Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ga even die campaign doen dan die nu het event is? Ik heb hem al zilver gehaald.
Ideaal welquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja we hebben iemand die de hele dag zijn hp leeghackt en dan uitdeelt. Dus die maken we graag steeds lvl 8. En extra fijn voor mij, hij woont zo'n 200 meter verderop.
We hebben nu erased memories. Als je op dat koffertje klikt waar je dailies staan? En dan op campaign? Kan je medal mee halen. Je hoeft van elke assignment maar 2 van de 3 te doen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Ik ben weer I AM A KILLER aan het kijken.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:25 schreef Karzai het volgende:
ajax 3-4 dat boeit me meerkon het helaas niet live zien, straks maar op studio sport kijken
quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:25 schreef Karzai het volgende:
ajax 3-4 dat boeit me meerkon het helaas niet live zien, straks maar op studio sport kijken
ach lekker tochquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben weer I AM A KILLER aan het kijken.Lekker gezellig op de zondagmiddag haha.
Ik vind het wel interessant wat er in zulke mensen omgaat om zulke dingen te doen.quote:
ja tis wel vaak fascinerend, maja ik kan er niet goed tegenquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant wat er in zulke mensen omgaat om zulke dingen te doen.
zelfde prijzen als hierquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we hebben indiaas gegeten. Was best prijzig, was 16 euro kwijt
Ja je moet er wel tegen kunnen maar ik heb daar zelf gelukkig geen last van.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja tis wel vaak fascinerend, maja ik kan er niet goed tegen
wel veel van die crimeshit gezien maar ik word er onpasselijk van
Oeh, dat wordt weer vasten de komende dagen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we hebben indiaas gegeten. Was best prijzig, was 16 euro kwijt
nou gaat niet goed met mijn geplande 300 baht per dagquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oeh, dat wordt weer vasten de komende dagen.
kan je niet zelf wat koken in je huisje, elke dag uit eten gaat wel in de kosten lopen natuurlijkquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou gaat niet goed met mijn geplande 300 baht per dag![]()
Ben ineens vergeten wat ik gisteren had gegeten
nou ja moet meer thais eten eten. das goedkoper dan kokenquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan je niet zelf wat koken in je huisje, elke dag uit eten gaat wel in de kosten lopen natuurlijk
Uiteten schijnt daar goedkoper te zijn las ik hier meerdere keren.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan je niet zelf wat koken in je huisje, elke dag uit eten gaat wel in de kosten lopen natuurlijk
Na twee weken rijst met zoetpittige prutsel ga je dromen over hagelslag, kaas en brood van de supermarkt.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja moet meer thais eten eten. das goedkoper dan koken
brood van de supermarkt hebben we hierquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na twee weken rijst met zoetpittige prutsel ga je dromen over hagelslag, kaas en brood van de supermarkt.
Ewlquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
brood van de supermarkt hebben we hier
Mijn kat als ik meer dan 52 seconden te laat ben met voeren.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:46 schreef bitterbal het volgende:
Jaloers
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Even onze huisexpert Britney-packs raadplegen @Dr_Flashquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:50 schreef Ama het volgende:
Zal ik een powerbank kopen? 🤔 Heb mij dat nooit zo afgevraagd tot ik dus ineens in Berlijn was met een telefoonoplader die half dood was ineens.
Misschien best handig om gewoon standaard in mijn rugtas te doen?
hupst die dan zo achter je aan?quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn kat als ik meer dan 52 seconden te laat ben met voeren.
Ja weet dus niet zo goed waar ik precies op moet letten.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Even onze huisexpert Britney-packs raadplegen @:Dr_Flash
Straks moet je eerder weg daar omdat je al je geld hebt opgegetenquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja moet meer thais eten eten. das goedkoper dan koken
Die moeten ook eten; hap uit je eigen eetbudget.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:53 schreef bitterbal het volgende:
ik wil ook zo'n beestje met van die oortjes en zo'n lange staart
nou dan moet ik wel heeeeeeeeel veel eten :pquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straks moet je eerder weg daar omdat je al je geld hebt opgegeten
zon kleintje zal niet zoveel eten denk ik?quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die moeten ook eten; hap uit je eigen eetbudget.
moet je em wel opgeladen meenemen natuurlijkquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:50 schreef Ama het volgende:
Zal ik een powerbank kopen? 🤔 Heb mij dat nooit zo afgevraagd tot ik dus ineens in Berlijn was met een telefoonoplader die half dood was ineens.
Misschien best handig om gewoon standaard in mijn rugtas te doen? Er is natuurlijk ook niet altijd overal stroom om überhaupt je telefoon op te laden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |