SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Dadelijk ga je rare liedjes zingen en in je blootje met de honden dansen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:39 schreef bitterbal het volgende:
ik had net deze snackgefrituurde paddenstoelen met paprika poeder
[ afbeelding ]
Heb je de kast gekocht? wat nog meer?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:40 schreef LTVDK het volgende:
Op een druilerige zaterdag in de herfstvakantie naar de Ikea, ik heb mijn portie zelfkastijding voor deze week weer gehad
zijn het zulke paddenstoelenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk ga je rare liedjes zingen en in je blootje met de honden dansen.
Het sarcasme komt gewoon dwars door mijn scherm heenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geloof ik niks van. De 4E die ik ken is een stralend zonnetje op de werkvloer
True, hij is ondertussen opquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je goed van boeren en krijg je weer wat ruimte van
goed alternatief iddquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet eigenlijk douchen, maar laat ik even kleding kopen
![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je de kast gekocht? wat nog meer?
Bedankt voor deze validatiequote:
wat heb je gekocht?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet eigenlijk douchen, maar laat ik even kleding kopen
![]()
ga je hem nu in elkaar zetten?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]Heb hem nog wel een beetje aangepast, en nog een vloerkleedje, zat 20% korting op, stat ik tenminste niet meer gelijk op een ijskoude vloer als ik uit bed stap.
[ afbeelding ]
nouquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
T-shirt, longsleeve en hoodiequote:
Heb net mijn lunch op, ga straks er mee beginnenquote:
Zou etenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:39 schreef bitterbal het volgende:
ik had net deze snackgefrituurde paddenstoelen met paprika poeder
[ afbeelding ]
Wat was je lunch en wat erbij?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb net mijn lunch op, ga straks er mee beginnen
Wat is dat voor een onlogisch gedeelte links?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]Heb hem nog wel een beetje aangepast, en nog een vloerkleedje, zat 20% korting op, stat ik tenminste niet meer gelijk op een ijskoude vloer als ik uit bed stap.
[ afbeelding ]
Very mindful, very demurequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dat voor een onlogisch gedeelte links?
Of is dit hip en eclectisch tegenwoordig?
Een warm pistoletje met beenhamkip en een croissantjequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat was je lunch en wat erbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |