Ligt eraan hoe laat die sluit.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Zal ik nog naar leiden gaan voor een museum. Tegen de tijd dat ik er ben is het twee uur
Gewoon doenquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Zal ik nog naar leiden gaan voor een museum. Tegen de tijd dat ik er ben is het twee uur
dan ga je gewon eens op zaterdag om 16u op bed en ben je om 4u wakker en kun je om 8u naar musea vertrekkenquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Waarom gaan musea niet later dicht. Ik ben 's ochtends niet aanspreekbaar, ik word pas rond het middaguur wakker en dan heeft het geen zin om nog ergens naartoe te gaan dat verder weg is dan Utrecht.
Goedenacht zwageresquote:
nouja na twee uurtjes heb je het toch wel weer gezien en ga je on 4 uur naar huisquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Hmmmm...quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vijf uur. Moet daar ook nog wat eten.
Waarom niet? Meeste musea ben je met een uurtje of 2 wel klaar?quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Ja Goedenavond zwageressquote:
Kom je bij mij eten.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vijf uur. Moet daar ook nog wat eten.
Nah als het een goede tentoonstelling is met een audiotour ben ik misschien wel langer bezig. Was een tijdje geleden in Utrecht en toen had ik het na 2,5 uur nog niet allemaal gezien, maar was ik wel zo ontzettend gaar dat ik ook geen informatie meer opnam. Stond ik om half vijf buiten.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
nouja na twee uurtjes heb je het toch wel weer gezien en ga je on 4 uur naar huis
Gelukkig is het bijna maandagquote:
nooit last vanquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iedereen instant de sunday scaries
Die had ik vrijdag al.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iedereen instant de sunday scaries
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |