Flauwe manier om zelf niet inhoudelijk te hoeven worden op terechte argumenten.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:39 schreef hhh38 het volgende:
Je hebt gewoon onrealistische verwachtingen van hoe het had moeten lopen.
Ik vind ook niet al z'n keuzes goed, maar het is onterecht om die 4x puntverlies volledig op zijn conto te schuiven. Hij heeft lang op versterkingen moeten wachten en last gehad van blessures van bepalende spelers.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Flauwe manier om zelf niet inhoudelijk te hoeven worden op terechte argumenten.
Priske is uiteindelijk overal slecht gestart, en als ik zijn begin bij Feyenoord zo beschouw kan ik dat goed begrijpen.
Er is letterlijk niemand die dat doet.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind ook niet al z'n keuzes goed, maar het is onterecht om die 4x puntverlies volledig op zijn conto te schuiven.
Dat is natuurlijk inderdaad onterecht, maar dat suggereer ik ook niet, wel dat hij het zichzelf een stuk makkelijker had kunnen maken. Het is voor Priske maar goed dat Feyenoord geen wespennest is zoals Antwerpen was, anders ben je wel heel gauw je krediet kwijt.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind ook niet al z'n keuzes goed, maar het is onterecht om die 4x puntverlies volledig op zijn conto te schuiven. Hij heeft lang op versterkingen moeten wachten en last gehad van blessures van bepalende spelers.
En de negatieve houding van de media en een aantal fans hebben vast ook niet geholpen
Gaan jullie bij verlies weer een veldbestorming doen?quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:30 schreef Paul het volgende:
Dus allemaal Feyenoord supporters in het thuis van, niet normaal
Ik wist niet dat er gedanst werd in de kerk.quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:56 schreef Caland het volgende:
https://www.instagram.com(...)MThndzRwd2g5amNyZg==
Santi hep een nieuwe tattoo en is vandaag naar de kerk geweest @:kingroland
Dan ben je nog nooit in de kerk van GyanGod geweestquote:Op zondag 20 oktober 2024 18:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er gedanst werd in de kerk.
WE gaan 1000% winnen dus hier denken we niet over naquote:Op zondag 20 oktober 2024 18:47 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Gaan jullie bij verlies weer een veldbestorming doen?
Zeer correct.quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ben je nog nooit in de kerk van GyanGod geweest
Ik ben een nette jongen als ik met zakelijk gezelschap ben (ik ben gewoon een pauper die toevallig een relatie heeft met een Utrecht-fan die zo'n skybox in kan).quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:30 schreef Paul het volgende:
Dus allemaal Feyenoord supporters in het thuis van, niet normaal
Ik hou mij wel in tussen die tokkies daar, doorgaans wel goed vermaak.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:48 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik ben een nette jongen als ik met zakelijk gezelschap ben (ik ben gewoon een pauper die toevallig een relatie heeft met een Utrecht-fan die zo'n skybox in kan).
@:Caland is ook een nette jongen in vreemd territorium.
even kijken waar dat is...quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:33 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ali is gewoon nog steeds de mascotte.
Leuk stukje wisselgeld. Jammer dat je opnieuw miljoenen creëert voor een PL clubquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:21 schreef Caland het volgende:
[ x ]
OsmanGod. Absoluut geen rechtsbuiten las ik gisteren nog hier op dit internetforum.
Zozo, kennert…quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:45 schreef KingRoland het volgende:
Net achter Restaurant Chung en vlakbij de Laurenskerk. Prima straatje.
Ik zag een stukje van de persconferentie en Loan Management van Brighton kijkt blijkbaar iedere wedstrijd en heeft na afloop contact met hem om 'm te wijzen op verbeterpunten.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Leuk stukje wisselgeld. Jammer dat je opnieuw miljoenen creëert voor een PL club
Netjes (tot het punt dat ze de trainert tegenspreken).quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zag een stukje van de persconferentie en Loan Management van Brighton kijkt blijkbaar iedere wedstrijd en heeft na afloop contact met hem om 'm te wijzen op verbeterpunten.
Zouden wij dat ook doen met al onze verhuurde spelers?
Wat ik begrijp doet Feyenoord dit tegenwoordig ook wel hoor. Vroeger was het drama en werd er niet naar verhuurde spelers omgekeken, dat is inmiddels wel sterk verbeterdquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Netjes (tot het punt dat ze de trainert tegenspreken).
Je zou hopen dat Feyenoord dit tegenwoordig ook redelijk op orde heeft, maar op de een of andere manier is mijn vertrouwen hierin beperkt.
Ik geloof dat een tijd terug een van de huurlingen (god geen idee meer wie) nog zei dat er gewoon wekelijks contact was met Feyenoord.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zag een stukje van de persconferentie en Loan Management van Brighton kijkt blijkbaar iedere wedstrijd en heeft na afloop contact met hem om 'm te wijzen op verbeterpunten.
Zouden wij dat ook doen met al onze verhuurde spelers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |