Ow, ik dacht dat je het meer centraal moest wegbrengen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:27 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon een stad, waar ze het nodig vinden om alles in ondergrondse containers te doen, en dan niet alle containers voor de flat neer te zetten
kloptquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ken iker is ook een soort galerij geloof ik.
Welkom in faalkuttendam.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niets, daarom is de datum wel in het Nederlands
De rest van de tekstjes is even goed gejat van een voorbeeld
nee, zo erg nog net niet..quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je het meer centraal moest wegbrengen.
in de hermitage is nu een kadinsky tentoonstellig daar was ik vorige maand geweest, ook wel aardigquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ken iker is ook een soort galerij geloof ik.
Ik zou voor de wok box gaanquote:
Wij hebben geloof ik zo'n 5 ondergrondse containers in het dorp, geen moeite om het mee te nemen als je er toch langskomt met de auto of te voet.quote:
allemaal netjes een slotje op de grijze kliko?quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij hebben voor 6 appartementen 20 kliko's op de parkeerplaats staan. Voor legen van de grijze kliko moet je apart betalen, tientje per keer geloof ik. De rest wordt "gratis" opgehaald. Nou ja daar betaal je dus ieder jaar ook een paar honderd euro voor, samen met OZB, rioolheffing en zo nog wat dingen.
Uiteraard.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
allemaal netjes een slotje op de grijze kliko?
gelukkig is alles hier wel "gratis" te dumpen in de ondergrondse bakkenquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij hebben voor 6 appartementen 20 kliko's op de parkeerplaats staan. Voor legen van de grijze kliko moet je apart betalen, tientje per keer geloof ik. De rest wordt "gratis" opgehaald. Nou ja daar betaal je dus ieder jaar ook een paar honderd euro voor, samen met OZB, rioolheffing en zo nog wat dingen.
bij ex betaalde je per keer dat je hem opende met de pas.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:43 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig is alles hier wel "gratis" te dumpen in de ondergrondse bakken
volgens mij is vorig jaar dat plan van de gemeente afgeschoten bij een referendumquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij ex betaalde je per keer dat je hem opende met de pas.
Je betaalt daar per jaar voor? Wij betalen hier voor de rollen speciale vuilniszakken van de gemeente.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:43 schreef mschol het volgende:
[..]
Hier dumpen ze het er gewoon naast en dan is het ook "gratis".quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:43 schreef mschol het volgende:
[..]
En terecht.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:44 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij is vorig jaar dat plan van de gemeente afgeschoten bij een referendum
Zo'n pas had ik in Leeuwarden ook, was dat ding altijd kwijt als ik 'm nodig hadquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij ex betaalde je per keer dat je hem opende met de pas.
Dat dus.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier dumpen ze het er gewoon naast en dan is het ook "gratis".
we betalen gewoon afvalstoffen heffing enzo eens per jaarquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je betaalt daar per jaar voor? Wij betalen hier voor de rollen speciale vuilniszakken van de gemeente.
tja, dat gebeurd hier ook helaasquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier dumpen ze het er gewoon naast en dan is het ook "gratis".
das niet handig idd. gelukkig was er een lade waar de pas prima in paste en we ons ook beiden aan hielden om hem terug te leggenquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo'n pas had ik in Leeuwarden ook, was dat ding altijd kwijt als ik 'm nodig had
ik heb gewoon een "tag" aan mn sleutelbosquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo'n pas had ik in Leeuwarden ook, was dat ding altijd kwijt als ik 'm nodig had
Ik gooide het afval altijd weg als ik toch de deur uit moest, en dan zat die pas uiteindelijk weer in een vest, jas, tas, whatever.. en vergat ik 'm er bij thuiskomst uit te halenquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
das niet handig idd. gelukkig was er een lade waar de pas prima in paste en we ons ook beiden aan hielden om hem terug te leggen
Dat zijn de betere oplossingen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb gewoon een "tag" aan mn sleutelbos
uhuh had ex af en toe ook last van... gelukkig was ze dan ook vaak degene die er hinder van had bij de volgende keer dat de afvalzak vol wasquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik gooide het afval altijd weg als ik toch de deur uit moest, en dan zat die pas uiteindelijk weer in een vest, jas, tas, whatever.. en vergat ik 'm er bij thuiskomst uit te halen
wat op zich best logisch is, als ze dat ook bij anderen doen voor hun eigen flats etc... zodat die van jullie niet propvol zouden zijnquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:52 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen toen ik em kreeg deed hij het niet..
en hij werkt alleen bij de bakken voor mn flat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |