ok dankje voor de tipquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:15 schreef Doug-Heffernan het volgende:
blijf weg van de mensen met een witte neus
dat is een moeilijke opdrachtquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:05 schreef Marsenal het volgende:
Neem een lekker wijf mee, dat schrikt dit soort mannen af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Nog nooit naar een voetbalwedstrijd gegaan maar ik ben dus wel hooligangespierd?quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:48 schreef Caland het volgende:
Is hooligangespierd niet gewoon een bierpens en een kapot neusschotje?
Ik ben een rasechte Rotterdamsequote:Op maandag 21 oktober 2024 21:58 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik zal wel even wingen.
@:speedfight strijk eens over je hart
quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Van Caland hoef je niet bang te zijn.
kenmerken:
bierpens (ongeveer 90kg)
rokershoest
1m60
zoals ieder gemiddelde feyenoordhooligan.
Als Caland dit leest:Zullen we @Caland samen in elkaar slaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Ik weet niet wat dat betekent, ik ben een village person.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:54 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik ben een rasechte Rotterdamse
Ben je die indiaan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:21 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat betekent, ik ben een village person.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |