Ik bedacht me gisteren opeens dat ik naar de kapper moet voordat ik naar Portugal afreis maar mijn vaste kapper is volgeplandquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:30 schreef maxi-mus het volgende:
We gaan lunchen. Net kappertje geweest en daarna even gesport en een visje gehaald.
Aziatische kapper?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:30 schreef maxi-mus het volgende:
We gaan lunchen. Net kappertje geweest en daarna even gesport en een visje gehaald.
Kan je vriendin niet met een tondeuse overweg?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik bedacht me gisteren opeens dat ik naar de kapper moet voordat ik naar Portugal afreis maar mijn vaste kapper is volgepland
Ik zit nu met mijn handen in het haar.
Ik zeg niks straks ga ik op vakantiequote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:37 schreef maxi-mus het volgende:
@:kingroland pleiten voor doodstraf komt je godact niet ten goede.
@onlogisch zie je wel Aziatische kapper is gewoon hotquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toevallig wel ja, meisje is geadopteerd uit één van die rijstlanden.
Aziatische kapper is kwaliteitquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
Kost tegenwoordig trouwens meer dan 25 uuro zo'n knipbeurt. En de roverheid doet niets.
Neem die van Johan Derksen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik bedacht me gisteren opeens dat ik naar de kapper moet voordat ik naar Portugal afreis maar mijn vaste kapper is volgepland
Ik zit nu met mijn handen in het haar.
Die zijn er al een tijdje mee gestopt.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:52 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Neem die van Johan Derksen.
Dan wordt het vliegen via Vladikavkaz.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zijn er al een tijdje mee gestopt.
Je bent toch geen bonzaiquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Aziatische kapper is kwaliteit
Hahaha, ik had niet verwacht dat ze er meteen in gingen betrekken. Maar lekker man. Joop z'n vader is ook superaardig.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
Verdienstelijk debuut bij de eerste de beste. @:alaphilippe_
Jaquote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op een positieve of negatieve manier?
Tijd voor PietjePuk2024quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh PietjePuk2000 is ook op anoniem.
Die past prima in het zielige anoniemenclubje die zichzelf veel te serieus neemt.
Eens kijken hoe snel er een racistische xenofoob op FOK! komt posten met een voorliefde voor xG en de Nations Leaguequote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die past prima in het zielige anoniemenclubje die zichzelf veel te serieus neemt.
Ach, wat jammer.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb een pittige mening over users die op anoniem gaan.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Fietsvakantie naar Tubbergen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:52 schreef maxi-mus het volgende:
Is Drizzt ook al met vakantie? (lol)
Ik zag het ja, en nee dat kan niet.quote:
Lieve vogeltjes zijn dat.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sorry dat de vraag der vragen vandaag niet gesteld werd, boys. Ik ben weer een valkparkietje rijker
[ afbeelding ]
Het menneke moet even een paar dagen acclimatiseren in de papegaaienkooi (staat tussen de grote kooi en m'n bureau in) en dan mag hij bij de andere twee in de grote kooi.
Ik wil alsog graag weten wat jullie gegeten hebben, ik heb lekker makkelijk stokbroodje gezond gehad.
Als ik NAC-supporter Joost moet geloven moet de eredivisie dit seizoen een soort kruising tussen Maldini en Beckenbauer missenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zag het ja, en nee dat kan niet.
Henrico Drost zoekt ook de grenzen op in deze rubriek:
'Het wordt heel lastig voor RKC, de selectie lijkt te zwak'
Doe Mortaxx de groetjesquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:21 schreef KingRoland het volgende:
Mortaxx en ik luisteren nu samen naar de Talk Tuah podcast
Wellicht de beste beslissing die Pietje ooit heeft genomenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hij gaat op zoek naar God. Laat Pietje met rust.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pietje is op zoek naar kleine kinderen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij gaat op zoek naar God. Laat Pietje met rust.
Hoe heet 'ie?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sorry dat de vraag der vragen vandaag niet gesteld werd, boys. Ik ben weer een valkparkietje rijker
[ afbeelding ]
Het menneke moet even een paar dagen acclimatiseren in de papegaaienkooi (staat tussen de grote kooi en m'n bureau in) en dan mag hij bij de andere twee in de grote kooi.
Ik wil alsog graag weten wat jullie gegeten hebben, ik heb lekker makkelijk stokbroodje gezond gehad.
#ALTIJDHERRES!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:59 schreef maxi-mus het volgende:
De hier door alle media op het schild gehesen Kamela Herres maakt er een enorme strontpot van.
Het wordt gewoon weer Thrump.
Is maar wat je leest denk ik. Andere media melden juist een hele goede Harris. Geen flauw idee verder.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:59 schreef maxi-mus het volgende:
De hier door alle media op het schild gehesen Kamela Herres maakt er een enorme strontpot van.
Het wordt gewoon weer Thrump.
Ik vertrouw blind op Raymond Mensgod.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is maar wat je leest denk ik. Andere media melden juist een hele goede Harris. Geen flauw idee verder.
Ik vind Harris een naar persoon, ook heel engquote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is maar wat je leest denk ik. Andere media melden juist een hele goede Harris. Geen flauw idee verder.
Wel deels Aziatisch.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind Harris een naar persoon, ook heel eng
Waarom?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind Harris een naar persoon, ook heel eng
Je bent echt een zwijn weet je dat?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:05 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nu chocola gedipte amandelen
Wat lekker zegquote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:05 schreef KingRoland het volgende:
zijn beide toch gezondquote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent echt een zwijn weet je dat?
Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:05 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:48 schreef Paul het volgende:
Korneel Evers bij de televizierring
[ afbeelding ]
En Gino?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:27 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die Donny heten behoren zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses binnen onze samenleving.
Katholicismequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het is wel vaak in limburg dat er een jongetje verdwijnt. Wat is dat met die provincie?
Geniet er lekker van maatquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:11 schreef maxi-mus het volgende:
We gaan lunchen! Ik heb een croissant en een gekookt eitje.
Heuvelachtig.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het is wel vaak in limburg dat er een jongetje verdwijnt. Wat is dat met die provincie?
Ik krijg helaas mijn poster van Kate Upton niet meer opengeklapt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een situatieschets van Katholicisme @:zipportal
Beetje autootje besturenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:12 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Buschauffeur Hans lijkt me wel iemand die bezig is met zijn fysieke gesteldheid
5.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:15 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
4x een moderator die wat post in een SC.
Het failliet van FOK!
@:tong80
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:15 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Het failliet van FOK!
Dit krijg je er van als je iedereen op zijn spelfouten blijft wijzen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:15 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Het failliet van FOK!
Ja, dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dit krijg je er van als je iedereen op zijn spelfouten blijft wijzen.
Je deed het hartstikke goed.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:19 schreef Coco het volgende:
En dan toch de enige mod zijn bij Duitsland - Nederland met een spammer
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:44 schreef onlogisch het volgende:
Opeens post @:Littlerabbit weer.
@:Pisces29
Je snapt het gewoon niet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:02 schreef maxi-mus het volgende:
FA @:ggmm krijgt ferme tikken in het Dune topic.
Je bent een varken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Ik zit al veilig bij Into the Woods.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:07 schreef KingRoland het volgende:
@:gurneyisbestoke succes ov is een chaos in Amsterdam door de marathon en palestina protest
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2024 02:17 schreef FireFox1 het volgende:
Inter Miami - New England Revolution
Revolution staan binnen 30 minuten met 0-2 voor. Suarez maakt vervolgens in de 40e en 43e minuut gelijk. Maar dan valt Messi in.. 20 seconden later gaf hij een briljante voor-assist waaruit de 3-2 onstaat en 10 minuten later staat het 5-2 door 2 goals van Messi. Om het feest compleet te maken scoort Messi in de slotminuten zijn 3e en is Inter Miami met een record aantal punten (74) kampioen van de MLS.
Best een leuke competitie om te volgen.
Oeps, ik heb dadelijk weer een slechte stage beoordelingquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:06 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het AD is een parodie op een krant.
@:GGMM
Heb van mensen gehoord die daar werken, dat ze daar meer moeite hebben met fact checkenquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:06 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het AD is een parodie op een krant.
@:GGMM
Uitstekend moet ik zeggen. Vanavond even een kijkje nemen in het nieuwe stadion van Cambuur.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Goedemorgen user maxi-mus. Hoe is het leven?
Wat leuk, ik neem aan dat Ricky nog steeds gedraaid wordt?quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uitstekend moet ik zeggen. Vanavond even een kijkje nemen in het nieuwe stadion van Cambuur.
Jazeker, voor elke pot. Rickygod.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat leuk, ik neem aan dat Ricky nog steeds gedraaid wordt?
Boerenkool.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:50 schreef PicoMMP het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond? Ik heb inspiratie nodig.
Ik ga voor Cambuur even langs mijn moeder voor een lekker balletje en andijviestamppot.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:50 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ga eten bij een kennis in Amersfoort. Ik weet dus nog niet wat ik ga eten. (hopelijk geen vieze Nederlandse kost)quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga zo pannenkoeken bakken.
Maak een topic in WGR. Steun je het forum ook een beetje met wat extra traffic.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:21 schreef KingRoland het volgende:
Welke certificaten raden jullie aan om te halen? (alleen serieuze reacties)
Is gewoon de waarheid. Nederlandse kost.... Verplaats die T en die S maar.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:34 schreef Caland het volgende:
Iedereen trapt in het trolletje van @:rambodirk
Ik heb een Oetker tonno weggewerkt.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:50 schreef PicoMMP het volgende:
SSLquote:Op maandag 21 oktober 2024 18:21 schreef KingRoland het volgende:
Dat zal de begeleider wel hebben joh, laat gaan.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:21 schreef KingRoland het volgende:
Heftruckquote:Op maandag 21 oktober 2024 18:21 schreef KingRoland het volgende:
ITIL 4quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:21 schreef KingRoland het volgende:
WFT Basis, Schade, Zorg.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:21 schreef KingRoland het volgende:
HAVO of VWO diploma, HBO/Universitaire master, zwemdiploma A, enkele vaccinatie certificaten, huwelijk of een samenlevingscontract, en de rest kan je wel zonder denk ik.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:21 schreef KingRoland het volgende:
Lol.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
enkele vaccinatie certificaten
Je werkt toch niet voor een verzekeraar Coco? Daar schrik ik van.quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:00 schreef Coco het volgende:
[..]
WFT Basis, Schade, Zorg.
Green belt Lean.
Daar zit het grote geld maat. Dat of bij de bank of bij MBB.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je werkt toch niet voor een verzekeraar Coco? Daar schrik ik van.
Accountancy niet meer?quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daar zit het grote geld maat. Dat of bij de bank of bij MBB.
Ga je daar windjes laten?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:52 schreef KingRoland het volgende:
RIP de plebs die de komende weken tussen Den Haag en Rotterdam moeten reizen met het ov.
Jouw probleem.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:34 schreef KingRoland het volgende:
MPOX IN DUITSLAND
op naar het mpox topic
Enkele users hier zullen extra voorzichtig moeten zijn.quote:Het virus wordt overgebracht door nauw of intiem contact. In Europa komt het voornamelijk voor bij mannen die seks hebben met mannen, maar het kan ook bij de dagelijkse verzorging en verpleging overgaan van mens tot mens.
Namen en rugnummers.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Enkele users hier zullen extra voorzichtig moeten zijn.
Altijd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vanwaar de interesse, jij bent op zoek naar dates?
Biefstukquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ach ja grootstedelijke verleidingen ik lig aldaar altijd ineens bij een Roemeense op een of andere manier.quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wacht maar tot je stofwisseling trager wordt en je ineens wel begint te groeien.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:35 schreef Wotte het volgende:
Ik word op een of andere manier altijd tussen 12 en 1 gebeld door minimaal een collega.
Ik druk net een kroket naar binnen donder op.
Broodjes shoarma.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Is trainer in Syrie. hEt iS dAaR hEeL gEvAaRlIjK dAaRom vErBliJfsVeRguNnIng onBePaAldE tIjdquote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe zou het zijn met Mark Wotte?
Jaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op een leuke of een vermoeiende manier?
Hangt van het topic af.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op een leuke of een vermoeiende manier?
Vrindenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:06 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen en in het bijzonder voor mijn Feyenoord vrinden. Waar is @:onlogisch eigenlijk?
@Alaphilippe_ mag ook wel eens ingrijpen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:02 schreef Wotte het volgende:
Ze hebben in het Feyenoord topic wellicht wat tissues nodig.
Ik zou het na een wedstrijd wat voorbarig willen noemen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:alaphilippe_ mag ook wel eens ingrijpen.
[ x ]
Tikkie breed is toch wel wereldklasse ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:50 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou het na een wedstrijd wat voorbarig willen noemen.
Persoonlijk zou ik zeggen dat Frenkie de Jong in deze stelling de enige middenvelder van wereldklasse is.
Trutje Frenkie wordt niet serieus genomen door Herr Flick. @Orientequote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:57 schreef KingRoland het volgende:
Die Flick liet Frenkie 45 min lang warm lopen lol
Ik zou dat niet pikken
Pasta Carbonaraquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik heb een etentje dus ik moet daar nog even op de kaart kijken.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik denk altijd dat mensen met deze mening over Frenkie er ongeveer zo uit moeten zien.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:53 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Tikkie breed is toch wel wereldklasse ja.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:25 schreef Origami94 het volgende:
Heeft iemand hier de .gif van een scene uit de A-Team waarbij een lid van het A-Team sterft van het lachen?
Biryani met garlic naanquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik laat de socialjongens met rust.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:alaphilippe_ mag ook wel eens ingrijpen.
[ x ]
Duivelse gedachte dit...quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:17 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die “kickstart your career” zeggen of kickstart gebruiken in die context mogen van mij een hele zware griep krijgen
Was er al een paar keer geweest maar vind dat sowieso één van de leukste steden van Europa.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:33 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland graag een review van Lissabon.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Was er al een paar keer geweest maar vind dat sowieso één van de leukste steden van Europa.
Gemiddelde bierprijs halve liter: 3-4 euro wat afgelegen kroegen, iets duurder op de toeristische plekken
Weer: graadje of 25 maar niet te benauwd
Feyenoord dat Benfica helemaal weg zien tikken: onbetaalbaar
Toch wel een 9/10.
KingRoland op je feeeeestje KingRolando7k op je feeestjeeequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:00 schreef KingRoland het volgende:
Kom ik net thuis van een goeie lang borrel krijg ik tig mentions uit het first dates topics
Jongens rustig
Ik had een mention in 40+.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:00 schreef KingRoland het volgende:
Kom ik net thuis van een goeie lang borrel krijg ik tig mentions uit het first dates topics
Jongens rustig
Deed er een Aziaat meequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:00 schreef KingRoland het volgende:
Jongens rustig
Niemand doet er wat aan en je kan hem niet blokkeren.quote:
Veel plezier man, goed dat je even erop uit gaat. Geniet er van, ook dat is belangrijk.quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:25 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik vind het wel geinig, door Paul weet ik nu al dat het bier in de Galgenwaard niet te zuipen is en daar beter aan de wijn en cola kan gaan.
Groetjes uit de trein
Voor het eerst dat je in de vakantie voor 12 uur uit bed bentquote:Op zondag 27 oktober 2024 10:44 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1226 4/6
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1022 6/6
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
⬛🟨⬛🟨⬛⬛
🟨🟨⬛⬛🟨⬛
⬛🟩⬛🟩⬛🟩
⬛🟩🟨🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:alpeko @:rambodirk
GGMM in VBL / [VBL SC #8422] Ingurlandquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Voor het eerst dat je in de vakantie voor 12 uur uit bed bentEn niet eens op eigen kracht
Was ook nog best krap met de klok die een uur is teruggegaan.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Voor het eerst dat je in de vakantie voor 12 uur uit bed bentEn niet eens op eigen kracht
Heb je het overleeft?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 14:43 schreef Paul het volgende:
Morgen zit Caland een vak naast mij, ben zo bang!!!!!!!!!!!!!
Ik hoop niet dat je overdreven positief of negatief gereageerd hebt.quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goedemorgen vrienden.
Vanochtend al heel veel likes gepakt van moderator @:ChevyCaprice in F1.
Mijn dag kan niet meer stuk.
Ik heb mijzelf netjes aan de algemene consensus gehouden.quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je overdreven positief of negatief gereageerd hebt.
Ze zijn delulu dat Norris de bocht niet had gehaaldquote:Op maandag 28 oktober 2024 09:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goedemorgen vrienden.
Vanochtend al heel veel likes gepakt van moderator @:ChevyCaprice in F1.
Mijn dag kan niet meer stuk.
Je bent een goed mens.quote:
Chevy Godquote:Op maandag 28 oktober 2024 09:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze zijn delulu dat Norris de bocht niet had gehaald![]()
Nu ik die foto heb geplaatst zijn ze ineens allemaal stil
Altijd knap dat mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt zich opwerken vanuit de dagbesteding. Succes!quote:
Als hij een beetje lef heeft, pakt hij op zijn 1e werkdag direct de laatste banaan uit de fruitschaal.quote:
Je lul op tafel leggen heet dat, geloof ik.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als hij een beetje lef heeft, pakt hij op zijn 1e werkdag direct de laatste banaan uit de fruitschaal.
Hier schrik ik van.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Je lul op tafel leggen heet dat, geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |