Boerenkool.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:50 schreef PicoMMP het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond? Ik heb inspiratie nodig.
Ik ga voor Cambuur even langs mijn moeder voor een lekker balletje en andijviestamppot.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:50 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ga eten bij een kennis in Amersfoort. Ik weet dus nog niet wat ik ga eten. (hopelijk geen vieze Nederlandse kost)quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga zo pannenkoeken bakken.
Maak een topic in WGR. Steun je het forum ook een beetje met wat extra traffic.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:21 schreef KingRoland het volgende:
Welke certificaten raden jullie aan om te halen? (alleen serieuze reacties)
Is gewoon de waarheid. Nederlandse kost.... Verplaats die T en die S maar.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:34 schreef Caland het volgende:
Iedereen trapt in het trolletje van @:rambodirk
Ik heb een Oetker tonno weggewerkt.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:50 schreef PicoMMP het volgende:
SSLquote:Op maandag 21 oktober 2024 18:21 schreef KingRoland het volgende:
Dat zal de begeleider wel hebben joh, laat gaan.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:21 schreef KingRoland het volgende:
Heftruckquote:Op maandag 21 oktober 2024 18:21 schreef KingRoland het volgende:
ITIL 4quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:21 schreef KingRoland het volgende:
WFT Basis, Schade, Zorg.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:21 schreef KingRoland het volgende:
HAVO of VWO diploma, HBO/Universitaire master, zwemdiploma A, enkele vaccinatie certificaten, huwelijk of een samenlevingscontract, en de rest kan je wel zonder denk ik.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:21 schreef KingRoland het volgende:
Lol.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
enkele vaccinatie certificaten
Je werkt toch niet voor een verzekeraar Coco? Daar schrik ik van.quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:00 schreef Coco het volgende:
[..]
WFT Basis, Schade, Zorg.
Green belt Lean.
Daar zit het grote geld maat. Dat of bij de bank of bij MBB.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je werkt toch niet voor een verzekeraar Coco? Daar schrik ik van.
Accountancy niet meer?quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daar zit het grote geld maat. Dat of bij de bank of bij MBB.
Ga je daar windjes laten?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:52 schreef KingRoland het volgende:
RIP de plebs die de komende weken tussen Den Haag en Rotterdam moeten reizen met het ov.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |