhaupt je telefoon op te laden.
Als het een mini bitterbal is wel denk ikquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zon kleintje zal niet zoveel eten denk ik?
je moet op het aantal mAh lettenquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet dus niet zo goed waar ik precies op moet letten.
Ik heb een telefoon die heel snel kan opladen, ik wil er niet veel geld voor betalen maar dat ding moet niet meteen leeg zijn na een uurtje ofzo.
Ik zie door de bomen het bos niet meer als ik bijv. op Amazon kijk.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:56 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je em wel opgeladen meenemen natuurlijk
ik vind het handig voor lange treinreizen of bv trips buiten
Huisexpert zegt "ja".quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Even onze huisexpert Britney-packs raadplegen @:Dr_Flash
Ik heb er sinds ik ingress eentje, daarvoor nooit nodig gehad, nu regelmatig.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:56 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je em wel opgeladen meenemen natuurlijk
ik vind het handig voor lange treinreizen of bv trips buiten
Maar hoe weet ik welke ik moet kopen dan.quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als het een mini bitterbal is wel denk ik
Kun je niet even een dutje doen?quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:59 schreef Nattekat het volgende:
Nog 4 uur. Duurt lang
@:Luctor.et.Emergo
Ja leuk tot je bereikbaar moet zijn of nog vier of zes uur in een trein moet zitten.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:59 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt me heerlijk juist een lege telefoon
Ja daarom juist, ik moet altijd bereikbaar zijn.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja leuk tot je bereikbaar moet zijn of nog vier of zes uur in een trein moet zitten.
Hoeveel kom je intussen tekort?quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou gaat niet goed met mijn geplande 300 baht per dag![]()
Ben ineens vergeten wat ik gisteren had gegeten
Linkje werkt niet zegt die.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:00 schreef liesje1979 het volgende:
https://www.coolblue.nl/p(...)aden-10-000-mah.html
Deze heb ik.
Maakt niet veel uit, net wat je wilt. Je hebt ze ook van 10.000 tot 20.000 tegenwoordig maar die zijn wat lomper. EVen kijken naar de afmetingen. Moet het in een damestasje passen of vind je het niet erg om met een pak koffie van een kilo rond te lopen zeg maar.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar hoe weet ik welke ik moet kopen dan.Ik heb een Samsung A55 mocht je iets aan deze info hebben.
Gaat in mijn rugtas en zal er niet verder niet mee rond gaan lopen in mijn handen ofzo.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maakt niet veel uit, net wat je wilt. Je hebt ze ook van 10.000 tot 20.000 tegenwoordig maar die zijn wat lomper. EVen kijken naar de afmetingen. Moet het in een damestasje passen of vind je het niet erg om met een pak koffie van een kilo rond te lopen zeg maar.
oh nou ben de tel wel kwijt. Maar weet inmiddels meer wat ik gister avond heb gegeten. Pho en daarna die paddestoelen snack. dat was in totaal 150 baht, lunch was 80 baht en had nog een stukje taart. weet niet meer wat die koste maar ben er misschien net overheen gegaan danquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoeveel kom je intussen tekort?
Die van mij is echt niet groot hoor, zou in mijn kontzak kunnen. Maar heb deze speciaal vanwege het snelladen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maakt niet veel uit, net wat je wilt. Je hebt ze ook van 10.000 tot 20.000 tegenwoordig maar die zijn wat lomper. EVen kijken naar de afmetingen. Moet het in een damestasje passen of vind je het niet erg om met een pak koffie van een kilo rond te lopen zeg maar.
Nou dan kun je wel een wat grotere pakken idd. Kun je misschien je telefoon ook 2 of 3 keer opladen. Als je dat nodig vindt.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Gaat in mijn rugtas en zal er niet verder niet mee rond gaat lopen in mijn handen ofzo.
Extra powerbank om de powerbank mee op te laden?quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan kun je wel een wat grotere pakken idd. Kun je misschien je telefoon ook 2 of 3 keer opladen. Als je dat nodig vindt.
Neequote:Op zondag 20 oktober 2024 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je niet even een dutje doen?
Op zich als ik dan toch zo'n ding heb is het ook wel handig als ik mijn telefoon bij Solo ermee kan opladen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan kun je wel een wat grotere pakken idd. Kun je misschien je telefoon ook 2 of 3 keer opladen. Als je dat nodig vindt.
Dat kan ook een ding zijn inderdaad. En gaat het dan om snelladen van lichtnet naar lege powerbank of van volle powerbank naar telefoon?quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die van mij is echt niet groot hoor, zou in mijn kontzak kunnen. Maar heb deze speciaal vanwege het snelladen.
is ookk lastig..quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie door de bomen het bos niet meer als ik bijv. op Amazon kijk.
samsung heeft er 1 die ook het snelladen van jouw telefoon ondersteund:quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar hoe weet ik welke ik moet kopen dan.Ik heb een Samsung A55 mocht je iets aan deze info hebben.
Bij Solo pak je gewoon zijn prik uit de muur natuurlijkquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Op zich als ik dan toch zo'n ding heb is het ook wel handig als ik mijn telefoon bij Solo ermee kan opladen.
Klopt, ik heb er tweequote:Op zondag 20 oktober 2024 17:04 schreef liesje1979 het volgende:
En kan er 2x mee volladen. En ingress gebruikt heel veel batterij.
Maar waarom klinkt 20000 of 27000 beter?quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:06 schreef mschol het volgende:
[..]
is ookk lastig..
[..]
samsung heeft er 1 die ook het snelladen van jouw telefoon ondersteund:
https://www.samsung.com/n(...)eige-eb-p3400xuegeu/
Dat is wel prettig, maar elke andere powerbank met USB PD zal ook wat sneller opladen
Volle powerbank naar telefoon.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan ook een ding zijn inderdaad. En gaat het dan om snelladen van lichtnet naar lege powerbank of van volle powerbank naar telefoon?
En wordt ie dan niet warm (heet)?
En is dat (veel) duurder dan een 10.000 zonder snelladen?
Allemaal dingetjesEr is van alles maar je moet even nadenken wat je wilt
Ik las laatst iets over dat Anker geloof ik een bepaald type terug aan het halen was. Maar ik hoor idd in het wereldje die naam heel vaak voorbij komen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:06 schreef Xilia het volgende:
[..]
Klopt, ik heb er twee![]()
Was toen beste keus, allebei van Anker, zijn wel wat duurder.
Hij heeft niet de juiste oplader voor mijn telefoon sinds ik een ander telefoon heb.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij Solo pak je gewoon zijn prik uit de muur natuurlijk
je kan er vaker mee opladen..quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar waarom klinkt 20000 of 27000 beter?Of is dat niet altijd zo.
Ga eens snel een juiste oplader voor je telefoon kopen danquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij heeft niet de juiste oplader voor mijn telefoon sinds ik een ander telefoon heb.![]()
Neem normaal mijn oplader wel mee maar als ik een powerbank heb die vol genoeg is dan is dat niet meer nodig natuurlijk. Zit daar ook niet het hele weekend op mijn telefoon ofzo.
Ah dit is wel duidelijk.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:09 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan er vaker mee opladen..
je telefoon heeft een accu van 5000 mAh dus met 10.000 kan je er ongeveer 2x mee opladen, 20.000 en 27000 nog vaker. maar dat is gewoon niet nodig.
er zijn ook apparaten die een grotere accu hebben en dus met b.v. een 10.000 mAh powerbank maar 1.5x kunnen opladen en dat kan, afhankelijk van je usecase handig zijn
Wauw jeetjequote:Op zondag 20 oktober 2024 17:07 schreef liesje1979 het volgende:
Volle powerbank naar telefoon.Hij wordt een beetje warm. Maar anders kan ik er tijdens het spelen op een Anomaly zeg maar niet tegenop laden.
Op die manier heb je je huishoudboekje niet op orde.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nou ben de tel wel kwijt. Maar weet inmiddels meer wat ik gister avond heb gegeten. Pho en daarna die paddestoelen snack. dat was in totaal 150 baht, lunch was 80 baht en had nog een stukje taart. weet niet meer wat die koste maar ben er misschien net overheen gegaan dan
Ik heb recent weer een nieuwe gekocht omdat mijn oplader in Berlijn was gesneuveld maar als ik dat ding niet meer steeds mee hoef te sjouwen is dat alleen maar chill toch.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga eens snel een juiste oplader voor je telefoon kopen danDie dingen zijn ¤ 2,50 bij elk pomstation.
Is ook wel handig op vakantie, in de trein, gewoon onderwegquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:11 schreef Ama het volgende:
En voor momenten dat er sowieso geen stopcontact in de buurt is lijkt het me toch wel fijn om gewoon te hebben.
jouw telefoon ondersteund USB-PD (USB Power Delivery) en PPS (Programmable Power Supply)quote:
Koop er gewoon eentje van 10.000, kijk hoe het bevaltquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb recent weer een nieuwe gekocht omdat mijn oplader in Berlijn was gesneuveld maar als ik dat ding niet meer steeds mee hoef te sjouwen is dat alleen maar chill toch.
Ja naja ik overdrijf niet.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wauw jeetjeIk dacht dat GPS en gewoon het scherm al veel stroom trokken. Maar het kan nog erger dus
OKee
Dus daar moet ik wel even op letten zeg je als ik 1 koop?quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:13 schreef mschol het volgende:
[..]
jouw telefoon ondersteund USB-PD (USB Power Delivery) en PPS (Programmable Power Supply)
vooral die eerste zal je bij powerbanks tegenkomen of ze dat ondersteunen, dat is wel een belangrijke want steeds meer apparaten ondersteunen dat, maar lang niet alle powerbanks
die 2de kende ik tot vandaag niet, dus daar kan ik niks zinnigs over zeggen
Matige fotootjes gemaakt en op MP gezet, gelijk binnen 3 minuten al reacties en een kwartier kwamen ze het ophalenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of gratis op MP zetten en dan zeggen: zelf ophalen
Joejoe groetjes LTVDK
Niet roze genoeg.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koop er gewoon eentje van 10.000, kijk hoe het bevaltte licht, te zwaar, te dik, te dun, niet roze genoeg, weet ik veel. Kom je vanzelf achter. En dan koop je een andere die wel alles heeft
yep dat is wel handigquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus daar moet ik wel even op letten zeg je als ik 1 koop?
mja wat moet je ermee of ga je op expeditie op antarticaquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is eigenlijk precies een Powerbank ZONDER USB-PD?![]()
Dat is een soort plestik doos met een stuk steen erin of zo
Dat is ons niet ontgaanquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:19 schreef Karzai het volgende:
ik heb niet zoveel waardevolle informatie te delen, kan best zonder
dat is een powerbank die vooral heel traag is met opladenquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is eigenlijk precies een Powerbank ZONDER USB-PD?![]()
Dat is een soort plestik doos met een stuk steen erin of zo
Ik ook niet.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:19 schreef Karzai het volgende:
ik heb niet zoveel waardevolle informatie te delen, kan best zonder
niet zo he....quote:
enjoyquote:
hij verwacht dat wij allemaal zo slim zijn als hijquote:
Wat een onzin.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij verwacht dat wij allemaal zo slim zijn als hij
ja daarom zette ik dus ook neer..... niet zo hequote:
Hoelang?quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:28 schreef CherryLips het volgende:
Kut. De trein stond al klaar en nu heb ik niks te vreten of te drinken voor onderweg.
het is weer vernieuwd he ook maar weer ens langs gaanquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:29 schreef CherryLips het volgende:
Was naar het verzetsmuseum gegaan, was even afgeleid door wat winkels en uiteindelijk was ik er pas om half drieMaar het was groter dan ik dacht en werd om vijf uur weggestuurd. Dus heb nog een heel stuk gemist. Wel toeristische route naar het station gelopen. Stapjes
Ja Deventer ligt er ook vol mee inderdaadquote:
Genoeg mensen hersenspoelen en onder druk zetten om aan je plan mee te werken.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:35 schreef bitterbal het volgende:
ik begrijp nog steeds niet hoe dat heeft kunnen gebeuren
ik zou uit typen hoe ze die struikelstenen in de wegen plaatsenquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Genoeg mensen hersenspoelen en onder druk zetten om aan je plan mee te werken.
Het GAAT gewoon wéér gebeuren en ik hoop dat ik dan dood ben.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:37 schreef Karzai het volgende:
ja het wordt helaas steeds meer in de vergetelheid gedrukt deze tragedie nog weinig mensen maken er zich nog druk om
zeker de nieuwe generatie niet
Dat is waarom de geschiedenis zich zo vaak blijft herhalen, het hele 'dit nooit meer' verwaterd door de jaren heen omdat nieuwe generaties er niks van hebben meegekregen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:37 schreef Karzai het volgende:
ja het wordt helaas steeds meer in de vergetelheid gedrukt deze tragedie nog weinig mensen maken er zich nog druk om
ja maar dit. echt absurdquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, klopt.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:37 schreef Karzai het volgende:
dat is nog steeds wel aan de gang, maja wij leven in het vrije europa dat is veel mensen niet toegedichtquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ga naar bed toe danquote:
Ja anders komt die kast nooit af natuurlijkquote:
die had allang af kunnen zijnquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja anders komt die kast nooit af natuurlijk
Ben in ieder geval de oude kast al kwijtquote:
Allemaal dood voor nietsquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:46 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Deze lagen bij mensen recht voor het raam waar mensen zaten met de lamp aanSnel foto gemaakt. Ik loop als een soort speurhond door Amsterdam naar die dingen te zoeken. Soms zie je zo'n gasplaatje ervoor aan.
ah kijkquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben in ieder geval de oude kast al kwijt
Gaat best makkelijk met TikTok en Elon Musk die een politieke agenda heeft.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah kijk
nou succes met de kast. zie morgen de foto's wel dan
de prostituees zijn weer blij met jequote:Op zondag 20 oktober 2024 17:49 schreef CherryLips het volgende:
Hoeren Instagram. Doet ie het weer. Gelukkig had ik nu m'n doppen in gedaan.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:04 schreef CherryLips het volgende:
De snackbar is dicht wanneer ik thuis ben
Jodenhaat is meer een linkse hobbyquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat best makkelijk met TikTok en Elon Musk die een politieke agenda heeft.
RIPquote:Op zondag 20 oktober 2024 18:04 schreef CherryLips het volgende:
geen smullers onderweg ofzo?quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:04 schreef CherryLips het volgende:
Wat zijn dit voor een agrarische tijden?quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:04 schreef CherryLips het volgende:
hier sluit de lokale snackbar ook om 19:00 ofzoquote:Op zondag 20 oktober 2024 18:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor een agrarische tijden?
Denk vooral een probleem met begrijpend lezen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jodenhaat is meer een linkse hobby
Kein Mampfquote:Op zondag 20 oktober 2024 18:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk vooral een probleem met begrijpend lezen.
Maar tegen de tijd dat ik er ben is al het leuke toch wel weer weg.quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:53 schreef CherryLips het volgende:
Ze hadden wel allemaal nightmare before Christmas en Beetlejuice troep bij de primark @:ama @:elvi
Den Haag?quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar tegen de tijd dat ik er ben is al het leuke toch wel weer weg.
Nog 2 uur.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:59 schreef Nattekat het volgende:
Nog 4 uur. Duurt lang
@:Luctor.et.Emergo
Ik heb andere gezien. Ze hadden ook tassen en sleutelhangers en knuffels en oorbellen en shit. Heb er niet lang bij staan kijken want het was daar stikwarm binnen en ik krijg altijd de zenuwen van dat filiaal.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:09 schreef Ama het volgende:
https://www.primark.com/n(...)s-zwart-991112968804
https://www.primark.com/n(...)voorwit-991107491006
https://www.primark.com/n(...)as-ecru-991114417108
Ik wil dit. Mijn huidige pyjama van Nightmare Before Christmas is helemaal niet chill.
Tassen enz hoef ik niet zo nodig. Heb ook al een portemonnee en heb straks die LEGO set staan. Ik vind die chill kleding wel leuk.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb andere gezien. Ze hadden ook tassen en sleutelhangers en knuffels en oorbellen en shit. Heb er niet lang bij staan kijken want het was daar stikwarm binnen en ik krijg altijd de zenuwen van dat filiaal.
Die zeggen gewoon heel enthousiast 'ik mauw van jou' tegen elkaarquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:22 schreef essnhills het volgende:
2 katten aan het blèren in de achtertuin
Zo klinkt het niet maar okequote:Op zondag 20 oktober 2024 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zeggen gewoon heel enthousiast 'ik mauw van jou' tegen elkaar
Ik zou jou eens miauwenquote:
'wats met miauw?'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |