Oke Cruijfquote:
Ja, maar ik weet niet of Karzai het leuk vind om naar die ratten te kijken/ entertainen / voeren etcquote:
Ik zou het zelf ook niet doen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of Karzai het leuk vind om naar die ratten te kijken/ entertainen / voeren etc
Duiven zijn toch eigenlijk ook een soort vliegende ratten?quote:
Nee, viessssss Patrickquote:
zitten vol met parasieten en vlooien inderdaad en verspreiders van de builenpest die half europa heeft uitgeroeid in de 12e eeuwquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Duiven zijn toch eigenlijk ook een soort vliegende ratten?
Als ie maar niet binnenkomtquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:59 schreef essnhills het volgende:
Er loopt bij mij in de tuin ook steeds een rat
@dud0r weer vrij aan het rond slenteren?quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:59 schreef essnhills het volgende:
quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:00 schreef Karzai het volgende:
als je hier om 5 uur snachts over straat loopt zie je ze wel lopen
zo vroeg ben jij nooit wakkerquote:
Alleen als het een dikkie dik -rat isquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
@:dud0r weer vrij aan het rond slenteren?
Gelukkig nietquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb nog Libanees flatbread liggen, lekker met schapenyoghurt, kwekveel knokloof en limoen
is een optie, maar denk dat ik dan gewoon aan de fanta ga ofzoquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik drink dan kinderchampagnegewoon Spa appel.
ik moet nog ontbijten, aankleden en andere dingen doenquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
Tijd voor broodjes visstick voor de lunch
Nee iddquote:
aan de andere kant: hoe slecht is het aangegeven dat er een mogelijkheid is om verkeerd af te slaanquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:08 schreef Nattekat het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)g-marathon-amsterdam
Alle energie gaat naar de benen, niet naar de hersenen.
Ik had een veel verwarrendere situatie verwacht.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:10 schreef mschol het volgende:
[..]
aan de andere kant: hoe slecht is het aangegeven dat er een mogelijkheid is om verkeerd af te slaan
bij ikea hebben ze toch wel iets betaalbaars?quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:12 schreef mschol het volgende:
nieuwe bureaustoel moet er ook wel echt komen maarja keuze is reuze en kost allemaal duur
Sorry kom hem al ophalen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:59 schreef essnhills het volgende:
geprobeerd maar vind ik niet fijn zittenquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bij ikea hebben ze toch wel iets betaalbaars?
Lekker receptje hoor, zou er ook nog waterkastanjes in doen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:13 schreef Karzai het volgende:
ik ga voor de pindasoep vandaag
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker receptje hoor, zou er ook nog waterkastanjes in doen.
ahquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:15 schreef mschol het volgende:
[..]
geprobeerd maar vind ik niet fijn zitten
een wat dikkere zetel is fijn![]()
Nou, dat was snel. Kun je nog wel picnic bestellen of moeten we een help-fles-november doos met eten organiseren?quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo hehe. Salaris binnen![]()
Vakantie afbetaald
Credit card afgelost
Nieuwe schoenen gekocht
Tandarts betaald
Geld is weer op
hoeveel is je verbruik gas en elek?quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:27 schreef Ama het volgende:
Hmm mijn vader zegt dat het voor mij niet interessant is om zonnepanelen te nemen.
komt wel goed hoorquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, dat was snel. Kun je nog wel picnic bestellen of moeten we een help-fles-november doos met eten organiseren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |