Oke Cruijfquote:
Ja, maar ik weet niet of Karzai het leuk vind om naar die ratten te kijken/ entertainen / voeren etcquote:
Ik zou het zelf ook niet doen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of Karzai het leuk vind om naar die ratten te kijken/ entertainen / voeren etc
Duiven zijn toch eigenlijk ook een soort vliegende ratten?quote:
Nee, viessssss Patrickquote:
zitten vol met parasieten en vlooien inderdaad en verspreiders van de builenpest die half europa heeft uitgeroeid in de 12e eeuwquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Duiven zijn toch eigenlijk ook een soort vliegende ratten?
Als ie maar niet binnenkomtquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:59 schreef essnhills het volgende:
Er loopt bij mij in de tuin ook steeds een rat
@dud0r weer vrij aan het rond slenteren?quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:59 schreef essnhills het volgende:
Er loopt bij mij in de tuin ook steeds een rat
quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:00 schreef Karzai het volgende:
als je hier om 5 uur snachts over straat loopt zie je ze wel lopen
zo vroeg ben jij nooit wakkerquote:
Alleen als het een dikkie dik -rat isquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
@:dud0r weer vrij aan het rond slenteren?
Gelukkig nietquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb nog Libanees flatbread liggen, lekker met schapenyoghurt, kwekveel knokloof en limoen
is een optie, maar denk dat ik dan gewoon aan de fanta ga ofzoquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik drink dan kinderchampagnegewoon Spa appel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |