SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Dat was geen joint, dat was een bandenreparatiekitquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja godver ik heb in 2016 eens aan een joint gehesen. Was op de Bokbierdag in Zutphen met @:Fogel en @:liesje1979 en het Tweede Noorse Leger. Nou nou nou. Dat was geen goed ideeOpeens iedereen kwijtgeraakt, nog net naar de trein kunnen zwalken en toen ik weer contact met iemand had was ik alweer thuis.
Later hoorde ik van diverse collega's dat ze me aangesproken hadden
Ownoessquote:
Same.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb nooit de behoefte gevoeld om drugs te proberen
+1quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Best essentieelquote:
Dit.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zal de spacecake zaterdag thuislaten.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb eens met een Amerikaanse vriendin wietkoekjes en wietlolly's gegeten. Was smerig. Niet aan te raden. 1/10
Eigenlijk moet dat wel, vind ik.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dit.
Tenzij je alcohol als drugs telt.
De stangen om zitvlak te maken.quote:
Als ik iets wel vreselijk vind dan is dat wel paddo's. Ik vind het effect helemaal niet leuk en veel te lang duren en ik krijg ze sowieso amper door mijn strot.quote:
alcohol is imho ook een vorm van drugsquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dit.
Dat is in NL niet zo moeilijk.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:21 schreef mschol het volgende:
zou niet eens weten hoe ik er aan moet komen
De hoofse liefde, de schoonheid van een middeleeuws Duits stadje langs de Moezel, een zingende merel tijdens de eerste nakende zonsondergang in het bos, dat fascinerende niet-weg-te-leggen boek en dat ene weldadige chocotaartje in Wenen zouden meer dan genoeg joie de vivre op moeten leveren voor levensgeluk.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Je moet naar de WC van drugs?quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:22 schreef Ama het volgende:
Moet echt meteen naar de wc door dit onderwerp.
Niet joh.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat was geen joint, dat was een bandenreparatiekit
Oh dat is zo irritant, dat je helemaal klaar bent om iets in elkaar te zetten en dan missen er onderdelenquote:
Helemaal eensquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De hoofse liefde, de schoonheid van een middeleeuws Duits stadje langs de Moezel, een zingende merel tijdens de eerste nakende zonsondergang in het bos, dat fascinerende niet-weg-te-leggen boek en dat ene weldadige chocotaartje in Wenen zouden meer dan genoeg joie de vivre op moeten leveren voor levensgeluk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Net als op het werkquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is zo irritant, dat je helemaal klaar bent om iets in elkaar te zetten en dan missen er onderdelen
quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:24 schreef Ama het volgende:
[..]Weer wat geleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:24 schreef Ama het volgende:
[..]PEP PEP PEP PEP PEP PEPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik ook weinig behoefte aanquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dit.
Alcohol drink je ook niet?quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik ook weinig behoefte aan
Godver, nu heb ik zin in een tripje naar Bernkastel-Kuesquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De hoofse liefde, de schoonheid van een middeleeuws Duits stadje langs de Moezel, een zingende merel tijdens de eerste nakende zonsondergang in het bos, dat fascinerende niet-weg-te-leggen boek en dat ene weldadige chocotaartje in Wenen zouden meer dan genoeg joie de vivre op moeten leveren voor levensgeluk.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoef je nu alleen aan je handdoeken te sniffen.
ja helaas niet hetzelfde effectquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoef je nu alleen aan je handdoeken te sniffen.
Oh @DeZwabber was er ook bij zie ik netquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat was geen joint, dat was een bandenreparatiekit
Lust ik wel. Maar als het er vijf in een jaar zijn is het veel.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:28 schreef Ama het volgende:
[..]Oh dacht altijd dat je wel van een biertje ofzo was.
Ook alleen een half glaasje met oud en nieuw? En een verdwaalde aperol spritz in de zomer? Zo gaat het hier meestalquote:
Oh dat wist ik niet van je.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lust ik wel. Maar als het er vijf in een jaar zijn is het veel.
Ik wist het van jou wel ja met kerst en oud en nieuw 1 glaasje toch?quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook alleen een half glaasje met oud en nieuw? En een verdwaalde aperol spritz in de zomer? Zo gaat het hier meestal
quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien eens aan een kikker likken? [ afbeelding ]
Aan een naaktslakquote:
Denk dat ik volgende week een tripje Externsteine, Wewelsburg, Hermannsdenkmal en Kalkriese Varusslag museum pak.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Godver, nu heb ik zin in een tripje naar Bernkastel-Kues![]()
Ja, precies!quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook alleen een half glaasje met oud en nieuw? En een verdwaalde aperol spritz in de zomer? Zo gaat het hier meestal
Heb je daar ook een Panzermausmuseum?quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat ik volgende week een tripje Externsteine, Wewelsburg, Hermannsdenkmal en Kalkriese Varusslag museum pak.
quote:
Even lekker pocheren in naaktslakkenslijm.quote:
Gewoon niet doen, als je daar geen zin in hebtquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:33 schreef mschol het volgende:
qua alcohol zit ik op een half glaasje champagne per jaar, met oud en nieuw, en dat gaat meestal ook tegen heug en meug erin, dus wellicht schaf ik die ook gewoon af per dit jaar
Oehquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat ik volgende week een tripje Externsteine, Wewelsburg, Hermannsdenkmal en Kalkriese Varusslag museum pak.
Koop ik er meteen Zehn van.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je daar ook een Panzermausmuseum?
Als ze die hier hebben maar denk het nietquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien eens aan een kikker likken? [ afbeelding ]
Ja, eentje is het net niet ..quote:
Het volkslied gorgelen met naaktslakkenslijmquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even lekker pocheren in naaktslakkenslijm.
Hoe maken ze dat?quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het volkslied gorgelen met naaktslakkenslijm
Volgens de KSC ook.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:34 schreef datismijnmening het volgende:
volgens mij drink ik in een jaar meer dan deze sc bij elkaar
quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even lekker pocheren in naaktslakkenslijm.
Jullie mogen ook best gewoon meteen zeggen Ama wij haten je.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het volkslied gorgelen met naaktslakkenslijm
Kans is best aannemelijk haha.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:34 schreef datismijnmening het volgende:
Wij praten gewoon graag over naaktslakkenquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:35 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Jullie mogen ook best gewoon meteen zeggen Ama wij haten je.
Je hebt zelfs een frog dish daar om lekker op te peuzelen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ze die hier hebben maar denk het niet
Ik heb jarenlang de jip en janneke champagne van de hema voor mezelf meegenomen met oud en nieuwquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:33 schreef mschol het volgende:
qua alcohol zit ik op een half glaasje champagne per jaar, met oud en nieuw, en dat gaat meestal ook tegen heug en meug erin, dus wellicht schaf ik die ook gewoon af per dit jaar
quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang de jip en janneke champagne van de hema voor mezelf meegenomen met oud en nieuwM'n hele studententijd sowieso. Die groene met appelsmaak, was best lekker
Ik denk in een dagquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:34 schreef datismijnmening het volgende:
jazag het laatst op de kaart staanquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt zelfs een frog dish daar om lekker op te peuzelen.
tja, kon ik vroeger niet zo makkelijk (nee zeggen) en nu wordt er maar vanuitgegaan dat ik dat halve glaasje mee drink (voorheen kwamen ze met een vol glasquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon niet doen, als je daar geen zin in hebt
Die hoor je toch steeds ‘s nachts?quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ze die hier hebben maar denk het niet
Onderdelen die gelijk missen bij stap 1.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is zo irritant, dat je helemaal klaar bent om iets in elkaar te zetten en dan missen er onderdelen
Volgens mij eten ze die daar wel dood, in Japan springen ze zo weer half uit elkaar van je bord af.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jazag het laatst op de kaart staan
jaar? maand of week eerderquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:34 schreef datismijnmening het volgende:
Oh dat is helemaal mooiquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Onderdelen die gelijk missen bij stap 1.
Klantenservice is gesloten, dus dat wordt morgenmiddag proberen.
Kikkers klinken als vogels als het donker is in de jungelquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die hoor je toch steeds ‘s nachts?
Gatver.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij eten ze die daar wel dood, in Japan springen ze zo weer half uit elkaar van je bord af.
Poëtischquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kikkers klinken als vogels als het donker is in de jungel
Dat is nog te overzien en zo'n glaasje is weinig (meestal sla ik dat over, omdat ik het niet zo heel lekker vind)quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:37 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, kon ik vroeger niet zo makkelijk (nee zeggen) en nu wordt er maar vanuitgegaan dat ik dat halve glaasje mee drink (voorheen kwamen ze met een vol glas)
maar goed denk dat ik daar wel mee kap ja.
enige alcohol die ik dan evt nog drink is een shotje ouzo als ik uit eten ga bij de griek
en dat gebeurd zo weinig nog dat dat misschien eens per 2 jaar is
Het is me wel aangeboden maar een vriendin was daar eens zo slecht op gegaan dat ik dat soort dingen niet durfdequote:
ja toch niet dat soort kikkersquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die hoor je toch steeds ‘s nachts?
Vreemd, ik heb zin in het chocotaartje.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Godver, nu heb ik zin in een tripje naar Bernkastel-Kues![]()
Ik ookquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vreemd, ik heb zin in het chocotaartje.
Ik drink dan kinderchampagnequote:Op zondag 20 oktober 2024 11:33 schreef mschol het volgende:
Spappelquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik drink dan kinderchampagnegewoon Spa appel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |