SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Dat was geen joint, dat was een bandenreparatiekitquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja godver ik heb in 2016 eens aan een joint gehesen. Was op de Bokbierdag in Zutphen met @:Fogel en @:liesje1979 en het Tweede Noorse Leger. Nou nou nou. Dat was geen goed ideeOpeens iedereen kwijtgeraakt, nog net naar de trein kunnen zwalken en toen ik weer contact met iemand had was ik alweer thuis.
Later hoorde ik van diverse collega's dat ze me aangesproken hadden
Ownoessquote:
Same.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb nooit de behoefte gevoeld om drugs te proberen
+1quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Best essentieelquote:
Dit.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zal de spacecake zaterdag thuislaten.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb eens met een Amerikaanse vriendin wietkoekjes en wietlolly's gegeten. Was smerig. Niet aan te raden. 1/10
Eigenlijk moet dat wel, vind ik.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dit.
Tenzij je alcohol als drugs telt.
De stangen om zitvlak te maken.quote:
Als ik iets wel vreselijk vind dan is dat wel paddo's. Ik vind het effect helemaal niet leuk en veel te lang duren en ik krijg ze sowieso amper door mijn strot.quote:
alcohol is imho ook een vorm van drugsquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dit.
Tenzij je alcohol als drugs telt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |