amsterdam historisch museum is wel leuk zit vlakbij het centraal station in de kalverstraatquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:08 schreef CherryLips het volgende:
Eens kijken of er een leuk museum in Amsterdam is.
ja dan kan het niet echt uit. de hoeveelheid elektra die je er dan bij hebt als je wat dingen van gas naar elek zal zetten is alsnog niet opwegend tegen de hoeveelheid vanuit je panelen en moet je ook hogere maandelijkse kosten bij de leverancier betalen en zulks..quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja zit al te zoeken maar kan niet alles meer terugkijken nu ik weg ben bij Vattenfall. Maar ik gebruik 70 a 80 kWh stroom per maand, dat weet ik wel.
Is die niet verhuisd naar de Hermitage?quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
amsterdam historisch museum is wel leuk zit vlakbij het centraal station in de kalverstraat
https://www.amsterdammuseum.nl/
nee dat is wat anders, je hebt daar ook het begijnenhofje en een historisch engels kerkje, erg leuk, verwacht je niet zo'n drukke winkelstraat, zeker het bezoeken waardquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is die niet verhuisd naar de Hermitage?
hier wordt niet eens wat opgehaald, je zal het zelf moeten wegbrengenquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:21 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er helemaal niets aan wegens ondergrondse container, maar toch fijn om te weten.
Wat is er mis met gewoon de Nederlandse taal gebruiken?quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:21 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er helemaal niets aan wegens ondergrondse container, maar toch fijn om te weten.
Hier ook.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:23 schreef mschol het volgende:
[..]
hier wordt niet eens wat opgehaald, je zal het zelf moeten wegbrengen
Niets, daarom is de datum wel in het Nederlandsquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon de Nederlandse taal gebruiken?
In wat voor gehucht woon jij nou weer?quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:23 schreef mschol het volgende:
[..]
hier wordt niet eens wat opgehaald, je zal het zelf moeten wegbrengen
gewoon een stad, waar ze het nodig vinden om alles in ondergrondse containers te doen, en dan niet alle containers voor de flat neer te zettenquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In wat voor gehucht woon jij nou weer?
Die ken ikquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee dat is wat anders, je hebt daar ook het begijnenhofje en een historisch engels kerkje, erg leuk, verwacht je niet zo'n drukke winkelstraat, zeker het bezoeken waard
Ow, ik dacht dat je het meer centraal moest wegbrengen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:27 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon een stad, waar ze het nodig vinden om alles in ondergrondse containers te doen, en dan niet alle containers voor de flat neer te zetten
kloptquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ken iker is ook een soort galerij geloof ik.
Welkom in faalkuttendam.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niets, daarom is de datum wel in het Nederlands
De rest van de tekstjes is even goed gejat van een voorbeeld
nee, zo erg nog net niet..quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je het meer centraal moest wegbrengen.
in de hermitage is nu een kadinsky tentoonstellig daar was ik vorige maand geweest, ook wel aardigquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ken iker is ook een soort galerij geloof ik.
Ik zou voor de wok box gaanquote:
Wij hebben geloof ik zo'n 5 ondergrondse containers in het dorp, geen moeite om het mee te nemen als je er toch langskomt met de auto of te voet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |