Als het een mini bitterbal is wel denk ikquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zon kleintje zal niet zoveel eten denk ik?
je moet op het aantal mAh lettenquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet dus niet zo goed waar ik precies op moet letten.
Ik heb een telefoon die heel snel kan opladen, ik wil er niet veel geld voor betalen maar dat ding moet niet meteen leeg zijn na een uurtje ofzo.
Ik zie door de bomen het bos niet meer als ik bijv. op Amazon kijk.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:56 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je em wel opgeladen meenemen natuurlijk
ik vind het handig voor lange treinreizen of bv trips buiten
Huisexpert zegt "ja".quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Even onze huisexpert Britney-packs raadplegen @:Dr_Flash
Ik heb er sinds ik ingress eentje, daarvoor nooit nodig gehad, nu regelmatig.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:56 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je em wel opgeladen meenemen natuurlijk
ik vind het handig voor lange treinreizen of bv trips buiten
Maar hoe weet ik welke ik moet kopen dan.quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als het een mini bitterbal is wel denk ik
Kun je niet even een dutje doen?quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:59 schreef Nattekat het volgende:
Nog 4 uur. Duurt lang
@:Luctor.et.Emergo
Ja leuk tot je bereikbaar moet zijn of nog vier of zes uur in een trein moet zitten.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:59 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt me heerlijk juist een lege telefoon
Ja daarom juist, ik moet altijd bereikbaar zijn.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja leuk tot je bereikbaar moet zijn of nog vier of zes uur in een trein moet zitten.
Hoeveel kom je intussen tekort?quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou gaat niet goed met mijn geplande 300 baht per dag![]()
Ben ineens vergeten wat ik gisteren had gegeten
Linkje werkt niet zegt die.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:00 schreef liesje1979 het volgende:
https://www.coolblue.nl/p(...)aden-10-000-mah.html
Deze heb ik.
Maakt niet veel uit, net wat je wilt. Je hebt ze ook van 10.000 tot 20.000 tegenwoordig maar die zijn wat lomper. EVen kijken naar de afmetingen. Moet het in een damestasje passen of vind je het niet erg om met een pak koffie van een kilo rond te lopen zeg maar.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar hoe weet ik welke ik moet kopen dan.Ik heb een Samsung A55 mocht je iets aan deze info hebben.
Gaat in mijn rugtas en zal er niet verder niet mee rond gaan lopen in mijn handen ofzo.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maakt niet veel uit, net wat je wilt. Je hebt ze ook van 10.000 tot 20.000 tegenwoordig maar die zijn wat lomper. EVen kijken naar de afmetingen. Moet het in een damestasje passen of vind je het niet erg om met een pak koffie van een kilo rond te lopen zeg maar.
oh nou ben de tel wel kwijt. Maar weet inmiddels meer wat ik gister avond heb gegeten. Pho en daarna die paddestoelen snack. dat was in totaal 150 baht, lunch was 80 baht en had nog een stukje taart. weet niet meer wat die koste maar ben er misschien net overheen gegaan danquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoeveel kom je intussen tekort?
Die van mij is echt niet groot hoor, zou in mijn kontzak kunnen. Maar heb deze speciaal vanwege het snelladen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maakt niet veel uit, net wat je wilt. Je hebt ze ook van 10.000 tot 20.000 tegenwoordig maar die zijn wat lomper. EVen kijken naar de afmetingen. Moet het in een damestasje passen of vind je het niet erg om met een pak koffie van een kilo rond te lopen zeg maar.
Nou dan kun je wel een wat grotere pakken idd. Kun je misschien je telefoon ook 2 of 3 keer opladen. Als je dat nodig vindt.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Gaat in mijn rugtas en zal er niet verder niet mee rond gaat lopen in mijn handen ofzo.
Extra powerbank om de powerbank mee op te laden?quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan kun je wel een wat grotere pakken idd. Kun je misschien je telefoon ook 2 of 3 keer opladen. Als je dat nodig vindt.
Neequote:Op zondag 20 oktober 2024 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je niet even een dutje doen?
Op zich als ik dan toch zo'n ding heb is het ook wel handig als ik mijn telefoon bij Solo ermee kan opladen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan kun je wel een wat grotere pakken idd. Kun je misschien je telefoon ook 2 of 3 keer opladen. Als je dat nodig vindt.
Dat kan ook een ding zijn inderdaad. En gaat het dan om snelladen van lichtnet naar lege powerbank of van volle powerbank naar telefoon?quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die van mij is echt niet groot hoor, zou in mijn kontzak kunnen. Maar heb deze speciaal vanwege het snelladen.
is ookk lastig..quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie door de bomen het bos niet meer als ik bijv. op Amazon kijk.
samsung heeft er 1 die ook het snelladen van jouw telefoon ondersteund:quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar hoe weet ik welke ik moet kopen dan.Ik heb een Samsung A55 mocht je iets aan deze info hebben.
Bij Solo pak je gewoon zijn prik uit de muur natuurlijkquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Op zich als ik dan toch zo'n ding heb is het ook wel handig als ik mijn telefoon bij Solo ermee kan opladen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |