Volgens mijn kalender is de herfst maar 3 maanden.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:40 schreef Nattekat het volgende:
Eerste herfstmaand is bijna voorbij, nog vijf te gaan.
Op de pof leven.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo hehe. Salaris binnen![]()
Vakantie afbetaald
Credit card afgelost
Nieuwe schoenen gekocht
Tandarts betaald
Geld is weer op
Jullie treinreizigers hoor ik alleen maar klagen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:50 schreef CherryLips het volgende:
O die ga ik ook missen. Maar dat is korter reizen dus dan ben ik er nog voor tweeën.
Ja die credit card hequote:
Die hebben zich erbij neergelegd dat ze dagelijks vast staan in de filequote:Op zondag 20 oktober 2024 12:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jullie treinreizigers hoor ik alleen maar klagen.
Dat hoor je mensen in een automobiel nooit zoveel doen.
Die zijn misschien gelukkiger.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar 80.000 km halen, maar nauwelijks sta ik in een file.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:57 schreef mschol het volgende:
[..]
Die hebben zich erbij neergelegd dat ze dagelijks vast staan in de file
Ik heb al een half jaar niet in een trein gezeten.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik 3 jaar niet en daarvoor 15 jaar niet denk ik.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb al een half jaar niet in een trein gezeten.
amsterdam historisch museum is wel leuk zit vlakbij het centraal station in de kalverstraatquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:08 schreef CherryLips het volgende:
Eens kijken of er een leuk museum in Amsterdam is.
ja dan kan het niet echt uit. de hoeveelheid elektra die je er dan bij hebt als je wat dingen van gas naar elek zal zetten is alsnog niet opwegend tegen de hoeveelheid vanuit je panelen en moet je ook hogere maandelijkse kosten bij de leverancier betalen en zulks..quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja zit al te zoeken maar kan niet alles meer terugkijken nu ik weg ben bij Vattenfall. Maar ik gebruik 70 a 80 kWh stroom per maand, dat weet ik wel.
Is die niet verhuisd naar de Hermitage?quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
amsterdam historisch museum is wel leuk zit vlakbij het centraal station in de kalverstraat
https://www.amsterdammuseum.nl/
nee dat is wat anders, je hebt daar ook het begijnenhofje en een historisch engels kerkje, erg leuk, verwacht je niet zo'n drukke winkelstraat, zeker het bezoeken waardquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is die niet verhuisd naar de Hermitage?
hier wordt niet eens wat opgehaald, je zal het zelf moeten wegbrengenquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:21 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er helemaal niets aan wegens ondergrondse container, maar toch fijn om te weten.
Wat is er mis met gewoon de Nederlandse taal gebruiken?quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:21 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er helemaal niets aan wegens ondergrondse container, maar toch fijn om te weten.
Hier ook.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:23 schreef mschol het volgende:
[..]
hier wordt niet eens wat opgehaald, je zal het zelf moeten wegbrengen
Niets, daarom is de datum wel in het Nederlandsquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon de Nederlandse taal gebruiken?
In wat voor gehucht woon jij nou weer?quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:23 schreef mschol het volgende:
[..]
hier wordt niet eens wat opgehaald, je zal het zelf moeten wegbrengen
gewoon een stad, waar ze het nodig vinden om alles in ondergrondse containers te doen, en dan niet alle containers voor de flat neer te zettenquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In wat voor gehucht woon jij nou weer?
Die ken ikquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee dat is wat anders, je hebt daar ook het begijnenhofje en een historisch engels kerkje, erg leuk, verwacht je niet zo'n drukke winkelstraat, zeker het bezoeken waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |