het is weer vernieuwd he ook maar weer ens langs gaanquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:29 schreef CherryLips het volgende:
Was naar het verzetsmuseum gegaan, was even afgeleid door wat winkels en uiteindelijk was ik er pas om half drieMaar het was groter dan ik dacht en werd om vijf uur weggestuurd. Dus heb nog een heel stuk gemist. Wel toeristische route naar het station gelopen. Stapjes
Ja Deventer ligt er ook vol mee inderdaadquote:
Genoeg mensen hersenspoelen en onder druk zetten om aan je plan mee te werken.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:35 schreef bitterbal het volgende:
ik begrijp nog steeds niet hoe dat heeft kunnen gebeuren
ik zou uit typen hoe ze die struikelstenen in de wegen plaatsenquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Genoeg mensen hersenspoelen en onder druk zetten om aan je plan mee te werken.
Het GAAT gewoon wéér gebeuren en ik hoop dat ik dan dood ben.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:37 schreef Karzai het volgende:
ja het wordt helaas steeds meer in de vergetelheid gedrukt deze tragedie nog weinig mensen maken er zich nog druk om
zeker de nieuwe generatie niet
Dat is waarom de geschiedenis zich zo vaak blijft herhalen, het hele 'dit nooit meer' verwaterd door de jaren heen omdat nieuwe generaties er niks van hebben meegekregen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:37 schreef Karzai het volgende:
ja het wordt helaas steeds meer in de vergetelheid gedrukt deze tragedie nog weinig mensen maken er zich nog druk om
ja maar dit. echt absurdquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, klopt.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:37 schreef Karzai het volgende:
dat is nog steeds wel aan de gang, maja wij leven in het vrije europa dat is veel mensen niet toegedichtquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ga naar bed toe danquote:
Ja anders komt die kast nooit af natuurlijkquote:
die had allang af kunnen zijnquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja anders komt die kast nooit af natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |