SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen enkel idee, maar het lukt me elk jaar weer.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:54 schreef TweedeKlum het volgende:
Het is nondeju bijna november. hoe kun je nu nog steeds niet topfit zijn?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:54 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Geen enkel idee, maar het lukt me elk jaar weer.
mwa, hij was wel echt heel bedrijvig. Ik kan het wel vergeven nuquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:54 schreef TweedeKlum het volgende:
Osman komt net terug van een (kleine) blessure. Dat helpt niet mee.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:54 schreef TweedeKlum het volgende:
Dat is Slotball!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Op een avond als deze toch nog een goal tegen krijgen vind ik toch een stuk vervelender dan eigenlijk zou moeten.
Toch iemand in dit topic met verstand.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Op een avond als deze toch nog een goal tegen krijgen vind ik toch een stuk vervelender dan eigenlijk zou moeten.
De eerste stap (een wedstrijd winnen met echt prima voetbal) is in ieder geval gezet. Nu moet het ook constant blijven, en niet in elkaar kakken als het even niet lukt. Wat wel lastig blijft met deze matige bankquote:
Ik vind Grueter een randdebiel met een kutstem.quote:
@Paulquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik vind Grueter een randdebiel met een kutstem.
Speelde prima inderdaad, maar ook niet voor het eerst dat ie een onnodig harde tackle op een hele ongevaarlijke plek maakt.quote:
De bank is matig, maar al een stuk beter als je Santi, Stengs en Hartman (en Zechiel) terughebt. Je mist eigenlijk gewoon nog 3 basisspelers.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De eerste stap (een wedstrijd winnen met echt prima voetbal) is in ieder geval gezet. Nu moet het ook constant blijven, en niet in elkaar kakken als het even niet lukt. Wat wel lastig blijft met deze matige bank
Precies dit. Het gaat zowaar weer een beetje op voetbal lijken nu er wat puntjes gepakt zijn en er wat vertrouwen in het team (en het proces) komt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een zwaluw maakt nog geen zomer, maar het is verdomde fijn dat we eens weer een echte zwaluw zien.
Gezellig, ik ookquote:Op zondag 20 oktober 2024 10:34 schreef Paul het volgende:
Volgende week ga ik naar Utrecht -feyenoord
Ben toch beetje bang geworden voor Fey![]()
En Hartman, en Santi….quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:59 schreef Haringkop het volgende:
#teamPriske en dan moet Stengs nog ingepast worden
Dit is wel echt gelul eerste klas.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:30 schreef Alaphilippe_ het volgende: Alleen moet in Nederland alles voetballend bedeen perfect en oogstrelend zijn.
Leg eens uit? Zeker 'indringers' krijgen een torenhoog eisenpakket opgelegd, terwijl de vlaggetjes met de mantel der liefde worden bedekt. Er waren duidelijke factoren aan te wijzen waarom Priske's start een zoektocht zou kunnen worden, maar die werden door de fanfare klakkeloos terzijde geschoven, zoals we in de politiek inmiddels zonder zorgen langs racisme heenkijken.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is wel echt gelul eerste klas.
Of Priske is aan het begin iets te eigenwijs geweest met een paar verkeerde beslissingen waardoor de aanpassingsperiode te lang heeft geduurd.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Leg eens uit? Zeker 'indringers' krijgen een torenhoog eisenpakket opgelegd, terwijl de vlaggetjes met de mantel der liefde worden bedekt. Er waren duidelijke factoren aan te wijzen waarom Priske's start een zoektocht zou kunnen worden, maar die werden door de fanfare klakkeloos terzijde geschoven, zoals we in de politiek inmiddels zonder zorgen langs racisme heenkijken.
Wat is eigenwijs?quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Of Priske is aan het begin iets te eigenwijs geweest met een paar verkeerde beslissingen waardoor de aanpassingsperiode te lang heeft geduurd.
Dat heeft weinig te maken met politiek en racisme.
Verkeerde keeperskeuze, 3-4-3 spelen zonder fatsoenlijke wingbacks te hebben, de vorige succestrainer niet raadplegen voor een overdracht, te lang spelers bij de ploeg houden waarvan iedereen al wist dat die er geen klote van konden.quote:
Daar heeft Priske ook wel even voor nodig gehad. Mede omdat ie heel lang moest wachten op Hwang, Lotomba en Bueno (die ook nog geblesseerd raakte).quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De defensieve basis is onder Priske nog steeds heel goed. Bij de obsessie met het tijdperk-Slot wordt vergeten dat dáár wel degelijk verder op wordt geborduurd. Alleen moet in Nederland alles voetballend bedeen perfect en oogstrelend zijn.
Ook zonder Wieffer en Minteh had je in een 4-3-3 nog even zoekende geweest. Dat heeft niet zoveel met formaties te maken.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Verkeerde keeperskeuze, 3-4-3 spelen zonder fatsoenlijke wingbacks te hebben, de vorige succestrainer niet raadplegen voor een overdracht, te lang spelers bij de ploeg houden waarvan iedereen al wist dat die er geen klote van konden.
Hij heeft alles zelf willen uitvogelen en daarin flink wat verkeerde beslissingen gemaakt die iedereen wel kon zien aankomen en dat heeft een hoop kostbare tijd en punten gekost. Oftewel: eigenwijs.
Ik wil niet in herhaling blijven vallen en dan wordt @:de_pel ook boos, want over gisteren ben ik heel positief en als je Go Ahead met 1-5 van de mat veegt doe je echt wel iets goeds. Dus ik ga nu met een hoop meer vertrouwen richting de toekomst. Maar dat streept niet weg dat het zonde is dat we al zo’n achterstand hebben opgelopen, integendeel.
Ik vind de verdedigende basis ook helemaal niet op ‘voortgeborduurd’. Het zegt wel iets dat je het jongere talent weer hebt moeten vervangen door een ervaren verdediger om meer stabiliteit te krijgen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar heeft Priske ook wel even voor nodig gehad. Mede omdat ie heel lang moest wachten op Hwang, Lotomba en Bueno (die ook nog geblesseerd raakte).
Met een veel lastiger schema dan PSV geeft Feyenoord kwalitatief minder grote kansen weg.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind de verdedigende basis ook helemaal niet op ‘voortgeborduurd’. Het zegt wel iets dat je het jongere talent weer hebt moeten vervangen door een ervaren verdediger om meer stabiliteit te krijgen.
Niet dat het defensief slecht staat hoor, gewoon solide.
Dit slaat echt nergens op. We zijn in de eerste acht potjes acht punten kwijtgeraakt tegen ontzettend matige tegenstanders. Dat is heel erg veel.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ook zonder Wieffer en Minteh had je in een 4-3-3 nog even zoekende geweest. Dat heeft niet zoveel met formaties te maken.
Die achterstand op PSV had er links- of rechtsom wel gekomen. Je bent gewoon minder geworden en Te Kloese heeft een matige zomer gedraaid.
Buitenlanders kijken eenmaal heel anders tegen de zaak aan dan we in Nederland doen. Dat gebeurt met letterlijk elke trainer die vanuit het buitenland wordt aangesteld en zeker buiten de Benelux. Schmidt, Priske, Farioli, Velazquez zijn vanaf dag 1 onder een vergrootglas gelegd en bij elke mogelijkheid dat rotte tomaten kunnen worden gegooid wordt de kans gegrepen.
Niet wij willen begrijpen, zij moeten begrijpen. Terwijl Farioli met Baas, Fitz-Jim spelers beter heeft gemaakt op een totaal onverwachte wijze en Van 't Schip zou aan komen zetten met Ar'Jany Martha. Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Als je je verplaatst in Priske snap ik die keuzes wel. Als je successen hebt geboekt met je eigen benadering zou ik ook niet geïnteresseerd zijn in wat mijn voorganger precies gedaan heeft. Hij wilde gewoon met een schone lei beginnen en spelers zelf beoordelen, daar is niks mis mee.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit slaat echt nergens op. We zijn in de eerste acht potjes acht punten kwijtgeraakt tegen ontzettend matige tegenstanders. Dat is heel erg veel.
Je haalt er voortdurend dingen bij als ‘de Nederlandse media is zo negatief tegenover buitenlandse trainers!’ en begint zelfs over Fitz-Jim en de racistische politiek. Wat heeft dat er nou allemaal mee te maken. Hij heeft in het begin gewoon wat slechte beslissingen gemaakt die niet positief hebben bijgedragen aan zijn beeldvorming, dat is alles.
Je raakt jezelf kwijt in de discussie door allemaal ongerelateerde irritaties erbij te halen.
Toch is Stengs vanuit de as veel beter dan vanaf rechts, maarja Milambo ga je er ook niet uitdoen. Die schroeit aardig met 4 doelpunten in 10 wedstrijden.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:07 schreef alopio het volgende:
[..]
En Hartman, en Santi….
Stengs gaat wel echt een boost geven, en dan is het fijn dat Osman nu een beetje gaat renderen en dan een prima backup kan zijn voor Stengs of voor Paixao als die weer eens zijn voetbalschoenen heeft thuisgelaten.
Ik kan me niet voorstellen dat het middenveld nu aangepast gaat worden, dat staat eigenlijk prima nu. Stengs dus gewoon naar rechts.
En die Hwang, wat een aanwinst. Niet alleen voetballend maar ook echt een leider. Als je zo kort bij de club bent maar nu al zo veel verantwoordelijkheid pakt. Ook bij die goal van Caranza even iedereen erbij roepen van feliciteer die jongen even. Belangrijke aankoop zowel op als naast het veld.
Als je Stengs op rechts zet moet je met deze tactiek nog 2 of 3 posities wijzigen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:22 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Toch is Stengs vanuit de as veel beter dan vanaf rechts, maarja Milambo ga je er ook niet uitdoen. Die schroeit aardig met 4 doelpunten in 10 wedstrijden.
Ik vind dat niet heel begrijpelijk. Als het ergens een zooitje is, begrijp ik de schone lei wel. Maar dat was het niet. Je moet zeker in je eigen aanpak geloven en niemand vraagt om de succesformule 1 op 1 te kopiëren, maar het volkomen negeren en dingen opnieuw willen uitvinden die allang bekend zijn is ronduit arrogant (en heel onverstandig in de altijd opportunistische voetbalwereld). Dan maak je als de resultaten tegenvallen jezelf opzichtig kop van jut, bij zowel de supporters als de spelers. En aangezien Priske bij al zijn clubs erg slecht start, denk ik dat het probleem vooral bij hem ligt.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je je verplaatst in Priske snap ik die keuzes wel. Als je successen hebt geboekt met je eigen benadering zou ik ook niet geïnteresseerd zijn in wat mijn voorganger precies gedaan heeft. Hij wilde gewoon met een schone lei beginnen en spelers zelf beoordelen, daar is niks mis mee.
Als Te Kloese had gewild dat ie zou voortborduren op Slot had hij dat voor Priske moeten organiseren.
En het valt ook net weer goed bij PSV dat bij een lastige uitwedstrijd bij AZ, en afgelopen seizoen Twente, de tegenstander een (overigens terechte) rode kaart krijgt binnen het kwartier.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Met een veel lastiger schema dan PSV geeft Feyenoord kwalitatief minder grote kansen weg.
Ik ben altijd voorstander geweest van Stengs op 10, want dat is gewoon zijn beste plek. Maar het middenveld staat prima nu, Milambo ontwikkelt zich fantastisch en pakt de kans en op rechts is het allemaal wat minder. En ja Osman gaat beter draaien maar ik denk dat het nu voor het elftal beter is als Stengs naar rechts gaat. Geeft je veel meer opties. Kan Osman ook invallen voor Paixao (of vervangen) of als je Stengs een keer in de as zet weer op rechts.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:22 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Toch is Stengs vanuit de as veel beter dan vanaf rechts, maarja Milambo ga je er ook niet uitdoen. Die schroeit aardig met 4 doelpunten in 10 wedstrijden.
Dat is deels wel het probleem ja. Of je moet Stengs niet naar binnen laten komen, maar daar ligt zijn kracht juist. Timber - Hwang - Stengs is ook een bazen middenveld, maar o zo zonde voor Milambo. Maar goed, wel een topclub dus concurrentie en een sterke bank is prima. Beter deze keuzes dan niet beter hebben dan Nadje of Zerrouki om in te laten vallen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je Stengs op rechts zet moet je met deze tactiek nog 2 of 3 posities wijzigen.
Nu heb je met Osman een vleugelspeler die het breed houdt, maar met Stengs heb je iemand die naar binnen trekt. Lotomba moet nu meer naar binnen staan, maar dan moet ie eigenlijk hoog gaan staan. Dan kan je hem beter wisselen voor Nieuwkoop. Maar dan moet de linksback juist achter blijven, dus kan je beter met Hancko op links spelen en Gonzalez/Beelen centraal naast Trauner zetten. En dan moet de linkervleugelspeler het juist breed houden in plaats van naar binnen trekken.
Je hebt een paar goede punten hoor en ik ga deels mee met je. Maar vergeet niet dat Priske ook te maken heeft gehad met een selectie die pas heel laat op orde was, bv de komst van Hwang, veel jonge nieuwe spelers die er opeens moesten staan zoals Osman en gewoon 3 geblesseerde belangrijke basis spelers.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind dat niet heel begrijpelijk. Als het ergens een zooitje is, begrijp ik de schone lei wel. Maar dat was het niet. Je moet zeker in je eigen aanpak geloven en niemand vraagt om de succesformule 1 op 1 te kopiëren, maar het volkomen negeren en dingen opnieuw willen uitvinden die allang bekend zijn is ronduit arrogant (en heel onverstandig in de altijd opportunistische voetbalwereld). Dan maak je als de resultaten tegenvallen jezelf opzichtig kop van jut, bij zowel de supporters als de spelers. En aangezien Priske bij al zijn clubs erg slecht start, denk ik dat het probleem vooral bij hem ligt.
Laten we hopen dat gisteren het startsein was dat we nu door die kritieke fase heen zijn, maar het heeft wel echt lang geduurd.
Er zijn zat verzachtende omstandigheden en inmiddels heb ik mijn zegje hierover vaak genoeg gedaan, maar kritiek afwimpelen met oneliners als ‘de Nederlandse media is altijd tegen buitenlandse trainers!’ en ‘ja maar het is geen Slot’ slaat nergens op en ik acht Stijn en hhh38 beter dan dat.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Je hebt een paar goede punten hoor en ik ga deels mee met je. Maar vergeet niet dat Priske ook te maken heeft gehad met een selectie die pas heel laat op orde was, bv de komst van Hwang, veel jonge nieuwe spelers die er opeens moesten staan zoals Osman en gewoon 3 geblesseerde belangrijke basis spelers.
En als het dan lastig gaat bij het begin is het ook wel fijn als je spelers niet idioot gaan doen waardoor je echt totaal onnodig alleen al tegen Willem II en Groningen 4 punten verspeelt.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Verkeerde keeperskeuze, 3-4-3 spelen zonder fatsoenlijke wingbacks te hebben, de vorige succestrainer niet raadplegen voor een overdracht, te lang spelers bij de ploeg houden waarvan iedereen al wist dat die er geen klote van konden.
Hij heeft alles zelf willen uitvogelen en daarin flink wat verkeerde beslissingen gemaakt die iedereen wel kon zien aankomen en dat heeft een hoop kostbare tijd en punten gekost. Oftewel: eigenwijs.
Ik wil niet in herhaling blijven vallen en dan wordt @:de_pel ook boos, want over gisteren ben ik heel positief en als je Go Ahead met 1-5 van de mat veegt doe je echt wel iets goeds. Dus ik ga nu met een hoop meer vertrouwen richting de toekomst. Maar dat streept niet weg dat het zonde is dat we al zo’n achterstand hebben opgelopen, integendeel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Wat ontzettend flauw en compleet onzinnig om het daar op te gooien.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat gebeurt met letterlijk elke trainer die vanuit het buitenland wordt aangesteld en zeker buiten de Benelux.
Nu de keeper nogquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben wel blij dat Priske gewoon spelers na wat mindere wedstrijden mits er vervanging is gewoon uit het team haalt (Beelen en Zerrouki)
Dat zou wel tijd worden. Timon heeft ons in het verleden echt met momenten er door gesleept, maar zit er dit seizoen gewoon absoluut niet goed in.quote:
Een beetje flauw om mijn argument een "ja maar het is geen Slot" oneliner te noemen. 90% van de trainers die zelf al een hoop bereikt hebben zouden ook niet per se met Slot willen praten. De meeste trainers zijn eigenwijs, anders waren ze wel assistent geworden/gebleven. Zelfs als ie wel met Slot had gepraat had ie waarschijnlijk alsnog z'n eigen weg gekozen en alle spelers eerst zorgvuldig zelf willen bekijken.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zijn zat verzachtende omstandigheden en inmiddels heb ik mijn zegje hierover vaak genoeg gedaan, maar kritiek afwimpelen met oneliners als ‘de Nederlandse media is altijd tegen buitenlandse trainers!’ en ‘ja maar het is geen Slot’ slaat nergens op en ik acht Stijn en hhh38 beter dan dat.
Het zegt vooral iets over de trainer Priske dat hij overal zo slecht begint.
Dat geloof ik niet en dat maakt het ook zeker geen goed argument.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:46 schreef hhh38 het volgende:90% van de trainers die zelf al een hoop bereikt hebben zouden ook niet per se met Slot willen praten.
Beelen gaan we echt nog wel wat aan hebben. Heeft nu een mindere fase en terecht dat Trauner nu de voorkeur krijgt, maar hij heeft absoluut de potentie en toekomst om een goede speler te worden.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben wel blij dat Priske gewoon spelers na wat mindere wedstrijden mits er vervanging is gewoon uit het team haalt (Beelen en Zerrouki)
Je hebt gewoon onrealistische verwachtingen van hoe het had moeten lopen. Ik vind de keuzes die Priske heeft gemaakt helemaal niet zo gek, uitgezonderd het te snel willen implementeren van 3-4-3. Maar daarin is ie ook gehinderd door het trage handelen van Te Kloese.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet en dat maakt het ook zeker geen goed argument.
Flauwe manier om zelf niet inhoudelijk te hoeven worden op terechte argumenten.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:39 schreef hhh38 het volgende:
Je hebt gewoon onrealistische verwachtingen van hoe het had moeten lopen.
Ik vind ook niet al z'n keuzes goed, maar het is onterecht om die 4x puntverlies volledig op zijn conto te schuiven. Hij heeft lang op versterkingen moeten wachten en last gehad van blessures van bepalende spelers.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Flauwe manier om zelf niet inhoudelijk te hoeven worden op terechte argumenten.
Priske is uiteindelijk overal slecht gestart, en als ik zijn begin bij Feyenoord zo beschouw kan ik dat goed begrijpen.
Er is letterlijk niemand die dat doet.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind ook niet al z'n keuzes goed, maar het is onterecht om die 4x puntverlies volledig op zijn conto te schuiven.
Dat is natuurlijk inderdaad onterecht, maar dat suggereer ik ook niet, wel dat hij het zichzelf een stuk makkelijker had kunnen maken. Het is voor Priske maar goed dat Feyenoord geen wespennest is zoals Antwerpen was, anders ben je wel heel gauw je krediet kwijt.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind ook niet al z'n keuzes goed, maar het is onterecht om die 4x puntverlies volledig op zijn conto te schuiven. Hij heeft lang op versterkingen moeten wachten en last gehad van blessures van bepalende spelers.
En de negatieve houding van de media en een aantal fans hebben vast ook niet geholpen
Gaan jullie bij verlies weer een veldbestorming doen?quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:30 schreef Paul het volgende:
Dus allemaal Feyenoord supporters in het thuis van, niet normaal
Ik wist niet dat er gedanst werd in de kerk.quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:56 schreef Caland het volgende:
https://www.instagram.com(...)MThndzRwd2g5amNyZg==
Santi hep een nieuwe tattoo en is vandaag naar de kerk geweest @:kingroland
Dan ben je nog nooit in de kerk van GyanGod geweestquote:Op zondag 20 oktober 2024 18:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er gedanst werd in de kerk.
WE gaan 1000% winnen dus hier denken we niet over naquote:Op zondag 20 oktober 2024 18:47 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Gaan jullie bij verlies weer een veldbestorming doen?
Zeer correct.quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ben je nog nooit in de kerk van GyanGod geweest
Ik ben een nette jongen als ik met zakelijk gezelschap ben (ik ben gewoon een pauper die toevallig een relatie heeft met een Utrecht-fan die zo'n skybox in kan).quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:30 schreef Paul het volgende:
Dus allemaal Feyenoord supporters in het thuis van, niet normaal
Ik hou mij wel in tussen die tokkies daar, doorgaans wel goed vermaak.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:48 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik ben een nette jongen als ik met zakelijk gezelschap ben (ik ben gewoon een pauper die toevallig een relatie heeft met een Utrecht-fan die zo'n skybox in kan).
@:Caland is ook een nette jongen in vreemd territorium.
even kijken waar dat is...quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:33 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ali is gewoon nog steeds de mascotte.
Leuk stukje wisselgeld. Jammer dat je opnieuw miljoenen creëert voor een PL clubquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:21 schreef Caland het volgende:
[ x ]
OsmanGod. Absoluut geen rechtsbuiten las ik gisteren nog hier op dit internetforum.
Zozo, kennert…quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:45 schreef KingRoland het volgende:
Net achter Restaurant Chung en vlakbij de Laurenskerk. Prima straatje.
Ik zag een stukje van de persconferentie en Loan Management van Brighton kijkt blijkbaar iedere wedstrijd en heeft na afloop contact met hem om 'm te wijzen op verbeterpunten.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Leuk stukje wisselgeld. Jammer dat je opnieuw miljoenen creëert voor een PL club
Netjes (tot het punt dat ze de trainert tegenspreken).quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zag een stukje van de persconferentie en Loan Management van Brighton kijkt blijkbaar iedere wedstrijd en heeft na afloop contact met hem om 'm te wijzen op verbeterpunten.
Zouden wij dat ook doen met al onze verhuurde spelers?
Wat ik begrijp doet Feyenoord dit tegenwoordig ook wel hoor. Vroeger was het drama en werd er niet naar verhuurde spelers omgekeken, dat is inmiddels wel sterk verbeterdquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Netjes (tot het punt dat ze de trainert tegenspreken).
Je zou hopen dat Feyenoord dit tegenwoordig ook redelijk op orde heeft, maar op de een of andere manier is mijn vertrouwen hierin beperkt.
Ik geloof dat een tijd terug een van de huurlingen (god geen idee meer wie) nog zei dat er gewoon wekelijks contact was met Feyenoord.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zag een stukje van de persconferentie en Loan Management van Brighton kijkt blijkbaar iedere wedstrijd en heeft na afloop contact met hem om 'm te wijzen op verbeterpunten.
Links en rechts hoor je wel dat dit verbeterd is ja. Maar zonder namen, rugnummers en specificaties ben ik terughoudend na de dramaverhalen uit het verleden.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:45 schreef alopio het volgende:
[..]
Wat ik begrijp doet Feyenoord dit tegenwoordig ook wel hoor. Vroeger was het drama en werd er niet naar verhuurde spelers omgekeken, dat is inmiddels wel sterk verbeterd
Stengs lekker rustig brengen. Die is bij fitheid gewoon een prima wisselspeler, totdat de nood aandient.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je Stengs op rechts zet moet je met deze tactiek nog 2 of 3 posities wijzigen.
Nu heb je met Osman een vleugelspeler die het breed houdt, maar met Stengs heb je iemand die naar binnen trekt. Lotomba moet nu meer naar binnen staan, maar dan moet ie eigenlijk hoog gaan staan. Dan kan je hem beter wisselen voor Nieuwkoop. Maar dan moet de linksback juist achter blijven, dus kan je beter met Hancko op links spelen en Gonzalez/Beelen centraal naast Trauner zetten. En dan moet de linkervleugelspeler het juist breed houden in plaats van naar binnen trekken.
Gaan we nou ook nog eens elitair zitten te wezenquote:
Niet eens genomineerd.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:57 schreef ThePlaneteer het volgende:
Is Milambo al favoriet voor de Golden Boy award?
Ik denk eerder met Sauer en t Zand dan met Lopez en Kasanwirjo.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hoorde idd verschillende verhalen, ook spelers die aangaven wekelijks contact te hebben en dat Feyenoord alles wist van ze en wedstrijden bekeken. Maar hangt wel af waarom je bent verhuurt. Als je overbodig bent zoals een Lopez gaan ze je niet volgen, een Benita wel of Sauer wel.quote:Op maandag 21 oktober 2024 09:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk eerder met Sauer en t Zand dan met Lopez en Kasanwirjo.
Een stuk of tien (competente) mensen aannemen om iedere verhuurde speler actief te volgen is een beetje overkill, maar je hebt verschillende categorieën in huurspelers natuurlijk. De afgelopen jaren hoorde je verschillende verhalen, met Azarkan werd niet gebeld bijvoorbeeld.
Daar was nog een mooie andere tijden sport van;quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:40 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Gelukkig wel gewoon met het vliegtuig. Teringeind varen.
Dat schaatsen is wel cringequote:Op maandag 21 oktober 2024 11:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar was nog een mooie andere tijden sport van;
https://nos.nl/collectie/(...)orte-van-het-legioen
In ieder geval kortdurend. Maar wel een aderlating. Ik zou lekker Hancko linksback zetten en dan centraal maar met Trauner en Beelen.quote:
Alles behalve Smal, ja.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
In ieder geval kortdurend. Maar wel een aderlating. Ik zou lekker Hancko linksback zetten en dan centraal maar met Trauner en Beelen.
Dit ja. Utrecht en Ajax zijn momenteel belangrijker dan Benfica uit.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is zonde dat ie Benfica mist, maar ik ben al lang blij als ie komende zondag haalt.
Kaartenhuis dit dat allesquote:Dennis te Braak legt zijn werkzaamheden als trainer van Feyenoord O19 per direct naast zich neer. Dat meldt Feyenoord Youth Watcher. Waarom Te Braak stopt, is nog niet duidelijk.
Te Braak was pas een paar maanden in dienst als trainer van Feyenoord O19. In juni van dit jaar volgde hij Robin van Persie op, die zoals bekend voor het hoofdtrainerschap bij sc Heerenveen koos. Te Braak werd doorgeschoven vanuit zijn rol als assistent-coach bij de beloftenploeg. Daar wordt hij geassisteerd door Ulrich van Gobbel en Ibrahim Afellay.
Hoezo ? Je strijdt een heel jaar om CL voetbal en dan is het tweederangs ?quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit ja. Utrecht en Ajax zijn momenteel belangrijker dan Benfica uit.
Wie doet dat danquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bijzonder. Is ie boos dat ie de Youth League niet mag doen?
Wie is Whangquote:Op maandag 21 oktober 2024 16:52 schreef klaasweetalles het volgende:
WAT SPEELDE deze man weer goed zaterdag.
In principe hoef je er sowieso niet op te rekenen dat je bij Benfica de punten kan meenemen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoezo ? Je strijdt een heel jaar om CL voetbal en dan is het tweederangs ?
Een bekende woensdag.....
https://www.msn.com/nl-nl(...)Om?ocid=BingNewsSerp
Wat een mentaliteit.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
In principe hoef je er sowieso niet op te rekenen dat je bij Benfica de punten kan meenemen.
Met de komst van Brian is er ook weer een stukje realisme geland in de Kuipquote:
"Een stukje realisme."quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Met de komst van Brian is er ook weer een stukje realisme geland in de Kuip
ik weet weer genoegquote:Makkelie heeft leiding over uitgestelde Klassieker
Onder Arend Martijn was het volledig realistisch om elke vorm van realisme te laten varen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
"Een stukje realisme."
Succes dan maar.
Bijzonder verhaal welquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bosschaart samen met Ulrich. Althans dat las ik op 1908.nl
Ach, hij staat dan tegen een buitenspeler van 36, wellicht dat Smal het dan gewoon luktquote:
Appeltje-eitje.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind benfica helemaal niet zo goed
Tegen hele snelle counterspitsen heeft Trauner het moeilijk, maar tegen een voetballende ploeg met de niet enorm snelle Pavlidis kan Trauner dat prima aan lijkt mij.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Trauner zakt steevast door het ijs in Europa. Hopelijk speelt Beelen gewoon.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:48 schreef FlippingCoin het volgende:
were taking the hobbits to isengard
Wat een bizarre take.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Trauner zakt steevast door het ijs in Europa. Hopelijk speelt Beelen gewoon.
Moet wel zeggen dat het nieuwe format het allemaal wat spannender maakt, kan nog nauwelijks een inschatting van de kansen maken.quote:Benfica - Feyenoord Statistieken
Benfica heeft 63% om deze wedstrijd te winnen
Feyenoord heeft 18% kans om te winnen
De kans op een gelijkspel is 19%
Tegen Atleti waren ze echt heel goed. En vond Feyenoord tegen Girona en Twente (1e half uur) nog wel fases in de wedstrijd hebben die dit soort clubs keihard afstraffen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:23 schreef hhh38 het volgende:
Ik durf echt geen voorspelling te doen. Brian lijkt het op de rit te hebben, maar Benfica lijkt niveau Leverkusen. Hoop dat de verdediging in de buurt komt van de stabiliteit die ze tegen Go Ahead lieten zien.
Ja die 2 wedstrijden won je wel, maar was echt nog niet van het niveau dat je nodig hebt om kans te maken tegen dit Benfica volgens mij.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tegen Atleti waren ze echt heel goed. En vond Feyenoord tegen Girona en Twente (1e half uur) nog wel fases in de wedstrijd hebben die dit soort clubs keihard afstraffen.
Ik speel het meevallertje van PSV naar jullie door.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Met name door die 4-0 tegen Atletico, de 5-0 in de voorbereiding en omdat wij de kwaliteiten van Kokcu en Aursnes kennen, voelt dit aan als een vrij onmogelijke opgave. Maar ik heb toch wel enige hoop dat het niveauverschil meevalt. Een puntje zou geweldig zijn.
Dat weet niemandquote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:52 schreef Scorpie het volgende:
Wie is Brisn en wat doet hij bij Feyenoord
Caps lock day was gisteren.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:57 schreef klaasweetalles het volgende:
WE MAKEN DIE PORTUGEZEN KAPOET NET ALS IN DE GOUWE EEUW!
Verliezen met minder dan 3 doelpunten verschil zou me al hoopvol stemmen voor de rest van het seizoen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me op dit soort CL-avonden altijd een soort NAC of PEC Zwolle-supporter ofzo voel. Die verwachten ook niet dat ze even winnen in de Kuip en zijn blij als ze daar hun huid duur verkopen, datzelfde heb ik bij (uit)wedstrijden in de CL tegen ploegen van deze kwaliteit. Ik kan dan ook vaak wel leven met een Atletico-uit achtige nederlaag
Tegen Benfica? Denk wel dat ze momenteel beter zijn dan Feyenoord maar daar ben je toch geen NAC of PEC tegen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me op dit soort CL-avonden altijd een soort NAC of PEC Zwolle-supporter ofzo voel. Die verwachten ook niet dat ze even winnen in de Kuip en zijn blij als ze daar hun huid duur verkopen, datzelfde heb ik bij (uit)wedstrijden in de CL tegen ploegen van deze kwaliteit. Ik kan dan ook vaak wel leven met een Atletico-uit achtige nederlaag
Hoe is de sfeer hier?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is ook een beetje gek om die oefenpot naast deze wedstrijd te leggen. Je speelt gewoon met 8 andere spelers.
Ik ga NU kijken!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Goed. Twee nieuwe F1 notes erbij.![]()
![]()
![]()
![]()
@:3rr0r
Je bent een keurige user gewordenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Uitstekend, zin in de wedstrijd
(En geen note gepakt)
Hier ook en zie zelfs een derde van in september, slaat nergens opquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Notes in F1 tellen niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zweet in de nek hier.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik heb er bijzonder weinig vertrouwen in maar dat heb ik eigenlijk altijd.![]()
Utreg uit is veel belangrijker.quote:
Lietquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:00 schreef snabbi het volgende:
wel netjes dat ze een feyenoord liet spelen
Ik wil zelf ook een keer met zo’n pleister hardlopen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:01 schreef Paul het volgende:
Waarom heeft Timber ook een pleister op z'n neus?
Geinfluenced door Gernot.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil zelf ook een keer met zo’n pleister hardlopen.
Je suis Trauner?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil zelf ook een keer met zo’n pleister hardlopen.
Je mag mensen niet slaanquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Over een tijdje heeft Priske ook een pleister op zijn neus.
Zeker.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geinfluenced door Gernot.
Gernot, Quinten en Santiago vinden van wel.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker.
Ben wel benieuwd wat / of het iets doet.
Mensen oordeelden weer eens te snel, je verwacht het niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Is Lotomba toch beter dan Greene?
Leuk! Jaloers.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:13 schreef ashardalan het volgende:
Overigens, vandaag gescoord bij de lokale Jumbo:
[ afbeelding ]
Of bijgeloof iets doet? Dat is een lastige.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker.
Ben wel benieuwd wat / of het iets doet.
Orkun is een Feyenoorderquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kökcü bakt er helemaal niks van @:onlogisch
Blijft bizar dat er users waren die roepen dat Trauner niet meer kan.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:16 schreef bbuddybb het volgende:
Deze bal van Trauner.
Wat een fenomeen blijft het toch.
PAIXAO WAT EEN SCHOT JONGEH
Ik ben echt te snel met mijn conclusies geweest daar, ja. Had meer in moeten zien dat het ook onwennigheid was mbt het positiespel. Ook al ben ik nog niet overtuigd.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mensen oordeelden weer eens te snel, je verwacht het niet.
Is Bijlow mee?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:21 schreef VanKuikeren het volgende:
Is het nu een keer klaar met die Duitser?
Ik zie hetquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:22 schreef Haringkop het volgende:
Ik word sowieso wel zenuwachtig van dat rondtikken achterin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |