Links en rechts hoor je wel dat dit verbeterd is ja. Maar zonder namen, rugnummers en specificaties ben ik terughoudend na de dramaverhalen uit het verleden.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:45 schreef alopio het volgende:
[..]
Wat ik begrijp doet Feyenoord dit tegenwoordig ook wel hoor. Vroeger was het drama en werd er niet naar verhuurde spelers omgekeken, dat is inmiddels wel sterk verbeterd
Stengs lekker rustig brengen. Die is bij fitheid gewoon een prima wisselspeler, totdat de nood aandient.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je Stengs op rechts zet moet je met deze tactiek nog 2 of 3 posities wijzigen.
Nu heb je met Osman een vleugelspeler die het breed houdt, maar met Stengs heb je iemand die naar binnen trekt. Lotomba moet nu meer naar binnen staan, maar dan moet ie eigenlijk hoog gaan staan. Dan kan je hem beter wisselen voor Nieuwkoop. Maar dan moet de linksback juist achter blijven, dus kan je beter met Hancko op links spelen en Gonzalez/Beelen centraal naast Trauner zetten. En dan moet de linkervleugelspeler het juist breed houden in plaats van naar binnen trekken.
Gaan we nou ook nog eens elitair zitten te wezenquote:
Niet eens genomineerd.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:57 schreef ThePlaneteer het volgende:
Is Milambo al favoriet voor de Golden Boy award?
Ik denk eerder met Sauer en t Zand dan met Lopez en Kasanwirjo.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zag een stukje van de persconferentie en Loan Management van Brighton kijkt blijkbaar iedere wedstrijd en heeft na afloop contact met hem om 'm te wijzen op verbeterpunten.
Zouden wij dat ook doen met al onze verhuurde spelers?
Je hoorde idd verschillende verhalen, ook spelers die aangaven wekelijks contact te hebben en dat Feyenoord alles wist van ze en wedstrijden bekeken. Maar hangt wel af waarom je bent verhuurt. Als je overbodig bent zoals een Lopez gaan ze je niet volgen, een Benita wel of Sauer wel.quote:Op maandag 21 oktober 2024 09:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk eerder met Sauer en t Zand dan met Lopez en Kasanwirjo.
Een stuk of tien (competente) mensen aannemen om iedere verhuurde speler actief te volgen is een beetje overkill, maar je hebt verschillende categorieën in huurspelers natuurlijk. De afgelopen jaren hoorde je verschillende verhalen, met Azarkan werd niet gebeld bijvoorbeeld.
Daar was nog een mooie andere tijden sport van;quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:40 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Gelukkig wel gewoon met het vliegtuig. Teringeind varen.
Dat schaatsen is wel cringequote:Op maandag 21 oktober 2024 11:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar was nog een mooie andere tijden sport van;
https://nos.nl/collectie/(...)orte-van-het-legioen
In ieder geval kortdurend. Maar wel een aderlating. Ik zou lekker Hancko linksback zetten en dan centraal maar met Trauner en Beelen.quote:
Alles behalve Smal, ja.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
In ieder geval kortdurend. Maar wel een aderlating. Ik zou lekker Hancko linksback zetten en dan centraal maar met Trauner en Beelen.
Dit ja. Utrecht en Ajax zijn momenteel belangrijker dan Benfica uit.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is zonde dat ie Benfica mist, maar ik ben al lang blij als ie komende zondag haalt.
Kaartenhuis dit dat allesquote:Dennis te Braak legt zijn werkzaamheden als trainer van Feyenoord O19 per direct naast zich neer. Dat meldt Feyenoord Youth Watcher. Waarom Te Braak stopt, is nog niet duidelijk.
Te Braak was pas een paar maanden in dienst als trainer van Feyenoord O19. In juni van dit jaar volgde hij Robin van Persie op, die zoals bekend voor het hoofdtrainerschap bij sc Heerenveen koos. Te Braak werd doorgeschoven vanuit zijn rol als assistent-coach bij de beloftenploeg. Daar wordt hij geassisteerd door Ulrich van Gobbel en Ibrahim Afellay.
Hoezo ? Je strijdt een heel jaar om CL voetbal en dan is het tweederangs ?quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit ja. Utrecht en Ajax zijn momenteel belangrijker dan Benfica uit.
Wie doet dat danquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bijzonder. Is ie boos dat ie de Youth League niet mag doen?
Wie is Whangquote:Op maandag 21 oktober 2024 16:52 schreef klaasweetalles het volgende:
WAT SPEELDE deze man weer goed zaterdag.
In principe hoef je er sowieso niet op te rekenen dat je bij Benfica de punten kan meenemen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoezo ? Je strijdt een heel jaar om CL voetbal en dan is het tweederangs ?
Een bekende woensdag.....
https://www.msn.com/nl-nl(...)Om?ocid=BingNewsSerp
Wat een mentaliteit.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
In principe hoef je er sowieso niet op te rekenen dat je bij Benfica de punten kan meenemen.
Met de komst van Brian is er ook weer een stukje realisme geland in de Kuipquote:
"Een stukje realisme."quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Met de komst van Brian is er ook weer een stukje realisme geland in de Kuip
ik weet weer genoegquote:Makkelie heeft leiding over uitgestelde Klassieker
Onder Arend Martijn was het volledig realistisch om elke vorm van realisme te laten varen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
"Een stukje realisme."
Succes dan maar.
Bijzonder verhaal welquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bosschaart samen met Ulrich. Althans dat las ik op 1908.nl
Ach, hij staat dan tegen een buitenspeler van 36, wellicht dat Smal het dan gewoon luktquote:
Appeltje-eitje.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind benfica helemaal niet zo goed
Tegen hele snelle counterspitsen heeft Trauner het moeilijk, maar tegen een voetballende ploeg met de niet enorm snelle Pavlidis kan Trauner dat prima aan lijkt mij.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Trauner zakt steevast door het ijs in Europa. Hopelijk speelt Beelen gewoon.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:48 schreef FlippingCoin het volgende:
were taking the hobbits to isengard
Wat een bizarre take.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Trauner zakt steevast door het ijs in Europa. Hopelijk speelt Beelen gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |