Ademen, eten, fokken, naar de ratten kijken/ voeren / entertainen, gesprekken ontwijken over naaktslakken en weer eten?quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:49 schreef Ama het volgende:
Voelt weer alsof ik een enorme to do lijst heb vandaag maar het valt ook wel mee.
Dat maakt voor mij niet bijster veel uitquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig is het bijna maandag
Dat is fijnquote:
quote:
Dit ben ik allemaal even vergeten in het rijtje.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ademen, eten, fokken, naar de ratten kijken/ voeren / entertainen, gesprekken ontwijken over naaktslakken en weer eten?
Misschien nog een paar keer wc
Graag gedaanquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit ben ik allemaal even vergeten in het rijtje.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat maakt voor mij niet bijster veel uit
quote:
Dan sla je het museum over.quote:
Smoothquote:
Wij het kleine niet eert etc.quote:
Zal het doorgevenquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:51 schreef Nizno het volgende:
denken in oplossingen in plaats van problemen
Je boi Air hosselt al die sma'tjes.quote:
Dan worden wij wel vaak vereerd enzoquote:
verstandigquote:
nehquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:52 schreef Karzai het volgende:
maan is wel een lekker ding
[ afbeelding ]
Geen idee wat je zegt.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:51 schreef Nizno het volgende:
Dit is geen recente foto.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:52 schreef Karzai het volgende:
maan is wel een lekker ding
[ afbeelding ]
quote:
Ook voor jouquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ademen, eten, fokken, naar de ratten kijken/ voeren / entertainen, gesprekken ontwijken over naaktslakken en weer eten?
Misschien nog een paar keer wc
Ja elk nadeel heb zijn voordeelquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan worden wij wel vaak vereerd enzo
iewlquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:51 schreef Nizno het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |