Ja meer waar ik hem de rest van de week dan laat, want de stort is nu dichtquote:
erg comfy idd, maar ik mis dan de zakken met ritsjes voor bijv mn telefoonquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt he.. zo lekker comfyyyyy
Op je dak.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja meer waar ik hem de rest van de week dan laat, want de stort is nu dicht
Beetje zoevend over het ijs surfen met die oren daar.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ineens schaatsen op natuurijs daar
Je hebt een tuin tochquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja meer waar ik hem de rest van de week dan laat, want de stort is nu dicht
Die prop ik altijd in mn broekzak, vandaar dat mijn telefoon er niet meer uit zietquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
erg comfy idd, maar ik mis dan de zakken met ritsjes voor bijv mn telefoon
Of gratis op MP zetten en dan zeggen: zelf ophalenquote:
Honden voor de slee om naar school te gaanquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ineens schaatsen op natuurijs daar
gaan ik niet doen. wil het onder rits want portemonneequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die prop ik altijd in mn broekzak, vandaar dat mijn telefoon er niet meer uit ziet
Ik wil dit doen met een tafel die in de berging staat, maar denk zelfs dat men hem gratis niet wilt hebbenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of gratis op MP zetten en dan zeggen: zelf ophalen
Joejoe groetjes LTVDK
Goed ideequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:52 schreef Xilia het volgende:
[..]
Honden voor de slee om naar school te gaan
Hmmmquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
gaan ik niet doen. wil het onder rits want portemonnee
Ik kom er aan!!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga zo lekker speklapjes cremeren voor bij het restje stamppot zuurkool
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijkt ze morgenvroeg naar buiten ------> [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Je weet maar nooitquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil dit doen met een tafel die in de berging staat, maar denk zelfs dat men hem gratis niet wilt hebben
Als het dan gaat regenen moet ik volgende week met van dat zompige houtsel sleurenquote:
Echt raar dat je een tafel en scherm wilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt raar dat je een tafel en scherm wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou wil vooral lekker zitten en dat doe ik nu niet
Ja, das belangrijkquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nou wil vooral lekker zitten en dat doe ik nu niet
Dat ding is zeker 15 jaar oud, heb ik een keer van mijn werk meegenomen toen we gingen verbouwen en een paar van die kasten over haddenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of gratis op MP zetten en dan zeggen: zelf ophalen
Joejoe groetjes LTVDK
Joh, ik had een keer 15e hands tuinstoelen (van die plastic dingen) gratis op MP staanquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ding is zeker 15 jaar oud, heb ik een keer van mijn werk meegenomen toen we gingen verbouwen en een paar van die kasten over hadden
Nou dan zal ik straks als die leeg is er een fotootje van maken en op MP gooien, kijken of er nog bijzondere types op komen dagen ervoorquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Joh, ik had een keer 15e hands tuinstoelen (van die plastic dingen) gratis op MP staan
Die waren binnen no time weg en die mensen waren er heel blij mee
Houd ons op de hoogte!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou dan zal ik straks als die leeg is er een fotootje van maken en op MP gooien, kijken of er nog bijzondere types op komen dagen ervoor
Ik ga de link hier in ieder geval niet delenquote:
Prima goede daad, arme mensen zijn nog wel blij met tweedehands shampoo, karton, een broeksknoop, een defect scheerapparaat of een slokje ranja van een jaar oud.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Joh, ik had een keer 15e hands tuinstoelen (van die plastic dingen) gratis op MP staan
Ik heb een keer zo'n stoel gratis van marktplaats gehaaldquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik ook nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga de link hier in ieder geval niet delen
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een keer zo'n stoel gratis van marktplaats gehaald
Nou ja.. ik had toen ook de stort besteld... maar er bleef dus echt bijna niets over om op te halen, want iedereen had het er al uit gevist.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima goede daad, arme mensen zijn nog wel blij met tweedehands shampoo, karton, een broeksknoop, een defect scheerapparaat of een slokje ranja van een jaar oud.
quote:
quote:
Ziequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een keer zo'n stoel gratis van marktplaats gehaald
Anders komt half fok op bezoek bij jequote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima goede daad, arme mensen zijn nog wel blij met tweedehands shampoo, karton, een broeksknoop, een defect scheerapparaat of een slokje ranja van een jaar oud.
Die durven toch niet naar buiten naar vreemde mensenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Anders komt half fok op bezoek bij je
Ik heb ook gratis caafs gehadquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom nieuw kopen als iemand drie straten verderop hem wegdoet bij een verhuizingmijn tuintafel komt ook gratis van marktplaats. M'n hamster ook trouwens.
Nee, want meets bestaan idd niet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die durven toch niet naar buiten naar vreemde mensen
Aww! Muis en Otje waren vijf euroquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook gratis caafs gehad
Azure was gratis, want die werd weer teruggebracht bij de fokker omdat haar maatje overleden was en de eigenaren wilden geen nieuwe caaf meer.
Hoezo heb je een bordje onder het zakje?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:39 schreef bitterbal het volgende:
ik had net deze snackgefrituurde paddenstoelen met paprika poeder
[ afbeelding ]
Ik vind nieuw toch wel wat frisser, zeker voor kleding of meubeltjes of andere gebruiksvoorwerpen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom nieuw kopen als iemand drie straten verderop hem wegdoet bij een verhuizingmijn tuintafel komt ook gratis van marktplaats. M'n hamster ook trouwens.
ja gewoonquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoezo heb je een bordje onder het zakje?
Lelijkquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]Heb hem nog wel een beetje aangepast, en nog een vloerkleedje, zat 20% korting op, stat ik tenminste niet meer gelijk op een ijskoude vloer als ik uit bed stap.
[ afbeelding ]
Ja, wel goedquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aww! Muis en Otje waren vijf euromeer om te voorkomen dat ze als slangenvoer eindigden.
keek je in de spiegel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |