Was er al een paar keer geweest maar vind dat sowieso één van de leukste steden van Europa.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:33 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland graag een review van Lissabon.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Was er al een paar keer geweest maar vind dat sowieso één van de leukste steden van Europa.
Gemiddelde bierprijs halve liter: 3-4 euro wat afgelegen kroegen, iets duurder op de toeristische plekken
Weer: graadje of 25 maar niet te benauwd
Feyenoord dat Benfica helemaal weg zien tikken: onbetaalbaar
Toch wel een 9/10.
KingRoland op je feeeeestje KingRolando7k op je feeestjeeequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:00 schreef KingRoland het volgende:
Kom ik net thuis van een goeie lang borrel krijg ik tig mentions uit het first dates topics
Jongens rustig
Ik had een mention in 40+.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:00 schreef KingRoland het volgende:
Kom ik net thuis van een goeie lang borrel krijg ik tig mentions uit het first dates topics
Jongens rustig
Deed er een Aziaat meequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:00 schreef KingRoland het volgende:
Jongens rustig
Niemand doet er wat aan en je kan hem niet blokkeren.quote:
Veel plezier man, goed dat je even erop uit gaat. Geniet er van, ook dat is belangrijk.quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:25 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik vind het wel geinig, door Paul weet ik nu al dat het bier in de Galgenwaard niet te zuipen is en daar beter aan de wijn en cola kan gaan.
Groetjes uit de trein
Voor het eerst dat je in de vakantie voor 12 uur uit bed bentquote:Op zondag 27 oktober 2024 10:44 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1226 4/6
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1022 6/6
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
⬛🟨⬛🟨⬛⬛
🟨🟨⬛⬛🟨⬛
⬛🟩⬛🟩⬛🟩
⬛🟩🟨🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:alpeko @:rambodirk
GGMM in VBL / [VBL SC #8422] Ingurlandquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Voor het eerst dat je in de vakantie voor 12 uur uit bed bentEn niet eens op eigen kracht
Was ook nog best krap met de klok die een uur is teruggegaan.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Voor het eerst dat je in de vakantie voor 12 uur uit bed bentEn niet eens op eigen kracht
Heb je het overleeft?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 14:43 schreef Paul het volgende:
Morgen zit Caland een vak naast mij, ben zo bang!!!!!!!!!!!!!
Ik hoop niet dat je overdreven positief of negatief gereageerd hebt.quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goedemorgen vrienden.
Vanochtend al heel veel likes gepakt van moderator @:ChevyCaprice in F1.
Mijn dag kan niet meer stuk.
Ik heb mijzelf netjes aan de algemene consensus gehouden.quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je overdreven positief of negatief gereageerd hebt.
Ze zijn delulu dat Norris de bocht niet had gehaaldquote:Op maandag 28 oktober 2024 09:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goedemorgen vrienden.
Vanochtend al heel veel likes gepakt van moderator @:ChevyCaprice in F1.
Mijn dag kan niet meer stuk.
Je bent een goed mens.quote:
Chevy Godquote:Op maandag 28 oktober 2024 09:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze zijn delulu dat Norris de bocht niet had gehaald![]()
Nu ik die foto heb geplaatst zijn ze ineens allemaal stil
Altijd knap dat mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt zich opwerken vanuit de dagbesteding. Succes!quote:
Als hij een beetje lef heeft, pakt hij op zijn 1e werkdag direct de laatste banaan uit de fruitschaal.quote:
Je lul op tafel leggen heet dat, geloof ik.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als hij een beetje lef heeft, pakt hij op zijn 1e werkdag direct de laatste banaan uit de fruitschaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |