SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen enkel idee, maar het lukt me elk jaar weer.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:54 schreef TweedeKlum het volgende:
Het is nondeju bijna november. hoe kun je nu nog steeds niet topfit zijn?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:54 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Geen enkel idee, maar het lukt me elk jaar weer.
mwa, hij was wel echt heel bedrijvig. Ik kan het wel vergeven nuquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:54 schreef TweedeKlum het volgende:
Osman komt net terug van een (kleine) blessure. Dat helpt niet mee.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:54 schreef TweedeKlum het volgende:
Dat is Slotball!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Op een avond als deze toch nog een goal tegen krijgen vind ik toch een stuk vervelender dan eigenlijk zou moeten.
Toch iemand in dit topic met verstand.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Op een avond als deze toch nog een goal tegen krijgen vind ik toch een stuk vervelender dan eigenlijk zou moeten.
De eerste stap (een wedstrijd winnen met echt prima voetbal) is in ieder geval gezet. Nu moet het ook constant blijven, en niet in elkaar kakken als het even niet lukt. Wat wel lastig blijft met deze matige bankquote:
Ik vind Grueter een randdebiel met een kutstem.quote:
@Paulquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik vind Grueter een randdebiel met een kutstem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |