Ben in ieder geval de oude kast al kwijtquote:
Allemaal dood voor nietsquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:46 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Deze lagen bij mensen recht voor het raam waar mensen zaten met de lamp aanSnel foto gemaakt. Ik loop als een soort speurhond door Amsterdam naar die dingen te zoeken. Soms zie je zo'n gasplaatje ervoor aan.
ah kijkquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben in ieder geval de oude kast al kwijt
Gaat best makkelijk met TikTok en Elon Musk die een politieke agenda heeft.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Genoeg mensen hersenspoelen en onder druk zetten om aan je plan mee te werken.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah kijk
nou succes met de kast. zie morgen de foto's wel dan
de prostituees zijn weer blij met jequote:Op zondag 20 oktober 2024 17:49 schreef CherryLips het volgende:
Hoeren Instagram. Doet ie het weer. Gelukkig had ik nu m'n doppen in gedaan.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:04 schreef CherryLips het volgende:
De snackbar is dicht wanneer ik thuis ben
Jodenhaat is meer een linkse hobbyquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat best makkelijk met TikTok en Elon Musk die een politieke agenda heeft.
RIPquote:Op zondag 20 oktober 2024 18:04 schreef CherryLips het volgende:
geen smullers onderweg ofzo?quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:04 schreef CherryLips het volgende:
Wat zijn dit voor een agrarische tijden?quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:04 schreef CherryLips het volgende:
hier sluit de lokale snackbar ook om 19:00 ofzoquote:Op zondag 20 oktober 2024 18:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor een agrarische tijden?
Denk vooral een probleem met begrijpend lezen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jodenhaat is meer een linkse hobby
Kein Mampfquote:Op zondag 20 oktober 2024 18:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk vooral een probleem met begrijpend lezen.
Maar tegen de tijd dat ik er ben is al het leuke toch wel weer weg.quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:53 schreef CherryLips het volgende:
Ze hadden wel allemaal nightmare before Christmas en Beetlejuice troep bij de primark @:ama @:elvi
Den Haag?quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar tegen de tijd dat ik er ben is al het leuke toch wel weer weg.
Nog 2 uur.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:59 schreef Nattekat het volgende:
Nog 4 uur. Duurt lang
@:Luctor.et.Emergo
Ik heb andere gezien. Ze hadden ook tassen en sleutelhangers en knuffels en oorbellen en shit. Heb er niet lang bij staan kijken want het was daar stikwarm binnen en ik krijg altijd de zenuwen van dat filiaal.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:09 schreef Ama het volgende:
https://www.primark.com/n(...)s-zwart-991112968804
https://www.primark.com/n(...)voorwit-991107491006
https://www.primark.com/n(...)as-ecru-991114417108
Ik wil dit. Mijn huidige pyjama van Nightmare Before Christmas is helemaal niet chill.
Tassen enz hoef ik niet zo nodig. Heb ook al een portemonnee en heb straks die LEGO set staan. Ik vind die chill kleding wel leuk.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb andere gezien. Ze hadden ook tassen en sleutelhangers en knuffels en oorbellen en shit. Heb er niet lang bij staan kijken want het was daar stikwarm binnen en ik krijg altijd de zenuwen van dat filiaal.
Die zeggen gewoon heel enthousiast 'ik mauw van jou' tegen elkaarquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:22 schreef essnhills het volgende:
2 katten aan het blèren in de achtertuin
Zo klinkt het niet maar okequote:Op zondag 20 oktober 2024 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zeggen gewoon heel enthousiast 'ik mauw van jou' tegen elkaar
Ik zou jou eens miauwenquote:
'wats met miauw?'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |