Moet wel zeggen dat het nieuwe format het allemaal wat spannender maakt, kan nog nauwelijks een inschatting van de kansen maken.quote:Benfica - Feyenoord Statistieken
Benfica heeft 63% om deze wedstrijd te winnen
Feyenoord heeft 18% kans om te winnen
De kans op een gelijkspel is 19%
Tegen Atleti waren ze echt heel goed. En vond Feyenoord tegen Girona en Twente (1e half uur) nog wel fases in de wedstrijd hebben die dit soort clubs keihard afstraffen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:23 schreef hhh38 het volgende:
Ik durf echt geen voorspelling te doen. Brian lijkt het op de rit te hebben, maar Benfica lijkt niveau Leverkusen. Hoop dat de verdediging in de buurt komt van de stabiliteit die ze tegen Go Ahead lieten zien.
Ja die 2 wedstrijden won je wel, maar was echt nog niet van het niveau dat je nodig hebt om kans te maken tegen dit Benfica volgens mij.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tegen Atleti waren ze echt heel goed. En vond Feyenoord tegen Girona en Twente (1e half uur) nog wel fases in de wedstrijd hebben die dit soort clubs keihard afstraffen.
Ik speel het meevallertje van PSV naar jullie door.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Met name door die 4-0 tegen Atletico, de 5-0 in de voorbereiding en omdat wij de kwaliteiten van Kokcu en Aursnes kennen, voelt dit aan als een vrij onmogelijke opgave. Maar ik heb toch wel enige hoop dat het niveauverschil meevalt. Een puntje zou geweldig zijn.
Dat weet niemandquote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:52 schreef Scorpie het volgende:
Wie is Brisn en wat doet hij bij Feyenoord
Caps lock day was gisteren.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:57 schreef klaasweetalles het volgende:
WE MAKEN DIE PORTUGEZEN KAPOET NET ALS IN DE GOUWE EEUW!
Verliezen met minder dan 3 doelpunten verschil zou me al hoopvol stemmen voor de rest van het seizoen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me op dit soort CL-avonden altijd een soort NAC of PEC Zwolle-supporter ofzo voel. Die verwachten ook niet dat ze even winnen in de Kuip en zijn blij als ze daar hun huid duur verkopen, datzelfde heb ik bij (uit)wedstrijden in de CL tegen ploegen van deze kwaliteit. Ik kan dan ook vaak wel leven met een Atletico-uit achtige nederlaag
Tegen Benfica? Denk wel dat ze momenteel beter zijn dan Feyenoord maar daar ben je toch geen NAC of PEC tegen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me op dit soort CL-avonden altijd een soort NAC of PEC Zwolle-supporter ofzo voel. Die verwachten ook niet dat ze even winnen in de Kuip en zijn blij als ze daar hun huid duur verkopen, datzelfde heb ik bij (uit)wedstrijden in de CL tegen ploegen van deze kwaliteit. Ik kan dan ook vaak wel leven met een Atletico-uit achtige nederlaag
Hoe is de sfeer hier?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is ook een beetje gek om die oefenpot naast deze wedstrijd te leggen. Je speelt gewoon met 8 andere spelers.
Ik ga NU kijken!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Goed. Twee nieuwe F1 notes erbij.![]()
![]()
![]()
![]()
@:3rr0r
Je bent een keurige user gewordenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Uitstekend, zin in de wedstrijd
(En geen note gepakt)
Hier ook en zie zelfs een derde van in september, slaat nergens opquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Notes in F1 tellen niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zweet in de nek hier.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik heb er bijzonder weinig vertrouwen in maar dat heb ik eigenlijk altijd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |