SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen enkel idee, maar het lukt me elk jaar weer.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:54 schreef TweedeKlum het volgende:
Het is nondeju bijna november. hoe kun je nu nog steeds niet topfit zijn?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:54 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Geen enkel idee, maar het lukt me elk jaar weer.
mwa, hij was wel echt heel bedrijvig. Ik kan het wel vergeven nuquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:54 schreef TweedeKlum het volgende:
Osman komt net terug van een (kleine) blessure. Dat helpt niet mee.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:54 schreef TweedeKlum het volgende:
Dat is Slotball!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Op een avond als deze toch nog een goal tegen krijgen vind ik toch een stuk vervelender dan eigenlijk zou moeten.
Toch iemand in dit topic met verstand.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Op een avond als deze toch nog een goal tegen krijgen vind ik toch een stuk vervelender dan eigenlijk zou moeten.
De eerste stap (een wedstrijd winnen met echt prima voetbal) is in ieder geval gezet. Nu moet het ook constant blijven, en niet in elkaar kakken als het even niet lukt. Wat wel lastig blijft met deze matige bankquote:
Ik vind Grueter een randdebiel met een kutstem.quote:
@Paulquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik vind Grueter een randdebiel met een kutstem.
Speelde prima inderdaad, maar ook niet voor het eerst dat ie een onnodig harde tackle op een hele ongevaarlijke plek maakt.quote:
De bank is matig, maar al een stuk beter als je Santi, Stengs en Hartman (en Zechiel) terughebt. Je mist eigenlijk gewoon nog 3 basisspelers.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De eerste stap (een wedstrijd winnen met echt prima voetbal) is in ieder geval gezet. Nu moet het ook constant blijven, en niet in elkaar kakken als het even niet lukt. Wat wel lastig blijft met deze matige bank
Precies dit. Het gaat zowaar weer een beetje op voetbal lijken nu er wat puntjes gepakt zijn en er wat vertrouwen in het team (en het proces) komt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een zwaluw maakt nog geen zomer, maar het is verdomde fijn dat we eens weer een echte zwaluw zien.
Gezellig, ik ookquote:Op zondag 20 oktober 2024 10:34 schreef Paul het volgende:
Volgende week ga ik naar Utrecht -feyenoord
Ben toch beetje bang geworden voor Fey![]()
En Hartman, en Santi….quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:59 schreef Haringkop het volgende:
#teamPriske en dan moet Stengs nog ingepast worden
Dit is wel echt gelul eerste klas.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:30 schreef Alaphilippe_ het volgende: Alleen moet in Nederland alles voetballend bedeen perfect en oogstrelend zijn.
Leg eens uit? Zeker 'indringers' krijgen een torenhoog eisenpakket opgelegd, terwijl de vlaggetjes met de mantel der liefde worden bedekt. Er waren duidelijke factoren aan te wijzen waarom Priske's start een zoektocht zou kunnen worden, maar die werden door de fanfare klakkeloos terzijde geschoven, zoals we in de politiek inmiddels zonder zorgen langs racisme heenkijken.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is wel echt gelul eerste klas.
Of Priske is aan het begin iets te eigenwijs geweest met een paar verkeerde beslissingen waardoor de aanpassingsperiode te lang heeft geduurd.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Leg eens uit? Zeker 'indringers' krijgen een torenhoog eisenpakket opgelegd, terwijl de vlaggetjes met de mantel der liefde worden bedekt. Er waren duidelijke factoren aan te wijzen waarom Priske's start een zoektocht zou kunnen worden, maar die werden door de fanfare klakkeloos terzijde geschoven, zoals we in de politiek inmiddels zonder zorgen langs racisme heenkijken.
Wat is eigenwijs?quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Of Priske is aan het begin iets te eigenwijs geweest met een paar verkeerde beslissingen waardoor de aanpassingsperiode te lang heeft geduurd.
Dat heeft weinig te maken met politiek en racisme.
Verkeerde keeperskeuze, 3-4-3 spelen zonder fatsoenlijke wingbacks te hebben, de vorige succestrainer niet raadplegen voor een overdracht, te lang spelers bij de ploeg houden waarvan iedereen al wist dat die er geen klote van konden.quote:
Daar heeft Priske ook wel even voor nodig gehad. Mede omdat ie heel lang moest wachten op Hwang, Lotomba en Bueno (die ook nog geblesseerd raakte).quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De defensieve basis is onder Priske nog steeds heel goed. Bij de obsessie met het tijdperk-Slot wordt vergeten dat dáár wel degelijk verder op wordt geborduurd. Alleen moet in Nederland alles voetballend bedeen perfect en oogstrelend zijn.
Ook zonder Wieffer en Minteh had je in een 4-3-3 nog even zoekende geweest. Dat heeft niet zoveel met formaties te maken.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Verkeerde keeperskeuze, 3-4-3 spelen zonder fatsoenlijke wingbacks te hebben, de vorige succestrainer niet raadplegen voor een overdracht, te lang spelers bij de ploeg houden waarvan iedereen al wist dat die er geen klote van konden.
Hij heeft alles zelf willen uitvogelen en daarin flink wat verkeerde beslissingen gemaakt die iedereen wel kon zien aankomen en dat heeft een hoop kostbare tijd en punten gekost. Oftewel: eigenwijs.
Ik wil niet in herhaling blijven vallen en dan wordt @:de_pel ook boos, want over gisteren ben ik heel positief en als je Go Ahead met 1-5 van de mat veegt doe je echt wel iets goeds. Dus ik ga nu met een hoop meer vertrouwen richting de toekomst. Maar dat streept niet weg dat het zonde is dat we al zo’n achterstand hebben opgelopen, integendeel.
Ik vind de verdedigende basis ook helemaal niet op ‘voortgeborduurd’. Het zegt wel iets dat je het jongere talent weer hebt moeten vervangen door een ervaren verdediger om meer stabiliteit te krijgen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar heeft Priske ook wel even voor nodig gehad. Mede omdat ie heel lang moest wachten op Hwang, Lotomba en Bueno (die ook nog geblesseerd raakte).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |