SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Dat was geen joint, dat was een bandenreparatiekitquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja godver ik heb in 2016 eens aan een joint gehesen. Was op de Bokbierdag in Zutphen met @:Fogel en @:liesje1979 en het Tweede Noorse Leger. Nou nou nou. Dat was geen goed ideeOpeens iedereen kwijtgeraakt, nog net naar de trein kunnen zwalken en toen ik weer contact met iemand had was ik alweer thuis.
Later hoorde ik van diverse collega's dat ze me aangesproken hadden
Ownoessquote:
Same.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb nooit de behoefte gevoeld om drugs te proberen
+1quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Best essentieelquote:
Dit.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zal de spacecake zaterdag thuislaten.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb eens met een Amerikaanse vriendin wietkoekjes en wietlolly's gegeten. Was smerig. Niet aan te raden. 1/10
Eigenlijk moet dat wel, vind ik.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dit.
Tenzij je alcohol als drugs telt.
De stangen om zitvlak te maken.quote:
Als ik iets wel vreselijk vind dan is dat wel paddo's. Ik vind het effect helemaal niet leuk en veel te lang duren en ik krijg ze sowieso amper door mijn strot.quote:
alcohol is imho ook een vorm van drugsquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dit.
Dat is in NL niet zo moeilijk.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:21 schreef mschol het volgende:
zou niet eens weten hoe ik er aan moet komen
De hoofse liefde, de schoonheid van een middeleeuws Duits stadje langs de Moezel, een zingende merel tijdens de eerste nakende zonsondergang in het bos, dat fascinerende niet-weg-te-leggen boek en dat ene weldadige chocotaartje in Wenen zouden meer dan genoeg joie de vivre op moeten leveren voor levensgeluk.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Je moet naar de WC van drugs?quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:22 schreef Ama het volgende:
Moet echt meteen naar de wc door dit onderwerp.
Niet joh.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat was geen joint, dat was een bandenreparatiekit
Oh dat is zo irritant, dat je helemaal klaar bent om iets in elkaar te zetten en dan missen er onderdelenquote:
Helemaal eensquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De hoofse liefde, de schoonheid van een middeleeuws Duits stadje langs de Moezel, een zingende merel tijdens de eerste nakende zonsondergang in het bos, dat fascinerende niet-weg-te-leggen boek en dat ene weldadige chocotaartje in Wenen zouden meer dan genoeg joie de vivre op moeten leveren voor levensgeluk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Net als op het werkquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is zo irritant, dat je helemaal klaar bent om iets in elkaar te zetten en dan missen er onderdelen
quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:24 schreef Ama het volgende:
[..]Weer wat geleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:24 schreef Ama het volgende:
[..]PEP PEP PEP PEP PEP PEPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik ook weinig behoefte aanquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dit.
Alcohol drink je ook niet?quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik ook weinig behoefte aan
Godver, nu heb ik zin in een tripje naar Bernkastel-Kuesquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De hoofse liefde, de schoonheid van een middeleeuws Duits stadje langs de Moezel, een zingende merel tijdens de eerste nakende zonsondergang in het bos, dat fascinerende niet-weg-te-leggen boek en dat ene weldadige chocotaartje in Wenen zouden meer dan genoeg joie de vivre op moeten leveren voor levensgeluk.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoef je nu alleen aan je handdoeken te sniffen.
ja helaas niet hetzelfde effectquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoef je nu alleen aan je handdoeken te sniffen.
Oh @DeZwabber was er ook bij zie ik netquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat was geen joint, dat was een bandenreparatiekit
Lust ik wel. Maar als het er vijf in een jaar zijn is het veel.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:28 schreef Ama het volgende:
[..]Oh dacht altijd dat je wel van een biertje ofzo was.
Ook alleen een half glaasje met oud en nieuw? En een verdwaalde aperol spritz in de zomer? Zo gaat het hier meestalquote:
Oh dat wist ik niet van je.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lust ik wel. Maar als het er vijf in een jaar zijn is het veel.
Ik wist het van jou wel ja met kerst en oud en nieuw 1 glaasje toch?quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook alleen een half glaasje met oud en nieuw? En een verdwaalde aperol spritz in de zomer? Zo gaat het hier meestal
quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien eens aan een kikker likken? [ afbeelding ]
Aan een naaktslakquote:
Denk dat ik volgende week een tripje Externsteine, Wewelsburg, Hermannsdenkmal en Kalkriese Varusslag museum pak.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Godver, nu heb ik zin in een tripje naar Bernkastel-Kues![]()
Ja, precies!quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook alleen een half glaasje met oud en nieuw? En een verdwaalde aperol spritz in de zomer? Zo gaat het hier meestal
Heb je daar ook een Panzermausmuseum?quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat ik volgende week een tripje Externsteine, Wewelsburg, Hermannsdenkmal en Kalkriese Varusslag museum pak.
quote:
Even lekker pocheren in naaktslakkenslijm.quote:
Gewoon niet doen, als je daar geen zin in hebtquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:33 schreef mschol het volgende:
qua alcohol zit ik op een half glaasje champagne per jaar, met oud en nieuw, en dat gaat meestal ook tegen heug en meug erin, dus wellicht schaf ik die ook gewoon af per dit jaar
Oehquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat ik volgende week een tripje Externsteine, Wewelsburg, Hermannsdenkmal en Kalkriese Varusslag museum pak.
Koop ik er meteen Zehn van.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je daar ook een Panzermausmuseum?
Als ze die hier hebben maar denk het nietquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien eens aan een kikker likken? [ afbeelding ]
Ja, eentje is het net niet ..quote:
Het volkslied gorgelen met naaktslakkenslijmquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even lekker pocheren in naaktslakkenslijm.
Hoe maken ze dat?quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het volkslied gorgelen met naaktslakkenslijm
Volgens de KSC ook.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:34 schreef datismijnmening het volgende:
volgens mij drink ik in een jaar meer dan deze sc bij elkaar
quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even lekker pocheren in naaktslakkenslijm.
Jullie mogen ook best gewoon meteen zeggen Ama wij haten je.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het volkslied gorgelen met naaktslakkenslijm
Kans is best aannemelijk haha.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:34 schreef datismijnmening het volgende:
Wij praten gewoon graag over naaktslakkenquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:35 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Jullie mogen ook best gewoon meteen zeggen Ama wij haten je.
Je hebt zelfs een frog dish daar om lekker op te peuzelen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ze die hier hebben maar denk het niet
Ik heb jarenlang de jip en janneke champagne van de hema voor mezelf meegenomen met oud en nieuwquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:33 schreef mschol het volgende:
qua alcohol zit ik op een half glaasje champagne per jaar, met oud en nieuw, en dat gaat meestal ook tegen heug en meug erin, dus wellicht schaf ik die ook gewoon af per dit jaar
quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang de jip en janneke champagne van de hema voor mezelf meegenomen met oud en nieuwM'n hele studententijd sowieso. Die groene met appelsmaak, was best lekker
Ik denk in een dagquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:34 schreef datismijnmening het volgende:
jazag het laatst op de kaart staanquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt zelfs een frog dish daar om lekker op te peuzelen.
tja, kon ik vroeger niet zo makkelijk (nee zeggen) en nu wordt er maar vanuitgegaan dat ik dat halve glaasje mee drink (voorheen kwamen ze met een vol glasquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon niet doen, als je daar geen zin in hebt
Die hoor je toch steeds ‘s nachts?quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ze die hier hebben maar denk het niet
Onderdelen die gelijk missen bij stap 1.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is zo irritant, dat je helemaal klaar bent om iets in elkaar te zetten en dan missen er onderdelen
Volgens mij eten ze die daar wel dood, in Japan springen ze zo weer half uit elkaar van je bord af.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jazag het laatst op de kaart staan
jaar? maand of week eerderquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:34 schreef datismijnmening het volgende:
Oh dat is helemaal mooiquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Onderdelen die gelijk missen bij stap 1.
Klantenservice is gesloten, dus dat wordt morgenmiddag proberen.
Kikkers klinken als vogels als het donker is in de jungelquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die hoor je toch steeds ‘s nachts?
Gatver.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij eten ze die daar wel dood, in Japan springen ze zo weer half uit elkaar van je bord af.
Poëtischquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kikkers klinken als vogels als het donker is in de jungel
Dat is nog te overzien en zo'n glaasje is weinig (meestal sla ik dat over, omdat ik het niet zo heel lekker vind)quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:37 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, kon ik vroeger niet zo makkelijk (nee zeggen) en nu wordt er maar vanuitgegaan dat ik dat halve glaasje mee drink (voorheen kwamen ze met een vol glas)
maar goed denk dat ik daar wel mee kap ja.
enige alcohol die ik dan evt nog drink is een shotje ouzo als ik uit eten ga bij de griek
en dat gebeurd zo weinig nog dat dat misschien eens per 2 jaar is
Het is me wel aangeboden maar een vriendin was daar eens zo slecht op gegaan dat ik dat soort dingen niet durfdequote:
ja toch niet dat soort kikkersquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die hoor je toch steeds ‘s nachts?
Vreemd, ik heb zin in het chocotaartje.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Godver, nu heb ik zin in een tripje naar Bernkastel-Kues![]()
Ik ookquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vreemd, ik heb zin in het chocotaartje.
Ik drink dan kinderchampagnequote:Op zondag 20 oktober 2024 11:33 schreef mschol het volgende:
Spappelquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik drink dan kinderchampagnegewoon Spa appel.
Ligt eraan hoe laat die sluit.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Zal ik nog naar leiden gaan voor een museum. Tegen de tijd dat ik er ben is het twee uur
Gewoon doenquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Zal ik nog naar leiden gaan voor een museum. Tegen de tijd dat ik er ben is het twee uur
dan ga je gewon eens op zaterdag om 16u op bed en ben je om 4u wakker en kun je om 8u naar musea vertrekkenquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Waarom gaan musea niet later dicht. Ik ben 's ochtends niet aanspreekbaar, ik word pas rond het middaguur wakker en dan heeft het geen zin om nog ergens naartoe te gaan dat verder weg is dan Utrecht.
Goedenacht zwageresquote:
nouja na twee uurtjes heb je het toch wel weer gezien en ga je on 4 uur naar huisquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Hmmmm...quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vijf uur. Moet daar ook nog wat eten.
Waarom niet? Meeste musea ben je met een uurtje of 2 wel klaar?quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Ja Goedenavond zwageressquote:
Kom je bij mij eten.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vijf uur. Moet daar ook nog wat eten.
Nah als het een goede tentoonstelling is met een audiotour ben ik misschien wel langer bezig. Was een tijdje geleden in Utrecht en toen had ik het na 2,5 uur nog niet allemaal gezien, maar was ik wel zo ontzettend gaar dat ik ook geen informatie meer opnam. Stond ik om half vijf buiten.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
nouja na twee uurtjes heb je het toch wel weer gezien en ga je on 4 uur naar huis
Gelukkig is het bijna maandagquote:
nooit last vanquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iedereen instant de sunday scaries
Die had ik vrijdag al.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iedereen instant de sunday scaries
Ademen, eten, fokken, naar de ratten kijken/ voeren / entertainen, gesprekken ontwijken over naaktslakken en weer eten?quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:49 schreef Ama het volgende:
Voelt weer alsof ik een enorme to do lijst heb vandaag maar het valt ook wel mee.
Dat maakt voor mij niet bijster veel uitquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig is het bijna maandag
Dat is fijnquote:
quote:
Dit ben ik allemaal even vergeten in het rijtje.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ademen, eten, fokken, naar de ratten kijken/ voeren / entertainen, gesprekken ontwijken over naaktslakken en weer eten?
Misschien nog een paar keer wc
Graag gedaanquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit ben ik allemaal even vergeten in het rijtje.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat maakt voor mij niet bijster veel uit
quote:
Dan sla je het museum over.quote:
Smoothquote:
Wij het kleine niet eert etc.quote:
Zal het doorgevenquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:51 schreef Nizno het volgende:
denken in oplossingen in plaats van problemen
Je boi Air hosselt al die sma'tjes.quote:
Dan worden wij wel vaak vereerd enzoquote:
verstandigquote:
nehquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:52 schreef Karzai het volgende:
maan is wel een lekker ding
[ afbeelding ]
Geen idee wat je zegt.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:51 schreef Nizno het volgende:
Dit is geen recente foto.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:52 schreef Karzai het volgende:
maan is wel een lekker ding
[ afbeelding ]
quote:
Ook voor jouquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ademen, eten, fokken, naar de ratten kijken/ voeren / entertainen, gesprekken ontwijken over naaktslakken en weer eten?
Misschien nog een paar keer wc
Ja elk nadeel heb zijn voordeelquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan worden wij wel vaak vereerd enzo
iewlquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:51 schreef Nizno het volgende:
Oke Cruijfquote:
Ja, maar ik weet niet of Karzai het leuk vind om naar die ratten te kijken/ entertainen / voeren etcquote:
Ik zou het zelf ook niet doen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of Karzai het leuk vind om naar die ratten te kijken/ entertainen / voeren etc
Duiven zijn toch eigenlijk ook een soort vliegende ratten?quote:
Nee, viessssss Patrickquote:
zitten vol met parasieten en vlooien inderdaad en verspreiders van de builenpest die half europa heeft uitgeroeid in de 12e eeuwquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Duiven zijn toch eigenlijk ook een soort vliegende ratten?
Als ie maar niet binnenkomtquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:59 schreef essnhills het volgende:
Er loopt bij mij in de tuin ook steeds een rat
@dud0r weer vrij aan het rond slenteren?quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:59 schreef essnhills het volgende:
quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:00 schreef Karzai het volgende:
als je hier om 5 uur snachts over straat loopt zie je ze wel lopen
zo vroeg ben jij nooit wakkerquote:
Alleen als het een dikkie dik -rat isquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
@:dud0r weer vrij aan het rond slenteren?
Gelukkig nietquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb nog Libanees flatbread liggen, lekker met schapenyoghurt, kwekveel knokloof en limoen
is een optie, maar denk dat ik dan gewoon aan de fanta ga ofzoquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik drink dan kinderchampagnegewoon Spa appel.
ik moet nog ontbijten, aankleden en andere dingen doenquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
Tijd voor broodjes visstick voor de lunch
Nee iddquote:
aan de andere kant: hoe slecht is het aangegeven dat er een mogelijkheid is om verkeerd af te slaanquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:08 schreef Nattekat het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)g-marathon-amsterdam
Alle energie gaat naar de benen, niet naar de hersenen.
Ik had een veel verwarrendere situatie verwacht.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:10 schreef mschol het volgende:
[..]
aan de andere kant: hoe slecht is het aangegeven dat er een mogelijkheid is om verkeerd af te slaan
bij ikea hebben ze toch wel iets betaalbaars?quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:12 schreef mschol het volgende:
nieuwe bureaustoel moet er ook wel echt komen maarja keuze is reuze en kost allemaal duur
Sorry kom hem al ophalen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:59 schreef essnhills het volgende:
geprobeerd maar vind ik niet fijn zittenquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bij ikea hebben ze toch wel iets betaalbaars?
Lekker receptje hoor, zou er ook nog waterkastanjes in doen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:13 schreef Karzai het volgende:
ik ga voor de pindasoep vandaag
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker receptje hoor, zou er ook nog waterkastanjes in doen.
ahquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:15 schreef mschol het volgende:
[..]
geprobeerd maar vind ik niet fijn zitten
een wat dikkere zetel is fijn![]()
Nou, dat was snel. Kun je nog wel picnic bestellen of moeten we een help-fles-november doos met eten organiseren?quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo hehe. Salaris binnen![]()
Vakantie afbetaald
Credit card afgelost
Nieuwe schoenen gekocht
Tandarts betaald
Geld is weer op
hoeveel is je verbruik gas en elek?quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:27 schreef Ama het volgende:
Hmm mijn vader zegt dat het voor mij niet interessant is om zonnepanelen te nemen.
komt wel goed hoorquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, dat was snel. Kun je nog wel picnic bestellen of moeten we een help-fles-november doos met eten organiseren?
Ja zit al te zoeken maar kan niet alles meer terugkijken nu ik weg ben bij Vattenfall. Maar ik gebruik 70 a 80 kWh stroom per maand, dat weet ik wel.quote:
Ja joh, eerst hele herfst uitmageren en hem dan de winter door helpenquote:
Da's in de winter her verbruik voor 1 dag hierquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja zit al te zoeken maar kan niet alles meer terugkijken nu ik weg ben bij Vattenfall. Maar ik gebruik 70 a 80 kWh stroom per maand, dat weet ik wel.
Geen biljetjes?quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Vakantie afbetaald
Credit card afgelost
Nieuwe schoenen gekocht
Tandarts betaald
Geld is weer op
Koken en verwarmen doe ik op gas he.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Da's in de winter her verbruik voor 1 dag hier
Dat scheelt een boel.quote:
Koken boeit me niet zo maar verwarmen op gas is toch minder grappig.quote:
Hoezo 'zonnepanelen nemen' in een huurhuis? Die worden geplaatst door de woningbouw, of niet, neem ik aan. Of moet je daar als huurder extra voor betalen?quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:27 schreef Ama het volgende:
Hmm mijn vader zegt dat het voor mij niet interessant is om zonnepanelen te nemen.
Mogen ze doorrekenen waarschijnlijkquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo 'zonnepanelen nemen' in een huurhuis? Die worden geplaatst door de woningbouw, of niet, neem ik aan. Of moet je daar als huurder extra voor betalen?
Ik kreeg deze week een brief dat ik mag kiezen of ik 6, 8 of 10 panelen op het dak wil. Kost me dan 2 euro per maand per stuk (bovenop de servicekosten). Nu weet ik dat het geen schrikbarend bedrag is maar met hoe weinig stroom ik gebruik ben ik met mijn energiecontract ook niet veel meer kwijt (dat was mijn vader zijn punt).quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo 'zonnepanelen nemen' in een huurhuis? Die worden geplaatst door de woningbouw, of niet, neem ik aan. Of moet je daar als huurder extra voor betalen?
Volgens mijn kalender is de herfst maar 3 maanden.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:40 schreef Nattekat het volgende:
Eerste herfstmaand is bijna voorbij, nog vijf te gaan.
Op de pof leven.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Vakantie afbetaald
Credit card afgelost
Nieuwe schoenen gekocht
Tandarts betaald
Geld is weer op
Jullie treinreizigers hoor ik alleen maar klagen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:50 schreef CherryLips het volgende:
O die ga ik ook missen. Maar dat is korter reizen dus dan ben ik er nog voor tweeën.
Ja die credit card hequote:
Die hebben zich erbij neergelegd dat ze dagelijks vast staan in de filequote:Op zondag 20 oktober 2024 12:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jullie treinreizigers hoor ik alleen maar klagen.
Dat hoor je mensen in een automobiel nooit zoveel doen.
Die zijn misschien gelukkiger.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar 80.000 km halen, maar nauwelijks sta ik in een file.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:57 schreef mschol het volgende:
[..]
Die hebben zich erbij neergelegd dat ze dagelijks vast staan in de file
Ik heb al een half jaar niet in een trein gezeten.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik 3 jaar niet en daarvoor 15 jaar niet denk ik.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb al een half jaar niet in een trein gezeten.
amsterdam historisch museum is wel leuk zit vlakbij het centraal station in de kalverstraatquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:08 schreef CherryLips het volgende:
Eens kijken of er een leuk museum in Amsterdam is.
ja dan kan het niet echt uit. de hoeveelheid elektra die je er dan bij hebt als je wat dingen van gas naar elek zal zetten is alsnog niet opwegend tegen de hoeveelheid vanuit je panelen en moet je ook hogere maandelijkse kosten bij de leverancier betalen en zulks..quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja zit al te zoeken maar kan niet alles meer terugkijken nu ik weg ben bij Vattenfall. Maar ik gebruik 70 a 80 kWh stroom per maand, dat weet ik wel.
Is die niet verhuisd naar de Hermitage?quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
amsterdam historisch museum is wel leuk zit vlakbij het centraal station in de kalverstraat
https://www.amsterdammuseum.nl/
nee dat is wat anders, je hebt daar ook het begijnenhofje en een historisch engels kerkje, erg leuk, verwacht je niet zo'n drukke winkelstraat, zeker het bezoeken waardquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is die niet verhuisd naar de Hermitage?
hier wordt niet eens wat opgehaald, je zal het zelf moeten wegbrengenquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:21 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er helemaal niets aan wegens ondergrondse container, maar toch fijn om te weten.
Wat is er mis met gewoon de Nederlandse taal gebruiken?quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:21 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er helemaal niets aan wegens ondergrondse container, maar toch fijn om te weten.
Hier ook.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:23 schreef mschol het volgende:
[..]
hier wordt niet eens wat opgehaald, je zal het zelf moeten wegbrengen
Niets, daarom is de datum wel in het Nederlandsquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon de Nederlandse taal gebruiken?
In wat voor gehucht woon jij nou weer?quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:23 schreef mschol het volgende:
[..]
hier wordt niet eens wat opgehaald, je zal het zelf moeten wegbrengen
gewoon een stad, waar ze het nodig vinden om alles in ondergrondse containers te doen, en dan niet alle containers voor de flat neer te zettenquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In wat voor gehucht woon jij nou weer?
Die ken ikquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee dat is wat anders, je hebt daar ook het begijnenhofje en een historisch engels kerkje, erg leuk, verwacht je niet zo'n drukke winkelstraat, zeker het bezoeken waard
Ow, ik dacht dat je het meer centraal moest wegbrengen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:27 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon een stad, waar ze het nodig vinden om alles in ondergrondse containers te doen, en dan niet alle containers voor de flat neer te zetten
kloptquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ken iker is ook een soort galerij geloof ik.
Welkom in faalkuttendam.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niets, daarom is de datum wel in het Nederlands
De rest van de tekstjes is even goed gejat van een voorbeeld
nee, zo erg nog net niet..quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je het meer centraal moest wegbrengen.
in de hermitage is nu een kadinsky tentoonstellig daar was ik vorige maand geweest, ook wel aardigquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ken iker is ook een soort galerij geloof ik.
Ik zou voor de wok box gaanquote:
Wij hebben geloof ik zo'n 5 ondergrondse containers in het dorp, geen moeite om het mee te nemen als je er toch langskomt met de auto of te voet.quote:
allemaal netjes een slotje op de grijze kliko?quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij hebben voor 6 appartementen 20 kliko's op de parkeerplaats staan. Voor legen van de grijze kliko moet je apart betalen, tientje per keer geloof ik. De rest wordt "gratis" opgehaald. Nou ja daar betaal je dus ieder jaar ook een paar honderd euro voor, samen met OZB, rioolheffing en zo nog wat dingen.
Uiteraard.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
allemaal netjes een slotje op de grijze kliko?
gelukkig is alles hier wel "gratis" te dumpen in de ondergrondse bakkenquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij hebben voor 6 appartementen 20 kliko's op de parkeerplaats staan. Voor legen van de grijze kliko moet je apart betalen, tientje per keer geloof ik. De rest wordt "gratis" opgehaald. Nou ja daar betaal je dus ieder jaar ook een paar honderd euro voor, samen met OZB, rioolheffing en zo nog wat dingen.
bij ex betaalde je per keer dat je hem opende met de pas.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:43 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig is alles hier wel "gratis" te dumpen in de ondergrondse bakken
volgens mij is vorig jaar dat plan van de gemeente afgeschoten bij een referendumquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij ex betaalde je per keer dat je hem opende met de pas.
Je betaalt daar per jaar voor? Wij betalen hier voor de rollen speciale vuilniszakken van de gemeente.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:43 schreef mschol het volgende:
[..]
Hier dumpen ze het er gewoon naast en dan is het ook "gratis".quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:43 schreef mschol het volgende:
[..]
En terecht.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:44 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij is vorig jaar dat plan van de gemeente afgeschoten bij een referendum
Zo'n pas had ik in Leeuwarden ook, was dat ding altijd kwijt als ik 'm nodig hadquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij ex betaalde je per keer dat je hem opende met de pas.
Dat dus.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier dumpen ze het er gewoon naast en dan is het ook "gratis".
we betalen gewoon afvalstoffen heffing enzo eens per jaarquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je betaalt daar per jaar voor? Wij betalen hier voor de rollen speciale vuilniszakken van de gemeente.
tja, dat gebeurd hier ook helaasquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:44 schreef Ama het volgende:
[..]
das niet handig idd. gelukkig was er een lade waar de pas prima in paste en we ons ook beiden aan hielden om hem terug te leggenquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo'n pas had ik in Leeuwarden ook, was dat ding altijd kwijt als ik 'm nodig had
ik heb gewoon een "tag" aan mn sleutelbosquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo'n pas had ik in Leeuwarden ook, was dat ding altijd kwijt als ik 'm nodig had
Ik gooide het afval altijd weg als ik toch de deur uit moest, en dan zat die pas uiteindelijk weer in een vest, jas, tas, whatever.. en vergat ik 'm er bij thuiskomst uit te halenquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
das niet handig idd. gelukkig was er een lade waar de pas prima in paste en we ons ook beiden aan hielden om hem terug te leggen
Dat zijn de betere oplossingen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb gewoon een "tag" aan mn sleutelbos
uhuh had ex af en toe ook last van... gelukkig was ze dan ook vaak degene die er hinder van had bij de volgende keer dat de afvalzak vol wasquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik gooide het afval altijd weg als ik toch de deur uit moest, en dan zat die pas uiteindelijk weer in een vest, jas, tas, whatever.. en vergat ik 'm er bij thuiskomst uit te halen
wat op zich best logisch is, als ze dat ook bij anderen doen voor hun eigen flats etc... zodat die van jullie niet propvol zouden zijnquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:52 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen toen ik em kreeg deed hij het niet..
en hij werkt alleen bij de bakken voor mn flat
wordt gewoon nog rotzooi naast geflikkerd hoor, dus dat maakt dan niet echt uitquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat op zich best logisch is, als ze dat ook bij anderen doen voor hun eigen flats etc... zodat die van jullie niet propvol zouden zijn
blij dat we daar hier binnen de beschaving geen last van hebbenquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:55 schreef mschol het volgende:
[..]
wordt gewoon nog rotzooi naast geflikkerd hoor, dus dat maakt dan niet echt uit
Daarom kun je hier gewoon onbeperkt in de ondergrondse containers gooien, scheel een hoop van zulk gezeikquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:44 schreef Ama het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom kun je hier gewoon onbeperkt in de ondergrondse containers gooien, scheel een hoop van zulk gezeik
quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:55 schreef mschol het volgende:
[..]
wordt gewoon nog rotzooi naast geflikkerd hoor, dus dat maakt dan niet echt uit
Nou ja, voor uiteenlopende waarden van "onbeperkt". Zoveel bankstellen passen er niet in.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom kun je hier gewoon onbeperkt in de ondergrondse containers gooien, scheel een hoop van zulk gezeik
Daar is Emmen te gierig voor. Ze laten liever de stortwagen dagelijks rijden om alles op te halen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
wc potten, grofvuil, andere meukquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, voor uiteenlopende waarden van "onbeperkt". Zoveel bankstellen passen er niet in.
Alleen als je hem in stukjes zaagt misschienquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, voor uiteenlopende waarden van "onbeperkt". Zoveel bankstellen passen er niet in.
We hebben hier ook gewoon een milieustraat waar je onbeperkt mag dumpenquote:
dan heb je het nog over de mensen die te beroerd zijn..quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:58 schreef Ama het volgende:
Maar het is hier niet alleen zooi wat erin past. Mensen zijn ook te beroerd om naar de stort te rijden voor groot kapot spul en chemische meuk als blikken verf etc.
people dont carequote:Op zondag 20 oktober 2024 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben hier ook gewoon een milieustraat waar je onbeperkt mag dumpen
Ik woon in een dorp, daar is de sociale controle denk ik wel wat groter, als je hier je zooi op de straat gooit krijg je gelijk een boze buurman op je dakquote:
Gelukkig is het hier aan deze kant van de wijk bijna altijd wel netjes, ik woon hier ook tussen heel veel koopwoningen. In het midden van de wijk zijn het allemaal sociale huurflatjes bij elkaar en daar is het om de dag gewoon raak.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:59 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heb je het nog over de mensen die te beroerd zijn..
ik heb zowieso een uitdaging als het om grofvuil gaat, met de fiets gaat meer dan een plankje niet mee
Jij zocht nog een beenwarmer toch? https://www.dirk.nl/boods(...)0beenverwarmer/98182quote:
niet specifiek, maar thnx, wellicht wel intressantquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij zocht nog een beenwarmer toch? https://www.dirk.nl/boods(...)0beenverwarmer/98182
het is mix sociale huur en koop hier, dus deel van de bewoners heeft schijt en de kopers (en normale huurders) hekelen het maar er wordt niks/te weinig aan gedaanquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Gelukkig is het hier aan deze kant van de wijk bijna altijd wel netjes, ik woon hier ook tussen heel veel koopwoningen. In het midden van de wijk zijn het allemaal sociale huurflatjes bij elkaar en daar is het om de dag gewoon raak.
wat heb je verkeerd gedaan dan?quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:04 schreef Ama het volgende:
Oke ik ga even motivatie zoeken om de eerste 2 zakjes van bouwwerk 2 van mijn nightmare before christmas set uit elkaar te halen en opnieuw te doen.![]()
Ik moet beginnen met de basis van de toren van Jack dus moest beginnen met allemaal traptredes plaatsen enz maar ik heb ze 1 rij verkeerd geplaatst waardoor het niet precies in het midden staat wat wel moet om de rest er om heen te maken.quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet beginnen met de basis van de toren van Jack dus moest beginnen met allemaal traptredes plaatsen enz maar ik heb ze 1 rij verkeerd geplaatst waardoor het niet precies in het midden staat wat wel moet om de rest er om heen te maken.
Kan. Ken zelf het circuit al dankzij de simquote:
En ik mis gewoon weer iets he. Een dingetje om het poppetje van Jack af te maken. Ook nooit bericht gehad over die drukfout op mijn Hogwarts brief dus meteen maar gevraagd of ik die ook nog krijg.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |