SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
weeet je zeker dat je het mist en het niet gewoon nog in een zakje zit?quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:09 schreef Ama het volgende:
[..]
En ik mis gewoon weer iets he. Een dingetje om het poppetje van Jack af te maken. Ook nooit bericht gehad over die drukfout op mijn Hogwarts brief dus meteen maar gevraagd of ik die ook nog krijg.
wat is daarquote:
Nee met die papieren zakjes voel en kijk ik nu echt 10 keer na.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:11 schreef mschol het volgende:
[..]
weeet je zeker dat je het mist en het niet gewoon nog in een zakje zit?
[..]
wat is daaraan?
Is wel een lachen stripje vind ik zelf.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:11 schreef mschol het volgende:
[..]
weeet je zeker dat je het mist en het niet gewoon nog in een zakje zit?
[..]
wat is daaraan?
Waarom sta ik er niet in?quote:
Papieren zakjesquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee met die papieren zakjes voel en kijk ik nu echt 10 keer na.
Lego wordt miljeuvriendelijk.quote:
Denk het, laatste die ik heb gekocht is denk ik de A-frame cabinquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je nog geen nieuwe LEGO set gekocht?
Ja ik rol er net in dus met die nieuwe dingen heb ik nu wel papieren zakjes.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:15 schreef mschol het volgende:
ik heb nog geen hele nieuwe set geopend of gemaakt dus geen idee
Hmm ok, zit het dan net als bij de plastic zakjes nog 3 papieren zakjes in het grote zakje?quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:13 schreef mschol het volgende:
[..]
lego is overgestapt van plastic naar papieren zakjes
Jaquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm ok, zit het dan net als bij de plastic zakjes nog 3 papieren zakjes in het grote zakje?
geen idee, vast..quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm ok, zit het dan net als bij de plastic zakjes nog 3 papieren zakjes in het grote zakje?
Je doel was 3?quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
nog 3 boeken dan heb ik mijn leesdoel van het jaar bereikt
einde bericht
Leuke tip ga ik ook lerenquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:32 schreef Nattekat het volgende:
Coming Home is wel een geniaal lied om te laten afspelen als je je huiskamer binnen stapt
Ik kan die stem echt niet waarderen en dat liedje ook niet echtquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze man is zo goated tijdens deze optreden.
Ik kan het lied nu ook op gitaar
quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kan die stem echt niet waarderen en dat liedje ook niet echt
quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:52 schreef Ama het volgende:
Doe ik weer iets fout. Ik neem vandaag even een LEGO break.
tering..quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
doel is ieder jaar hetzelfde
52
quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:52 schreef Ama het volgende:
Doe ik weer iets fout. Ik neem vandaag even een LEGO break.
same,quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:01 schreef mschol het volgende:
[..]
tering..
dat zijn er 52 meer dan mijn boekendoel
Idemquote:Op zondag 20 oktober 2024 15:01 schreef mschol het volgende:
[..]
tering..
dat zijn er 52 meer dan mijn boekendoel
Waarom zou je dat willen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:09 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan notificaties naar mijn tv sturen. Bijzonder
eindelijk iets positiefs over je nieuwe speelgoedquote:Op zondag 20 oktober 2024 15:09 schreef Nattekat het volgende:
Kun je net doen of je vrienden hebt; vanaf je telefoon sturen en dan verrast reageren als je de notificatie op je tv ziet.quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:09 schreef Nattekat het volgende:
Sick.quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:09 schreef Nattekat het volgende:
zo bel ik regelmatig naar mijn telefoon als ik hem kwijt ben... dan geniet ik er ook van dat ik zoveel gemiste oproepen hebquote:Op zondag 20 oktober 2024 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je net doen of je vrienden hebt; vanaf je telefoon sturen en dan verrast reageren als je de notificatie op je tv ziet.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo bel ik regelmatig naar mijn telefoon als ik hem kwijt ben... dan geniet ik er ook van dat ik zoveel gemiste oproepen heb
Ha ha haquote:Op zondag 20 oktober 2024 15:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo bel ik regelmatig naar mijn telefoon als ik hem kwijt ben... dan geniet ik er ook van dat ik zoveel gemiste oproepen heb
Moet te doen zijn, voor het einde van de maand.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
nog 3 boeken dan heb ik mijn leesdoel van het jaar bereikt
einde bericht
mooie halloween film iddquote:Op zondag 20 oktober 2024 15:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn favoriete film van Tim Burton.
De rest nog niet gezien. Corpse Bride wel.
Tim Burton heeft zoveel goede films.quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn favoriete film van Tim Burton.
De rest nog niet gezien. Corpse Bride wel.
neequote:Op zondag 20 oktober 2024 15:47 schreef Ama het volgende:
Maar mijn favoriet mag duidelijk zijn haha.
ook goedquote:Op zondag 20 oktober 2024 15:51 schreef Nizno het volgende:
Heb genoten van Sweeney Todd half jaartje geleden
Nightmare before...quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:47 schreef Ama het volgende:
Maar mijn favoriet mag duidelijk zijn haha.
Ik vind dat liedje "what's this" erg leuk.quote:
Ja die is leukquote:Op zondag 20 oktober 2024 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind dat liedje "what's this" erg leuk.
Is dit een uitnodiging om deze vlek te slopen? Want zo voelt dat wel.quote:
Ik kan datquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is dit een uitnodiging om deze vlek te slopen? Want zo voelt dat wel.
Hij staat op Disney want het is van Disney.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:01 schreef Karzai het volgende:
je kan niet alles hebben, zal erop letten in de kringloop, of wordt hij ook aangeboden op streaminsdiensten?
Ik ookquote:
ojaquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij staat op Disney want het is van Disney.
Ja ik ken iemand die het hele jaar aan het bouwen is om daar ieder jaar te staan.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:03 schreef Xilia het volgende:
@:Ama
Miljoenen steentjes en honderdduizend gele plastic poppetjes: grootste Lego-evenement naar Utrecht
https://www.ad.nl/utrecht(...)ar-utrecht~ade7152d/
Neuh, tenminste voor een groene ingresser niet.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is dit een uitnodiging om deze vlek te slopen? Want zo voelt dat wel.
Speel jij ook Ingress? Enlightened?quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook
Maar ik heb al een heel mooi veld in m'n achtertuin, dus tis goed zo.
Yes. En ongeveer 400 lvl8-jes aan machina.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:05 schreef Xilia het volgende:
[..]
Haha ik zat hem net te bekijken![]()
9 layers?
quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb het gespeeld, maar ben al een aantal jaar afgehaakt.
ik snap hier helemaal niets van, maar okay als je er blij van wordquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yes. En ongeveer 400 lvl8-jes aan machina.Maar ga vanavond weer 300 ophalen bij onze leverancier.
Leverancier ookquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yes. En ongeveer 400 lvl8-jes aan machina.Maar ga vanavond weer 300 ophalen bij onze leverancier.
Heel blij! Leuke roadtrip gehad vandaag met mooi resultaat.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik snap hier helemaal niets van, maar okay als je er blij van word
Hier ook, op enkele portals na waar ik vanaf de bank bij kan danquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb het gespeeld, maar ben al een aantal jaar afgehaakt.
Ja we hebben iemand die de hele dag zijn hp leeghackt en dan uitdeelt. Dus die maken we graag steeds lvl 8. En extra fijn voor mij, hij woont zo'n 200 meter verderop.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:10 schreef Xilia het volgende:
[..]
Leverancier ook![]()
Lekker veel farmportals wel in Den Haag
Afgehaakt sinds ik geen portals thuis meer hebquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:11 schreef Xilia het volgende:
[..]
Hier ook, op enkele portals na waar ik vanaf de bank bij kan dan
Gaaf hoor Liesjequote:Op zondag 20 oktober 2024 16:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heel blij! Leuke roadtrip gehad vandaag met mooi resultaat.
mja tis maar waar je naar zoektquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Altijd mooi, YT video's van Amerikanen die hun ogen uit kijken over hoe alles even geweldig en amazing is hier in Nederland. Ik zie nooit filmpjes van Nederlanders over hoe KUT alles in Amerika is eigenlijk. Dat lijkt me nog veel hilarischer namelijk
quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is open, daardoor zag ik dat mooie veld in mijn achtertuin
Groen?quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Afgehaakt sinds ik geen portals thuis meer heb
(valt toevallig samen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |