SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
weeet je zeker dat je het mist en het niet gewoon nog in een zakje zit?quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:09 schreef Ama het volgende:
[..]
En ik mis gewoon weer iets he. Een dingetje om het poppetje van Jack af te maken. Ook nooit bericht gehad over die drukfout op mijn Hogwarts brief dus meteen maar gevraagd of ik die ook nog krijg.
wat is daarquote:
Nee met die papieren zakjes voel en kijk ik nu echt 10 keer na.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:11 schreef mschol het volgende:
[..]
weeet je zeker dat je het mist en het niet gewoon nog in een zakje zit?
[..]
wat is daaraan?
Is wel een lachen stripje vind ik zelf.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:11 schreef mschol het volgende:
[..]
weeet je zeker dat je het mist en het niet gewoon nog in een zakje zit?
[..]
wat is daaraan?
Waarom sta ik er niet in?quote:
Papieren zakjesquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee met die papieren zakjes voel en kijk ik nu echt 10 keer na.
Lego wordt miljeuvriendelijk.quote:
Denk het, laatste die ik heb gekocht is denk ik de A-frame cabinquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je nog geen nieuwe LEGO set gekocht?
Ja ik rol er net in dus met die nieuwe dingen heb ik nu wel papieren zakjes.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:15 schreef mschol het volgende:
ik heb nog geen hele nieuwe set geopend of gemaakt dus geen idee
Hmm ok, zit het dan net als bij de plastic zakjes nog 3 papieren zakjes in het grote zakje?quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:13 schreef mschol het volgende:
[..]
lego is overgestapt van plastic naar papieren zakjes
Jaquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm ok, zit het dan net als bij de plastic zakjes nog 3 papieren zakjes in het grote zakje?
geen idee, vast..quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm ok, zit het dan net als bij de plastic zakjes nog 3 papieren zakjes in het grote zakje?
Je doel was 3?quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
nog 3 boeken dan heb ik mijn leesdoel van het jaar bereikt
einde bericht
Leuke tip ga ik ook lerenquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:32 schreef Nattekat het volgende:
Coming Home is wel een geniaal lied om te laten afspelen als je je huiskamer binnen stapt
Ik kan die stem echt niet waarderen en dat liedje ook niet echtquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze man is zo goated tijdens deze optreden.
Ik kan het lied nu ook op gitaar
quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kan die stem echt niet waarderen en dat liedje ook niet echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |