Jaquote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op een positieve of negatieve manier?
Tijd voor PietjePuk2024quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh PietjePuk2000 is ook op anoniem.
Die past prima in het zielige anoniemenclubje die zichzelf veel te serieus neemt.
Eens kijken hoe snel er een racistische xenofoob op FOK! komt posten met een voorliefde voor xG en de Nations Leaguequote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die past prima in het zielige anoniemenclubje die zichzelf veel te serieus neemt.
Ach, wat jammer.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb een pittige mening over users die op anoniem gaan.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Fietsvakantie naar Tubbergen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:52 schreef maxi-mus het volgende:
Is Drizzt ook al met vakantie? (lol)
Ik zag het ja, en nee dat kan niet.quote:
Lieve vogeltjes zijn dat.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sorry dat de vraag der vragen vandaag niet gesteld werd, boys. Ik ben weer een valkparkietje rijker
[ afbeelding ]
Het menneke moet even een paar dagen acclimatiseren in de papegaaienkooi (staat tussen de grote kooi en m'n bureau in) en dan mag hij bij de andere twee in de grote kooi.
Ik wil alsog graag weten wat jullie gegeten hebben, ik heb lekker makkelijk stokbroodje gezond gehad.
Als ik NAC-supporter Joost moet geloven moet de eredivisie dit seizoen een soort kruising tussen Maldini en Beckenbauer missenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zag het ja, en nee dat kan niet.
Henrico Drost zoekt ook de grenzen op in deze rubriek:
'Het wordt heel lastig voor RKC, de selectie lijkt te zwak'
Doe Mortaxx de groetjesquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:21 schreef KingRoland het volgende:
Mortaxx en ik luisteren nu samen naar de Talk Tuah podcast
Wellicht de beste beslissing die Pietje ooit heeft genomenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hij gaat op zoek naar God. Laat Pietje met rust.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pietje is op zoek naar kleine kinderen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij gaat op zoek naar God. Laat Pietje met rust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |