Klopt, ik heb er tweequote:Op zondag 20 oktober 2024 17:04 schreef liesje1979 het volgende:
En kan er 2x mee volladen. En ingress gebruikt heel veel batterij.
Maar waarom klinkt 20000 of 27000 beter?quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:06 schreef mschol het volgende:
[..]
is ookk lastig..
[..]
samsung heeft er 1 die ook het snelladen van jouw telefoon ondersteund:
https://www.samsung.com/n(...)eige-eb-p3400xuegeu/
Dat is wel prettig, maar elke andere powerbank met USB PD zal ook wat sneller opladen
Volle powerbank naar telefoon.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan ook een ding zijn inderdaad. En gaat het dan om snelladen van lichtnet naar lege powerbank of van volle powerbank naar telefoon?
En wordt ie dan niet warm (heet)?
En is dat (veel) duurder dan een 10.000 zonder snelladen?
Allemaal dingetjesEr is van alles maar je moet even nadenken wat je wilt
Ik las laatst iets over dat Anker geloof ik een bepaald type terug aan het halen was. Maar ik hoor idd in het wereldje die naam heel vaak voorbij komen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:06 schreef Xilia het volgende:
[..]
Klopt, ik heb er twee![]()
Was toen beste keus, allebei van Anker, zijn wel wat duurder.
Hij heeft niet de juiste oplader voor mijn telefoon sinds ik een ander telefoon heb.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij Solo pak je gewoon zijn prik uit de muur natuurlijk
je kan er vaker mee opladen..quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar waarom klinkt 20000 of 27000 beter?Of is dat niet altijd zo.
Ga eens snel een juiste oplader voor je telefoon kopen danquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij heeft niet de juiste oplader voor mijn telefoon sinds ik een ander telefoon heb.![]()
Neem normaal mijn oplader wel mee maar als ik een powerbank heb die vol genoeg is dan is dat niet meer nodig natuurlijk. Zit daar ook niet het hele weekend op mijn telefoon ofzo.
Ah dit is wel duidelijk.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:09 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan er vaker mee opladen..
je telefoon heeft een accu van 5000 mAh dus met 10.000 kan je er ongeveer 2x mee opladen, 20.000 en 27000 nog vaker. maar dat is gewoon niet nodig.
er zijn ook apparaten die een grotere accu hebben en dus met b.v. een 10.000 mAh powerbank maar 1.5x kunnen opladen en dat kan, afhankelijk van je usecase handig zijn
Wauw jeetjequote:Op zondag 20 oktober 2024 17:07 schreef liesje1979 het volgende:
Volle powerbank naar telefoon.Hij wordt een beetje warm. Maar anders kan ik er tijdens het spelen op een Anomaly zeg maar niet tegenop laden.
Op die manier heb je je huishoudboekje niet op orde.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nou ben de tel wel kwijt. Maar weet inmiddels meer wat ik gister avond heb gegeten. Pho en daarna die paddestoelen snack. dat was in totaal 150 baht, lunch was 80 baht en had nog een stukje taart. weet niet meer wat die koste maar ben er misschien net overheen gegaan dan
Ik heb recent weer een nieuwe gekocht omdat mijn oplader in Berlijn was gesneuveld maar als ik dat ding niet meer steeds mee hoef te sjouwen is dat alleen maar chill toch.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga eens snel een juiste oplader voor je telefoon kopen danDie dingen zijn ¤ 2,50 bij elk pomstation.
Is ook wel handig op vakantie, in de trein, gewoon onderwegquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:11 schreef Ama het volgende:
En voor momenten dat er sowieso geen stopcontact in de buurt is lijkt het me toch wel fijn om gewoon te hebben.
jouw telefoon ondersteund USB-PD (USB Power Delivery) en PPS (Programmable Power Supply)quote:
Koop er gewoon eentje van 10.000, kijk hoe het bevaltquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb recent weer een nieuwe gekocht omdat mijn oplader in Berlijn was gesneuveld maar als ik dat ding niet meer steeds mee hoef te sjouwen is dat alleen maar chill toch.
Ja naja ik overdrijf niet.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wauw jeetjeIk dacht dat GPS en gewoon het scherm al veel stroom trokken. Maar het kan nog erger dus
OKee
Dus daar moet ik wel even op letten zeg je als ik 1 koop?quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:13 schreef mschol het volgende:
[..]
jouw telefoon ondersteund USB-PD (USB Power Delivery) en PPS (Programmable Power Supply)
vooral die eerste zal je bij powerbanks tegenkomen of ze dat ondersteunen, dat is wel een belangrijke want steeds meer apparaten ondersteunen dat, maar lang niet alle powerbanks
die 2de kende ik tot vandaag niet, dus daar kan ik niks zinnigs over zeggen
Matige fotootjes gemaakt en op MP gezet, gelijk binnen 3 minuten al reacties en een kwartier kwamen ze het ophalenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of gratis op MP zetten en dan zeggen: zelf ophalen
Joejoe groetjes LTVDK
Niet roze genoeg.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koop er gewoon eentje van 10.000, kijk hoe het bevaltte licht, te zwaar, te dik, te dun, niet roze genoeg, weet ik veel. Kom je vanzelf achter. En dan koop je een andere die wel alles heeft
yep dat is wel handigquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus daar moet ik wel even op letten zeg je als ik 1 koop?
mja wat moet je ermee of ga je op expeditie op antarticaquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is eigenlijk precies een Powerbank ZONDER USB-PD?![]()
Dat is een soort plestik doos met een stuk steen erin of zo
Dat is ons niet ontgaanquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:19 schreef Karzai het volgende:
ik heb niet zoveel waardevolle informatie te delen, kan best zonder
dat is een powerbank die vooral heel traag is met opladenquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is eigenlijk precies een Powerbank ZONDER USB-PD?![]()
Dat is een soort plestik doos met een stuk steen erin of zo
Ik ook niet.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:19 schreef Karzai het volgende:
ik heb niet zoveel waardevolle informatie te delen, kan best zonder
niet zo he....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |